do sprzedania

Data: 2011-07-11 18:13:35
Autor: Bruner
do sprzedania
zostalo mi pare zbiornikow z helem i sztuczna mgla

ktos zainteresowany

Data: 2011-07-11 22:32:46
Autor: obserwator
do sprzedania
Bruner <xxxxxxxxxxxx@buziaczek.pl> napisał(a):
zostalo mi pare zbiornikow z helem i sztuczna mgla

ktos zainteresowany

..nie masz na zaplacenie czynszu za mieszkanie w blokach z wielkiej plyty, ktore masz po ojcu?;)

To moze zacznij wreszcie puszki zbierac po smietnikach.

Data: 2011-07-12 00:43:02
Autor: Lorn
do sprzedania
W dniu 2011-07-12 00:32,  obserwator pisze:

[cut - crup]

To moze zacznij wreszcie puszki zbierac po smietnikach.

Może zacznij wreszcie bolszewicki antypolski śmietniku darować sobie wycieczki ad-personam? Żebyś jeszcze sam tych puszek nie zbierał, jak kolejny bank w stanach pierdyknie i ci domek zabiorą...

Data: 2011-07-11 19:43:27
Autor: Bruner
do sprzedania

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:ivfu9n$gl$3news.onet.pl...
Może zacznij wreszcie bolszewicki antypolski śmietniku darować sobie wycieczki ad-personam? Żebyś jeszcze sam tych puszek nie zbierał, jak kolejny bank w stanach pierdyknie i ci domek zabiorą...

przyjdzie komornik "spieprzaj dziadu"

Data: 2011-07-11 23:48:42
Autor: obserwator
do sprzedania
Bruner <xxxxxxxxxxxx@buziaczek.pl> napisał:

przyjdzie komornik "spieprzaj dziadu"

kolejna malpa czlekoksztaltna probuje dyskutowac.

Data: 2011-07-11 22:47:21
Autor: obserwator
do sprzedania
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
> [...]

Może zacznij wreszcie bolszewicki antypolski śmietniku darować sobie wycieczki ad-personam? Żebyś jeszcze sam tych puszek nie zbierał, jak kolejny bank w stanach pierdyknie i ci domek zabiorą...

kompletny brak logiki,jak to u potomka komuszka,:)

Data: 2011-07-12 00:50:43
Autor: Lorn
do sprzedania
W dniu 2011-07-12 00:47,  obserwator pisze:
kompletny brak logiki,jak to u potomka komuszka,:)

Kłamię? Ile ci jeszcze zostało spłaty hipoteki? Żyliście ponad stan na kredyt i ty teraz piszesz o Polsce? :> O tego gówna w którym mieszkasz ten syf się rozbił na cały świat, więc przestań mi tu bolszewicka antypolska mendo próbować mnie obrazić ;-)

Data: 2011-07-11 23:05:16
Autor: obserwator
do sprzedania
> [...]

Kłamię? Ile ci jeszcze zostało spłaty hipoteki? Żyliście ponad stan na kredyt i ty teraz piszesz o Polsce? :> O tego gówna w którym mieszkasz ten syf się rozbił na cały świat, więc przestań mi tu bolszewicka antypolska mendo próbować mnie obrazić ;-)

Ciemna ,nielogiczna, prymitywna, chamska  maso.

O powodach syfu w Polsce napisalem juz tyle na tej grupie,ze niezla ksiazeczka by z tego wyszla, ale na tepote takich jak ty, ktorzy niczego nie czytaja, ale po bolszewicku rozumuja - nic sie juz nie poradzi.

Ja mam nie tylko mieszkania za granica, ale i Polce i wlasnie sie zastanawiam,czy sie z Polski calkiem nie wycofac, aby komuchy i polgowki rodzaju tu piszacych ciemniakow popierajacych wbrew wszelkim zasada zdrowego rozsadku - zlodziei i oszustow z PO, SLD i PSL, mnie znowu nie ograbily.

W kazdym razie tak glupich okazow jak na tej grupie sie produkuja, to nawet w osadach prymitywnych plemion afrykanskich, sie nie znajdzie --

Data: 2011-07-12 01:09:17
Autor: Lorn
do sprzedania
W dniu 2011-07-12 01:05,  obserwator pisze:
[...]

Komentarz esbeka na wygnaniu hehe :>

O powodach syfu w Polsce napisalem juz tyle na tej grupie,ze niezla ksiazeczka
by z tego wyszla

Wyszłaby książka obelg i oskarżeń... Resztę wyciąłem, by nie psuć sobie wzroku :>

Data: 2011-07-11 23:28:12
Autor: obserwator
do sprzedania
> [...]

> by z tego wyszla

Wyszłaby książka obelg i oskarżeń... Resztę wyciąłem, by nie psuć sobie wzroku :>

...no coz mozna napisac na taki tekst: po prostu jestes tak glupi i zaklamany, ze normalnemu czlowiekowi w gowie sie nie misci.

Juz pialem,ale powtorze, tacy jak ty degeneraci odmozdzeni kompletnie i zaslepieni demagogicznymi absurdami, mordowali Polakow bez skrupulow.

Do nich,podobnie jak do takich jak ty,nie trafiala zadna argumentacj.

Klamstwo i oczernianie niewinnych osob uwazali za norme.

Ty jestes takim gatunkiem bezmyslnego podczlowieka,ktory wykona kazdy rozkaz
bo jest wlasnie tylko rodzajem malpy czlekoksztaltnej.

Podly homosowietikus.

Data: 2011-07-12 01:29:50
Autor: Lorn
do sprzedania
W dniu 2011-07-12 01:28,  obserwator pisze:

Ty jestes takim gatunkiem bezmyslnego podczlowieka,ktory wykona kazdy rozkaz
bo jest wlasnie tylko rodzajem malpy czlekoksztaltnej.

Poleciałeś hitlersynem jaksą... Czyli niczym się od tego debila nie różnisz :> Gratuluję! :>

Data: 2011-07-11 23:34:51
Autor: obserwator
do sprzedania
> [...]

Poleciałeś hitlersynem jaksą... Czyli niczym się od tego debila nie różnisz :> Gratuluję! :>
 spadaj, padalcu,bo niedobrze sie robi jak sie te twoje glupkowate teksty czta.

Data: 2011-07-12 01:40:58
Autor: Lorn
do sprzedania
W dniu 2011-07-12 01:34,  obserwator pisze:
[...]

Prawda aż tak boli? :> Może dokończymy "zgodnie z twoim zegarem" jutro naszą dyskusję :>

Data: 2011-07-12 01:32:18
Autor: Lorn
do sprzedania
W dniu 2011-07-12 01:29, Lorn pisze:
[...]

PS... Masz przewagę 8 godzin... Chętnie wrócę do nasze pogawędki... Tym czasem... Branoc :>

Data: 2011-07-12 08:01:38
Autor: Leprechaun
do sprzedania

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivg0uc$s5h$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Ty jestes takim gatunkiem bezmyslnego podczlowieka,ktory wykona kazdy rozkaz
bo jest wlasnie tylko rodzajem malpy czlekoksztaltnej.

Posłuchaj durniu! Mamy już archiwum twoich obelg. Przekazanie ich prokuraturze to kwestia czasu. Taką zarazę jak ty należy wyplenić!

BomBel

Data: 2011-07-12 03:45:46
Autor: cirrus
do sprzedania
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivfvjc$p0s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Koniecznie wycofaj sie z Polski, drugi kretyn mniej po Kurskim.

--
stevep

Data: 2011-07-12 08:00:09
Autor: Leprechaun
do sprzedania

> [...]

rozsadku - zlodziei i oszustow z PO, SLD i PSL, mnie znowu nie ograbily.

Sny to nie rzeczywistość. Gdybyś był tym za kogo się podajesz nie traciłbyś czasu na pisanie na tym forum. Jesteś MATOLE sowieckim kapusiem dorabiającym na psp pisaniem antypolskich tekstów.

BomBel

Data: 2011-07-12 07:58:10
Autor: Leprechaun
do sprzedania

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivfuhp$md6$1inews.gazeta.pl...
> [...]

kolejny bank w stanach pierdyknie i ci domek zabiorą...

kompletny brak logiki,jak to u potomka komuszka,:)

Czy to prawda, że zostałeś zrobiony miękkim chujem?

BomBel

Data: 2011-07-12 13:39:55
Autor: cirrus
do sprzedania
Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e1be270$0$3489$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie tylko miękkim, ale i sztucznym.

--
stevep

Data: 2011-07-12 07:57:30
Autor: Leprechaun
do sprzedania

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivftme$kjn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przecież  nie będzie ci robić konkurencji!

BomBel

Data: 2011-07-12 03:44:06
Autor: cirrus
do sprzedania
Użytkownik "Bruner" <xxxxxxxxxxxx@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:ivfsin$rfq$1news.onet.pl...
zostalo mi pare zbiornikow z helem i sztuczna mgla
ktos zainteresowany

Hel wykorzystaj do napełniania balonów wypuszczanych na Krakowskim Przedmieściu.

--
stevep

Data: 2011-07-12 07:56:49
Autor: Leprechaun
do sprzedania

Użytkownik "Bruner" <xxxxxxxxxxxx@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:ivfsin$rfq$1news.onet.pl...
zostalo mi pare zbiornikow z helem i sztuczna mgla

ktos zainteresowany

Może Macierewicz?

BomBel

do sprzedania