[spam] do sprzedania LicencjaGPRS bez limitow danych!!

Data: 2010-07-08 21:48:18
Autor: Lukasz
[spam] do sprzedania LicencjaGPRS bez limitow danych!!
Witam!
Do sprzedania mam cesje licencjiGPRS (na firme) - plan taryfowy w orange (kupiony jeszcze za czasow Idei) bez limitu pobierania i wysylania danych za 49zl.
Szczegoly na:
http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=24895
tam mozna tez wrzucac propozycje cenowe (albo na maila)
Sorki za spam ale takich ofert praktycznie nie ma a moze komus sie bardziej przydac niz mi.

[spam] do sprzedania LicencjaGPRS bez limitow danych!!