do towarzysza jadrysa, cirrusa i paru innych postępaków niniejszej listy

Data: 2009-12-26 18:11:09
Autor: pluton
do towarzysza jadrysa, cirrusa i paru innych postępaków niniejszej listy
ble ble ble
Mariusz Merta

Ladnie sie towarzyszu wytlumaczyliscie, ale niepotrzebnie:
nikt was powaznie tutaj nie traktuje.

Nullification

Data: 2009-12-26 13:17:54
Autor: Mariusz Merta
pluto do budy !!! bo cię myszka Mickey na spacer ni e weźmie

Ladnie sie towarzyszu wytlumaczyliscie, ale niepotrzebnie:
nikt was powaznie tutaj nie traktuje.

gwoli ścisłości, czy ma pan jakieś pełnomocnictwa do wypowiadania się
za inne osoby pisujące na tej grupie ?
ja mam zwyczaj wypowiadać się za siebie i we własnym imieniu...panu
też radzę,..
mniej obciachu potem

zaś pana reakcja świadczy o tym, że traktuje mnie pan serio
reakcje paru innych osób także świadczą, że traktują mnie śmiertelnie
serio...
muszę tylko poprosić to czerwone towarzystwo, żeby się zdecydowali czy
jestem bolszewikiem czy nazistą...
choć jedno nie wyklucza drugiego...
Mariusz Merta

Data: 2009-12-27 09:09:34
Autor: Roger Perejro
pluto do budy !!! bo cię myszka Mickey na spacer nie weźmie

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał

gwoli ścisłości, czy ma pan jakieś pełnomocnictwa do wypowiadania się
za inne osoby pisujące na tej grupie ?

A ty Merta masz jakieś pełnomocnictwa do zmieniania tytułów cudzych postów?

Przemek
--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

Data: 2009-12-27 14:50:10
Autor: raff
Roger Perejro pisze:
[...]

Przeciez to jego watek, przyglupie.

R.

Data: 2009-12-27 16:27:22
Autor: Roger Perejro
pluto do budy !!! bo cię myszka Mickey na spacer nie weźmie
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

Przeciez to jego watek, przyglupie.

Skąd wiesz tępaku, że to o ten wątek chodzi?

Przemek

Data: 2009-12-27 16:39:01
Autor: raff
Roger Perejro pisze:
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

Przeciez to jego watek, przyglupie.

Skąd wiesz tępaku, że to o ten wątek chodzi?

Przemek

Juz ty sie nie wykrecaj, glupolu.

R.

Data: 2009-12-27 09:33:12
Autor: pluton
[...]

Ja sie nie wypowiadam w czyims imieniu, tylko stwierdzam prosty fakt.

zaś pana reakcja świadczy o tym, że traktuje mnie pan serio
reakcje paru innych osób także świadczą, że traktują mnie śmiertelnie
serio...

Now, now, jezeli dzieki temu bedzie mial pan wzwod, to prosze bardzo:
TRAKTUJE PANA POWAZNIE.

Loodzie!!! Fpisoojcie miasta, ktooore traktoja tego pana powarznie. !!!

Nullification

Data: 2009-12-26 19:34:08
Autor: cytryna
> [...]
> ble ble ble
> Mariusz Merta

Ladnie sie towarzyszu wytlumaczyliscie, ale niepotrzebnie:

-- pozdrawiam
Nullification

Pluton 239Pu ma okres połowicznego rozpadu 24 360 lat - straszne! A formacja
z której sie wywodzi rozpadła sie po 72 latach, typowa anomalia w przyrodzie.

--

do towarzysza jadrysa, cirrusa i paru innych postępaków niniejszej listy