do towarzysza jadrysa, cirrusa i paru innych postępaków niniejszej listy

Data: 2009-12-27 11:20:01
Autor: Jadrys
do towarzysza jadrysa, cirrusa i paru innych postępaków niniejszej listy
W dniu 2009-12-26 17:57, Mariusz Merta pisze:
1. Nie zaprzeczam zmianom klimatycznym.
2. Nie biorę poważnie teorii głoszonych przez postępaków tego świata,
które twierdzą, że to emisja CO2
jest powodem ocieplania się klimatu. Moim zdaniem mamy taki wpływ jak
pierdzące mrówki faraonki w
typowym blokowisku, jeśli blok potraktować jak ekosystem planety
Ziemia.
3. Towarzyszu jadrys, onegdaj tłumaczyłem panu mechanizm rozpuszczania
CO2 w oceanach
zaś pan mi zasolił tekst o skraplaniu gazów i o suchym lodzie...może
zbyt mało wody sodowej panu uderzyło do głowy ?
4.Sam pan powiedział, że nie będzie pan nic czytał o regule faz
Gibbsa...moim zdaniem wystawił pan sobie niezbyt pochlebne świadectwo
które pardziej pasuje prorokowi nowej wiary w zgubne skutki CO2 jak
człowiekowi który po prostu chce poznać prawdę
metodami naukowymi
5. towarzyszyowi pietrzykowskiemu zalecam mniej wiary w gazetowe
doniesienia na temat zmian klimatycznych za to więcej rozmów z
pracownikami naukowymi...podpowiem...np. Instytut Chemii w stolycy
naszej kochanej
6. Filipinach spodziewany jest wybuch wulkanu...i gdzie są ekoidioci
od CO 2 ?

Mariusz Merta

1/ no i dobrze. Faktom trudno zaprzeczać.
2/ Nikt nie bierze na poważnie ich teorii.. Aczkolwiek tą teorię podtrzymuje wiele autorytetów w dziedzinie klimatologii.
3/To raczej panu nadmiar rzeczonej wody uderzył do głowy.
4/Proszę zwrócić szanowna uwagę że nawet naukowcy z tytułami profesorskimi nie mówią jednym głosem w tej kwestii. I myli się pan,- czytałem wiele różnych teorii o zmianach klimatycznych. A jednak muszę przyznać że nie mam w odróżnieniu od pana jasno sprecyzowanego stanowiska w tej sprawie.
*5*/ I proszę po raz wtóry nie tytułować mnie "towarzyszem"!

do towarzysza jadrysa, cirrusa i paru innych postępaków niniejszej listy