do xm 24 i pół z ćwierćyntelygencjom :-)))) dl aczego irlandczycy robia zakupy za funty ?

Data: 2009-12-06 17:17:52
Autor: Mariusz Merta
do xm 24 i pół z ćwierćyntelygencjom :-)))) dl aczego irlandczycy robia zakupy za funty ?
http://wiadomosci.onet.pl/2090245,28351,wiadomosceu.html
cosik te gadki o jewro jakos tak średnio wypadają...
a na tym kalkulatorze walutowym są różne euro, ciekawe dlaczego ?
http://waluty.com.pl/calcs/forex.html

ja tam lubię przeliczać na funty, wychodzi taniej...

Mariusz Merta

Data: 2009-12-07 01:45:16
Autor: Mariusz Merta
kruczek, czy ty umiesz czytac tekst ze zrozumieniem ???!!!
czy ja cosik pisałem o lataniu z Dublina ??!!
chłopie, ty masz poważny problem ze zrozumieniem tego co się do ciebie
pisze
druga sprawa, to, że ty ich nie widziałeś nie oznacza, że nie
istnieją...
może był pan zbyt nawalony, żeby ich zauważyć...
a to moje obcne IP co by ułatwić zadanie, bo w pijanym widzie znowu
bedziesz gadał
że w Brighton mieszkam...
81.99.106.17

Mariusz Merta

P.S.
oczywiście forex wolał pan dyplomatołecznie olać
a tam sa różne kursy tego stabilnego jewro...
mme

Data: 2009-12-07 09:04:21
Autor: Mariusz Merta
kruczek, czy ty umiesz czytac tekst ze zrozumieniem ???!!!

Nigdy nie byłem nawalony a ostatnio w ogólę nie piję alkoholu
Skąd te kolejne zarzuty i pomówienia?

z pańskich zarzutów i pomówień...
panu wolno pleść bzdury to dlaczego ja mam sobie nie pofantazjować ?
a trochę bardziej serio proszę pana, proszę czytać uważnie ze
zrozumieniem tekstu...
w końcu swój doktorat musiał pan przed złożeniem go przeczytać i
zrozumieć...
właściwie to dlaczego ja z panem dyskutuję ?
rzuca pan pomówieniami i inwektywami jak niesiołowski w kuluarach
sejmowych,
żeby to jeszcze miało jakiś sens to co pan tutaj  prezentuje to byłby
jakiś sens
a tak widzę tylko, że marnuję czas wdając się w dyskusje z panem na
temat
pańskiej manii wytapetowanej banknotami jewro...
proponuję pójść do dobrego psychiatry...to rada jakiej udzielił śp.
Herling-Grudziński
michnikowi, też wielbicielowi jewro
może spotkacie się w poczekalni ?
Mariusz Merta

P.S.
Masz problemy z wątkami dyskusji to poproś pan jakiegoś dzieciaka co
skonfigurował panu przeglądarkę grup dyskusyjnych...za kilka jerwo
mme

Data: 2009-12-07 18:12:15
Autor: konserwator

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:bb79812e-fc2b-475b-adc4-b896b36c7628m26g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

Pan zartuje, jak mniemam....

Data: 2009-12-07 12:04:46
Autor: Mariusz Merta
i znowu pomówienia
nie walę drów po łbach na oślep...
czasem tylko ubolewam nad brakiem elementarnej kultury...
i kto tu kogo pomawia ?
poradziłem tylko, żeby udał się pan dobrowolnie do dobrego psychiatry
a nie żeby pana zamknąć w domu bez klamek
Jeżeli pan nie posłucha tej cennej rady to skończy pan jak michnik...
zostanie pan autorytetem dla tzva adonaja, kaweckiego, cirrusa etc.
a może nawet tusk weźmie pana do rządu ale na etat palikota albo
niesiołowskiego
wejdzie pan na szczyty yntelektu, może nawet dostanie pan etat w gw...
 a propos, tutaj mój dzisiejszy IP: 82.132.139.212
czy to oznacza, że mieszkam w Londynie ?
a gucio... :-) jestem w tej chwili w Worthing
 całe dwa km od domu...

Mariusz Merta

Data: 2009-12-07 17:53:15
Autor: Mariusz Merta
a teraz inwektywy dla odmianu
czyżby wstrząsnął zawartością cieczy znajdującej się w pana puszcze
mózgowej...
trzeba uważać bo jak się zamieni w pianę to może pan bańki uszami
puszczać
a zawartości zacznie przez co pański rozum osiągnie stan przeciętnej
butelki
pejsachówki :-)) podawanej do obiadu tzva adonaja

no to heil jewro
Mariusz Merta

Data: 2009-12-07 12:12:43
Autor: Mariusz Merta
kruczek, czy ty umiesz czytac tekst ze zrozumieniem ???!!!

Pan zartuje, jak mniemam....

z tym doktoratem kruczka ?
niestety mówię całkiem serio...
w Polsce jest sporo takich doktorków...
wielu z nich ma wsparcie ze strony bezpieki
wielu zaś miało szczęście...i wsparcie opatrzności a czasem
opaczności :-)

ten pan tutaj biadoli nt. jewro i płacze, że utytłani doktorsko mało
zarabiją
qrka znam sporo polaków z tytułami doktorskimi którzy całkiem nieźle
zarabiają w Polsce...
i nie tylko w Polsce...
tylko trzeba legitymować się konkretną wiedzą, umiejętnościami i
używać umiejętnie
zawartości puszki mózgowej...

Mariusz Merta

do xm 24 i pół z ćwierćyntelygencjom :-)))) dl aczego irlandczycy robia zakupy za funty ?