do znawców starszych vw - skrzynie biegó w

Data: 2012-07-12 22:18:26
Autor: Marek DSawicz
do znawców starszych vw - skrzynie biegó w
Witam.
Mam pytanie do znawców aut spod znaku vw. Posiadam Polo '94 1,3B. Posypała mi się skrzynia biegów, obecnie posiadam skrzynię CEG , nie mogę naleźć tej skrzyni w sensownej cenie, pytanie jaką inną skrzynię mogę włożyć (żeby pasowała grubość wałka, przeguby i żeby za bardzo nie odbiegała przełożeniami od CEG).

Marek Sawicz
VW Polo '94

do znawców starszych vw - skrzynie biegó w