do znawcow Freeview

Data: 2011-01-14 12:44:46
Autor: adresss
do znawcow Freeview
Czesc,

moze jest tu ktos z UK, co wytlumaczy mi roznice pomiedzy:

freeview - dvb-t mpeg-2
freeview+ ?????
freeview+ HD

z takimi oznaczeniami sie spotkalem.

--
ThinkXtra

Data: 2011-01-14 12:50:07
Autor: adresss
do znawcow Freeview
On Fri, 14 Jan 2011 12:44:46 +0100, adresss@poczta.pl wrote:

moze jest tu ktos z UK, co wytlumaczy mi roznice pomiedzy:

freeview - dvb-t mpeg-2
freeview+ ?????

to freeview z opcja inteligentnego nagrywania - np. calej serii
seriali - ale nadal to jest dvb-t mpeg-2

freeview HD - to juz jest dvb-t2
freeview + HD - jw. plus to nagrywanie

--
ThinkXtra

Data: 2011-01-14 12:55:17
Autor: Cavallino
do znawcow Freeview
Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci news:pvd0j616vi7365g61cdpmrk15gntte24es4ax.com...
[...]

Sam sobie odpowiadasz?
Jakis bot z zadaniem nakrecenia grupy, czy jak?

Data: 2011-01-14 13:38:13
Autor: adresss
do znawcow Freeview
On Fri, 14 Jan 2011 12:55:17 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

[...]

jasne, ze sobie odpowiedzialem, jak znalazlem informacje - takze dla
innych ew. czytajacych (kiedys jakies archiwalne posty). Ja lubie sie
dzielic informacja, ktore posiadam. Wiec jak znalazlem to oddaje
swiatu.

--
ThinkXtra

Data: 2011-01-14 13:50:27
Autor: Cavallino
do znawcow Freeview
Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci news:gpg0j6lgfh4n7vo9hjjhrc6sbf19h5bcb04ax.com...
[...]

Zamierzasz sie na grupie chwalic kazdym tematem, z którym zamierzasz sie zapoznac w necie i opisywac go jak juz sie zapoznasz?
Bo tak mniej wiecej wygladaja Twoje ostatnie wpisy.
Niby kazdy z nich ma sens z osobna, ale wszystkie do kupy wygladaja dziwnie.
Jakbys sam nie wiedzial co chcesz kupic/zrobic/wypozyczyc.

Przemysl temat i zadaj konkretne pytanie, zamiast zakladac 1000 nowych z jednym postem w kazdym.

Data: 2011-01-14 14:32:13
Autor: adresss
do znawcow Freeview
On Fri, 14 Jan 2011 13:50:27 +0100, "Cavallino"
[...]

nie szukaj teorii spiskowej? Jak juz zadalem pytanie to trzeba
dokonczyc (odpowiedzia - jak mam a zanim ktos inny zaczal "dyskutowac"
jak ty.

Po prostu musze cos sobie wybrac do ogladania, nagrywania....i dlatego
zglebiam tematy, na ktore sie natykam. Lubie kupowac rzeczy z glowa a
nie pod wplywem emocji, braku wiedzy.......

--
ThinkXtra

Data: 2011-01-14 14:45:09
Autor: Cavallino
do znawcow Freeview
Użytkownik <adresss@poczta.pl> napisał w wiadomości news:

Po prostu musze cos sobie wybrac do ogladania, nagrywania....i dlatego
zglebiam tematy, na ktore sie natykam. Lubie kupowac rzeczy z glowa a
nie pod wplywem emocji, braku wiedzy.......

Szukasz, szukasz i nic nie znalazłeś?
I tak przez rok bodajże?

Na każde Twoje pytanie z ostatnio zdanych miałbym odpowiedź twierdzącą - tyle że sprzętem musiałby być htpc.
Już byś go zdążył skonfigurować.
Fakt - trochę to trwa, ale jak już się uda prawidłowo, to działa bezbłędnie i załatwia wszystkie problemy.
Nagrywa naraz i dziesiąt programów, oglądając jednocześnie fefnasty, odtwarza wszystko co wymyślono, nagrywa płytki, odbiera każdy kanał lepiej niż sprzęt stacjonarny itd.
Problemem jest cena, ale pewnie teraz zrobisz go jeszcze taniej niż ja dwa lata temu, a więc zrobiłem go taniej niż dobry tuner sat hd pvr.

Data: 2011-01-19 17:35:56
Autor: Brooks
do znawcow Freeview
On Jan 14, 11:44 am, adre...@poczta.pl wrote:
[...]

Cena setboxu to glówna róznica -- > argos.co.uk

Brooks

do znawcow Freeview