dobór kasety do łańcucha

Data: 2011-03-15 12:49:03
Autor: granat
dobór kasety do łańcucha
Paweł Olaszek pisze:

mam łańcuch SRAM PC-50 (praktycznie nowy), muszę dokupić do niego kasetę 8-śmio rzędową. Całość będzie jeździła w trekingu (unibike viper), bez przesadnych obciążeń terenowych. Jaką kasetę wybrać?

ja bym radzil taka 11-28 zebow.
skoro bez terenu to moze jakas szosowa 8, np. sora 12-25.
http://allegro.pl/kaseta-sh-hg-50-sora-12x21-23-25-13x23-26-8-ka-i1490880968.html

granat

Data: 2011-03-15 13:49:45
Autor: Paweł Olaszek
dobór kasety do łańcucha
On 15 Mar, 12:49, granat <granat...@poczta.onet.pl> wrote:
Paweł Olaszek pisze:

> mam łańcuch SRAM PC-50

tu wkradł się bł±d- oczywi¶cie łańcuch to PC-58, a nie jak wyżej

ja bym radzil taka 11-28 zebow.

zawsze jeĽdziłem na 11-32 i 32 była mi rzeczywi¶cie zbędna, ale teraz
z tyłu l±duje fotelik i boję się, że pasażerka + spadek kondycji
wymaga pozostawienia 32 na dłuższe podjazdy.

Paweł

dobór kasety do łańcucha