dobór lancucha do kasety

Data: 2015-08-19 07:15:47
Autor: balkonikk
dobór lancucha do kasety
witam wszystkich proszę o pomoc w kwestii doboru łańcucha do kasety. Mam   kasetę shimano cs-hg61-9 i łańcuch shimano cn-hg 53 . moje pytanie to czy do tej kasety mogę założyć łańcuch shimano cn-hg93.Z góry dziękuje za pomoc .

Data: 2015-08-19 09:34:31
Autor: Ignac
dobór lancucha do kasety
W dniu środa, 19 sierpnia 2015 16:15:50 UTC+2 użytkownik balk...@gmail.com napisał:
[...]

Tak, oto potwierdzenie powyższego:
http://wrower.pl/sprzet/jaki-lancuch-kupic,3371.html

Data: 2015-08-19 23:45:25
Autor: balkonikk
dobór lancucha do kasety
W dniu środa, 19 sierpnia 2015 18:34:33 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:
> [...]
> witam wszystkich proszę o pomoc w kwestii doboru łańcucha do kasety. Mam   kasetę shimano cs-hg61-9 i łańcuch shimano cn-hg 53 . moje pytanie to czy do tej kasety mogę założyć łańcuch shimano cn-hg93.Z góry dziękuje za pomoc .

Dzięki za pomoc

dobór lancucha do kasety