dobra kwatera w Zakopanem

Data: 2009-08-10 17:18:30
Autor: Przemek Muszynski
dobra kwatera w Zakopanem
Wybieram się w pierwszy tydzień września w Tatry i szukam jakiejś sprawdzonej kwatery. Wystarczają mi warunki schroniskowe (mniej więcej) - pokój dwu- lub trzyosobowy, wspólny prysznic, miejsce do przygotowania swojego ciepłego posiłku (dostępna kuchenka gazowa). Dodatkowo może miejsce na samochód, ale na ulicy raczej nic mu się nie stanie. Nie interesują mnie żadne atrakcje w postaci telewizora, wifi czy basenu. Dobrze byłoby, jeśli obiekt znajdowałby się niedaleko od szlaków (busów). Czy ktoś może polecić jakieś sprawdzone miejsce? W necie można szukać w nieskończoność - kwater jest bardzo dużo, ale za każdym razem trzeba sprawdzać gdzie to w ogóle jest no i ze standardami różnie (nie chciałbym np. trafić na kolonię).

Przemek

Data: 2009-08-10 10:57:21
Autor: Impatiens
dobra kwatera w Zakopanem
On 10 Sie, 17:18, Przemek Muszynski <gdf...@op.pl> wrote:
Wybieram siê w pierwszy tydzieñ wrze¶nia w Tatry i
szukam jakiej¶ sprawdzonej kwatery. Wystarczaj± mi
warunki schroniskowe (mniej wiêcej) - pokój dwu-
lub trzyosobowy, wspólny prysznic, miejsce do
przygotowania swojego ciep³ego posi³ku (dostêpna
kuchenka gazowa). Dodatkowo mo¿e miejsce na
samochód, ale na ulicy raczej nic mu siê nie
stanie. Nie interesuj± mnie ¿adne atrakcje w
postaci telewizora, wifi czy basenu. Dobrze
by³oby, je¶li obiekt znajdowa³by siê niedaleko od
szlaków (busów). Czy kto¶ mo¿e poleciæ jakie¶
sprawdzone miejsce? W necie mo¿na szukaæ w
nieskoñczono¶æ - kwater jest bardzo du¿o, ale za
ka¿dym razem trzeba sprawdzaæ gdzie to w ogóle
jest no i ze standardami ró¿nie (nie chcia³bym np.
trafiæ na koloniê).

Przemek

Witam
Wiele lat kwaterowa³em w Cechu Rzemios³ Ró¿nych na ulicy Gimnazjalnej
1, ale co roku podnosili cenê, nie bacz±c na okres pobytu, a zawsze
by³em 14-16 dni, wiêc w ubieg³ym roku zmieni³em na Willê Agatka na
ulicy Chramcówki 26c. Obydwie kwatery s± bardzo blisko dworca, postoju
busów i marketu spo¿ywczego. W Agatce za pokój 1-osobowy z umywalk±,
TV, czajnikiem p³aci³em 35 z³/noc. Ko³o budynku jest ma³e podwórko,
su¿±ce za parking. Niekonfliktowa gospodyni. Ja by³em zadowolony, a
te¿ mi na jakim¶ forum kto¶ wcze¶niej poleci³.
Namiar na Willê Agatka: http://www.noclegi-relax.com/agatka.html

Pozdrawiam
Impatiens

Data: 2009-08-11 09:23:03
Autor: Przemek Muszynski
dobra kwatera w Zakopanem
Impatiens wrote:
Wiele lat kwaterowałem w Cechu Rzemiosł Różnych na ulicy Gimnazjalnej
1, ale co roku podnosili cenÄ™, nie baczÄ…c na okres pobytu, a zawsze
byłem 14-16 dni, więc w ubiegłym roku zmieniłem na Willę Agatka na
ulicy Chramcówki 26c. Obydwie kwatery są bardzo blisko dworca, postoju
busów i marketu spożywczego. W Agatce za pokój 1-osobowy z umywalką,
TV, czajnikiem płaciłem 35 zł/noc. Koło budynku jest małe podwórko,
sużące za parking. Niekonfliktowa gospodyni. Ja byłem zadowolony, a
też mi na jakimś forum ktoś wcześniej polecił.
Namiar na WillÄ™ Agatka: http://www.noclegi-relax.com/agatka.html

Podane miejsce wygląda bardzo zachęcająco. Blisko centrum i bez zbędnych dodatków. Tylko chciałbym cenę niższą :) Dzięki za info.

Data: 2009-08-11 07:01:13
Autor: Andy
dobra kwatera w Zakopanem

U¿ytkownik "Przemek Muszynski" <gdfgdf@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h5pdo8$104$1news.onet.pl...
Wybieram siê w pierwszy tydzieñ wrze¶nia w Tatry i szukam jakiej¶ sprawdzonej kwatery. Wystarczaj± mi warunki schroniskowe (mniej wiêcej) - pokój dwu- lub trzyosobowy, wspólny prysznic, miejsce do przygotowania swojego ciep³ego posi³ku (dostêpna kuchenka gazowa). Dodatkowo mo¿e miejsce na samochód, ale na ulicy raczej nic mu siê nie stanie. Nie interesuj± mnie ¿adne atrakcje w postaci telewizora, wifi czy basenu. Dobrze by³oby, je¶li obiekt znajdowa³by siê niedaleko od szlaków (busów). Czy kto¶ mo¿e poleciæ jakie¶ sprawdzone miejsce? W necie mo¿na szukaæ w nieskoñczono¶æ - kwater jest bardzo du¿o, ale za ka¿dym razem trzeba sprawdzaæ gdzie to w ogóle jest no i ze standardami ró¿nie (nie chcia³bym np. trafiæ na koloniê).

Przemek

mo¿e namiocik ? Pole namiotowe na ulicy Za Strugiem. Jest gdzie autko bezpiecznie zostawiæ, s± prysznice i jest wypasiona kuchnia i sto³ówka. Pole nie jest du¿e, cisza i spokój. Nocleg 10z³ od osoby, samochody za darmo. Mo¿e warto po¿yczyæ namiot ? S± tam te¿ domki, ale do koñca wrze¶nia zajête.

Pozdrawiam
Andrzej

Data: 2009-08-11 09:26:01
Autor: Przemek Muszynski
dobra kwatera w Zakopanem
  > może namiocik ? Pole namiotowe na ulicy Za Strugiem. Jest gdzie autko
bezpiecznie zostawić, są prysznice i jest wypasiona kuchnia i stołówka. Pole nie jest duże, cisza i spokój. Nocleg 10zł od osoby, samochody za darmo. Może warto pożyczyć namiot ? Są tam też domki, ale do końca września zajęte.

Właśnie wróciłem z tygodniowego pobytu pod namiotem (Tabor pod Krzywą w Rudawach Janowickich) i mam chwilowo dość namiotów. Poza tym, we wrześniu noce są już naprawdę zimne a ja mam bardzo cienki śpiworek. Ale cenowo oferta bezkonkurencyjna.

p.

Data: 2009-08-11 14:01:08
Autor: VR
dobra kwatera w Zakopanem
Użytkownik "Przemek Muszynski" <gdfgdf@op.pl> napisał w wiadomości news:h5r6eb$u7t$1news.onet.pl...
> [...]

Właśnie wróciłem z tygodniowego pobytu pod namiotem (Tabor pod Krzywą w Rudawach Janowickich) i mam chwilowo dość namiotów. Poza tym, we wrześniu noce są już naprawdę zimne a ja mam bardzo cienki śpiworek. Ale cenowo oferta bezkonkurencyjna.

To może camping "Pod Krokwią". Na domek się pewnie nie skusisz ale możesz sobie przyczepe wynająć.
http://www.podkrokwia.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=5&Itemid=6

Do busów jakieś 300m choć i na szlaki blisko.

Data: 2009-08-17 05:53:53
Autor: abc124
dobra kwatera w Zakopanem
Zapraszam do nas, do Moszczeniczanki. Mamy pokoje o standardzie
hotelowym a tak¿e pokój na poddaszu z niesamowitym widokiem na
panorame Tatr w standardzie schroniskowym. Naprawdê czêsto mieszkaj± u
nas do¶wiadczeni tatrzañscy tury¶ci, oraz wspinacze. Wspó³pracujemy z
wieloma przewodnikami.
www.moszczeniczanka.com.pl
Pozdrawiam

Data: 2009-08-17 18:04:50
Autor: __Maciek
dobra kwatera w Zakopanem
Tue, 11 Aug 2009 14:01:08 +0200 "VR" <vrays@poczta.onet.pl> napisa³:

To mo¿e camping "Pod Krokwi±". Na domek siê pewnie nie skusisz ale mo¿esz sobie przyczepe wynaj±æ.
http://www.podkrokwia.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=5&Itemid=6

Czyli to jest tak ¿e s± tam na sta³e przyczepy w których mo¿na
zamieszkaæ?
Wóz Drzyma³y normalnie :-)

dobra kwatera w Zakopanem