dobra porzyczka z Gdaniska czyli SKARBIEC

Data: 2009-09-09 12:31:10
Autor: Karol Meszka
dobra porzyczka z Gdaniska czyli SKARBIEC
ZTEGO CO WYCZYTAŁEM to nic dobra porzyczka zgdaniska czyli skarbiec to
dopiero cwaniaki i złodzieje jak chciałem kredyt to wyrolowali mnir
na5400 ale ta sprawa trafi do sądu  ja imtego nie daruje takich jak ja
jest setki amorze tysiacena wet wurzedzie ohrony konnnnsumenta maja
swoich ludzi i kto miteraz pomorze a potrzebuje 55000 na splate
zobowiązan  i nie mam skad porzyczyc z bankow nie mogę za krutko
prowadze firme

Data: 2009-09-09 14:20:46
Autor: Tomasz [Bubon]
On 9 Wrz, 21:31, Karol Meszka <kmes...@gmail.com> wrote:
[...]

Ja na takie teksty reaguję tylko w jeden sposób:
'Report Spam' (używam Google Reader). Może następnym razem Google
uwolni mnie od wątpliwej jakości tekstów Karola Meszka ?

Data: 2009-09-09 22:21:35
Autor: XYZ
W dniu 2009-09-09 21:31, Karol Meszka pisze:
[...]

Ten tutaj przebija Kolinę :]

Data: 2009-09-09 22:55:13
Autor: Valdi.Pavlack
dobra porzyczka z Gdaniska czyli SKARBIEC
"Karol Meszka"

[ciach]

Pisz chłopcze zrozumiale w swoim ojczystym języku. Obcokrajowcy lepiej od
ciebie się z otoczeniem ludzkim komunikują niż ty.

dobra porzyczka z Gdaniska czyli SKARBIEC