[link] dobra toyota?

Data: 2009-03-03 20:20:44
Autor: jureko

Data: 2009-03-03 20:32:02
Autor: glang

Data: 2009-03-03 20:36:12
Autor: jureko
[link] dobra toyota?
glang wrote:

1 samochód 2 ogłoszenia:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7969351
nawet się trochę napaliłem, a tu:
http://tiny.pl/b9q2
Nie schodzi juz pół roku...

dzwoniłeś? pytałeś? jakieś konkrety?

tak, zanim znalazłem 2 ogłoszenie, wyglądało ok (serwis, dokumentacja,
atrakcyjna cena). Ale jeżeli po trzech latach miał 180tys. a później się
cofnęło, to chyba się nie będę interesował. No chyba że to błąd w
ogłoszeniu...
jureko

Data: 2009-03-03 20:32:23
Autor: castrol
[link] dobra toyota?
jureko pisze:
1 samochód 2 ogłoszenia:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7969351
nawet się trochę napaliłem, a tu:
http://tiny.pl/b9q2
Nie schodzi juz pół roku...

Poczekaj jeszcze, bo widze ze przebieg ma tendencje spadkowa, to pewnie od tych mrozow ;)

Jacek Kustra

Data: 2009-03-03 20:40:15
Autor: ttt
[link] dobra toyota?
[...]

-- Pozdrawiam
Jacek Kustra

Pewnie bardzo czesto jezdzil ostatnio na wstecznym ;-)

Data: 2009-03-03 21:00:49
Autor: kurdybanek
[link] dobra toyota?
Auto jest oferowane przez dealera, być może nawet z jakąś tam gwarancją.
Jedyne czego bym się obawiał, to branie oleju przez silnik, tego niestety
nie sprawdzisz, dopóki nie kupisz...

Data: 2009-03-03 21:12:12
Autor: bratPit
[link] dobra toyota?

Jedyne czego bym się obawiał, to branie oleju przez silnik, tego niestety
nie sprawdzisz, dopóki nie kupisz...

a 2.0L klekot też lubi żłopać oliwę w Toyocie?
swoją drogą dziwne to czasy w których opel nie pali oleju jak kiedyś, za to inne marki a i owszem :/
brat

Data: 2009-03-03 21:21:15
Autor: kurdybanek
[link] dobra toyota?
a 2.0L klekot też lubi żłopać oliwę w Toyocie?

Nie wiem. A wracając do tego 1.4, to poza tym pono super silnik, cichutki,
mało pali i bez dwumasy :) Choć do kombi, to ledwie, ledwie się nada.

swoją drogą dziwne to czasy w których opel nie pali oleju jak kiedyś, za
inne marki a i owszem :/

Turbodiesle teraz tak lubią. Ale jaki w tym udział kierowników, tego nie
wiem. Jeżdżę benzyną i nie znam problemu nawet z najbardziej padaczkowatych
silników Fiata, a co dopiero Toyoty :)

Data: 2009-03-04 08:49:07
Autor: glang
[link] dobra toyota?
Nie wiem. A wracając do tego 1.4, to poza tym pono super silnik, cichutki,
mało pali i bez dwumasy :) Choć do kombi, to ledwie, ledwie się nada.

mam ten silnik w corolli z automatyczną skrzynią. miasto nie tak super 6-7-8 ale na trasie poniżej 5
pzdr
GL

Data: 2009-03-03 22:00:12
Autor: zinek
[link] dobra toyota?

Użytkownik "kurdybanek" <kurdybanek@aaaa.pl> napisał w wiadomoœci news:gok29l$29vj$1opal.icpnet.pl...
Auto jest oferowane przez dealera, być może nawet z jakąś tam gwarancją.
Jedyne czego bym się obawiał,

hehehe
dobre. to chyba od dealera nie kupowales nigdy samochodu.
tak samo trzeba miec oczy dookola glowy jak przy kupnie od handlarza.

Data: 2009-03-03 21:43:24
Autor: Jarosław
[link] dobra toyota?

Użytkownik "jureko" <skasuj.jerys@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gojv3m$ug1$1news.interia.pl...
[...]

Bardzo Dobra!
Ja bym brał od razu!

Data: 2009-03-04 08:33:10
Autor: Agent
[link] dobra toyota?

--
A skąd wiesz że to te same auto? Moga mieć flotę w tym samym roczniku. kolorze i roczniku

[link] dobra toyota?