[link] dobra toyota?

Data: 2009-03-03 21:00:49
Autor: kurdybanek
[link] dobra toyota?
Auto jest oferowane przez dealera, być może nawet z jak±¶ tam gwarancj±.
Jedyne czego bym się obawiał, to branie oleju przez silnik, tego niestety
nie sprawdzisz, dopóki nie kupisz...

Data: 2009-03-03 21:12:12
Autor: bratPit
[link] dobra toyota?

Jedyne czego bym się obawiał, to branie oleju przez silnik, tego niestety
nie sprawdzisz, dopóki nie kupisz...

a 2.0L klekot też lubi żłopać oliwę w Toyocie?
swoj± drog± dziwne to czasy w których opel nie pali oleju jak kiedy¶, za to inne marki a i owszem :/
brat

Data: 2009-03-03 21:21:15
Autor: kurdybanek
[link] dobra toyota?
a 2.0L klekot też lubi żłopać oliwę w Toyocie?

Nie wiem. A wracaj±c do tego 1.4, to poza tym pono super silnik, cichutki,
mało pali i bez dwumasy :) Choć do kombi, to ledwie, ledwie się nada.

swoj± drog± dziwne to czasy w których opel nie pali oleju jak kiedy¶, za
inne marki a i owszem :/

Turbodiesle teraz tak lubi±. Ale jaki w tym udział kierowników, tego nie
wiem. Jeżdżę benzyn± i nie znam problemu nawet z najbardziej padaczkowatych
silników Fiata, a co dopiero Toyoty :)

Data: 2009-03-04 08:49:07
Autor: glang
[link] dobra toyota?
Nie wiem. A wracaj±c do tego 1.4, to poza tym pono super silnik, cichutki,
mało pali i bez dwumasy :) Choć do kombi, to ledwie, ledwie się nada.

mam ten silnik w corolli z automatyczn± skrzyni±. miasto nie tak super 6-7-8 ale na trasie poniżej 5
pzdr
GL

Data: 2009-03-03 22:00:12
Autor: zinek
[link] dobra toyota?

Użytkownik "kurdybanek" <kurdybanek@aaaa.pl> napisał w wiadomości news:gok29l$29vj$1opal.icpnet.pl...
Auto jest oferowane przez dealera, być może nawet z jak±¶ tam gwarancj±.
Jedyne czego bym się obawiał,

hehehe
dobre. to chyba od dealera nie kupowales nigdy samochodu.
tak samo trzeba miec oczy dookola glowy jak przy kupnie od handlarza.

[link] dobra toyota?