dobra zmiana przyśpiesza!

Data: 2017-07-31 05:29:42
Autor: japanizer
dobra zmiana przyśpiesza!
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/inflacja-w-polsce-gus-wzrost-cen,17,0,2350353.html

  Jak podaje GUS, inflacja w lipcu wzrosła do 1,7 proc. z 1,5 proc. miesiąc   temu. Oznacza to, że za 100 zł dzisiaj, kupimy tyle samo co za 98,30 zł rok   temu.

Ceny rosną coraz bardziej, mimo że nie mamy waluty EURO. Dziwne to jakieś.

Data: 2017-07-31 06:04:50
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
dobra zmiana przyśpiesza!
EEEEEEEEEEE.

2013 0,9%
2015 -0,9%
2016 -0,6%

https://pl.wikipedia.org/wiki/Inflacja_w_Polsce

Po ile są lokomotywy?

Data: 2017-07-31 06:07:08
Autor: japanizer
dobra zmiana przyśpiesza!
On Monday, July 31, 2017 at 10:04:51 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Męczywór wrote:
[...]

Nie wiem, nie jadam lokomotyw.

Data: 2017-07-31 15:17:48
Autor: Lord Donate
dobra zmiana przyśpiesza!
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch vel Męczywór" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w wiadomości news:31f81d67-0dcc-410c-aae2-cc6e7c421bbdgooglegroups.com...
[...]

W jakiej cenie jest masło? A było 2 miesiące temu było po ... ?  Kombinuj dalej.

CL

Data: 2017-07-31 07:08:01
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
dobra zmiana przyśpiesza!
użytkownik Lord Donate napisał:

W jakiej cenie jest masło? A było 2 miesiące temu było po ... ?  Kombinuj dalej.

CL

cyt.
Ponadto dzięki koniunkturze masło stało się towarem spekulacyjnym dla banków, które na giełdach wykupują długoterminowe kontrakty na jego dostawę.

Popyt ten został wywołany m.in. przez Stany Zjednoczone. Są sygnały, że kilka firm margarynowych przegrało procesy i idzie ogromna promocja masła. Amerykanie odwracają się od margaryny, w związku z tym rośnie popyt na masło - tłumaczył Broś.

Przeca Mlekowita to 4 ty czy 5 ty producent z branzy spożywczej, na czele stoją
zachodkowe firmy. Jak żeśta oddali niemcoju za 1/10 ceny to teraz cicho siedźta.

Data: 2017-07-31 07:15:48
Autor: japanizer
dobra zmiana przyśpiesza!
On Monday, July 31, 2017 at 11:08:03 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Męczywór wrote:
> [...]

Ponadto dzięki koniunkturze masło stało się towarem spekulacyjnym dla banków, które na giełdach wykupują długoterminowe kontrakty na jego dostawę.

Przecież u nas w kraju prawie same państwowe banki. One tak spekulują? W którym raporcie banku można o tym poczytać?

Data: 2017-07-31 08:01:12
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
dobra zmiana przyśpiesza!
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Przecież u nas w kraju prawie same państwowe banki. One tak spekulują? W którym raporcie banku można o tym poczytać?

Jak łosiu znajdziesz nieamerykańskie dolary i niefrancuskie franki, wtedy pogadamy. Poproś siostrę aby waciki lepiej zmoczyła, wtedy
zwiększy się prąd.

Data: 2017-07-31 09:15:27
Autor: japanizer
dobra zmiana przyśpiesza!
On Tuesday, August 1, 2017 at 12:01:21 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Męczywór wrote:
> [...]

Jak łosiu znajdziesz nieamerykańskie dolary i niefrancuskie franki, wtedy pogadamy. Poproś siostrę aby waciki lepiej zmoczyła, wtedy

Buahaha, głupi PiSior argumentu nie ma, więc zaczyna samoosrywanie.

Data: 2017-07-31 20:57:17
Autor: Lord Donate
dobra zmiana przyśpiesza!
pajac "Bytomir Kwasigroch vel Męczywór" <bytomir.kwasigroch@gmail.com>
napisał w wiadomości
[...]

A co ze stonką? ;-))))

Masz cos do powiedzenia w temacie? Jeżeli nie to WON na drzewo.

CL

Data: 2017-07-31 15:16:45
Autor: Lord Donate
dobra zmiana przyśpiesza!
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:bf6aadcf-5711-4c07-b327-1825072d609bgooglegroups.com...
[...]

O powód musisz zapytać Zenusia. On jest specjalistą od inflacji i deflacji. To ekonomiczny geniusz!

CL

Data: 2017-07-31 21:28:12
Autor: u2
dobra zmiana przyśpiesza!
W dniu 31.07.2017 o 14:29, japanizer@japanizer.org pisze:
   Jak podaje GUS, inflacja w lipcu wzrosła do 1,7 proc. z 1,5 proc. miesiąc
   temu. Oznacza to, że za 100 zł dzisiaj, kupimy tyle samo co za 98,30 zł rok
   temu.

to nie zarabiasz w jenach ? dziwny z ciebie japanizer piździak, a każdy ekonomista tobie wytłumaczy, że mała inflacja jest lepsza od deflacji:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-07-31 13:45:51
Autor: Zenek Kapelinder
dobra zmiana przyśpiesza!
Po co u2 dyskutujesz z debilem? Jego w pierwszyh slowach listu odsyla sie do dolu z wapnem. Wiesz ze chuja dowartosciowales tym ze mu odpisales. Poza tym on nie potrzebuje nikogo z wyjatkiem klonow. Podobno mial takie niesforne klony ze je do kf wsadzil.

Data: 2017-07-31 23:27:45
Autor: u2
dobra zmiana przyśpiesza!
[...]

ale ale, ja jestem za wolnością słowa, można mnie wirtualnie wysyłać do dołu z wapnem, mi to nie przeszkadza, wzbudza u mnie to niepohamowany śmiech:)

Data: 2017-07-31 15:04:38
Autor: Zenek Kapelinder
dobra zmiana przyśpiesza!
Wolnosc slowa wolnoscia slowa ale mozna wybrac z kim sie gada. Glupi chuj osrany pizdziak sam zaczyna a potem sie przypierdala, nie odpiszesz mu tak jak on chce to jestes wrogiem. Przyswoil taktyke powcow. Niedawno ogladam program, studio, politycy, ludzie, zadaja pytania. W pod koniec dziennikarz pyta widownie kogo powiec przekonal. Z piec rak sie podnioslo. Kogo przekonali ci z pis. Ze dwadziescia osob podnioslo rece. Dziennikarz stwierdza ze sporo wiecej bylo za pisem. A ten chuj z po mowi ze tyle samo bylo. Dziennikarzowi gul wyszedl i mowi ze wtedy nie liczyl ale proponuje powtorzenie glosowania to policzy. Wychodzi 6:25 dla pisu. Na oszuscie z po zadnego wrazenia to nie robi. Taka zlodziejska taktyka, gonia go bo ukradl to krzyczy lapac zlodzieja, zlapali za reka on nie moja reka.

Data: 2017-08-01 06:01:40
Autor: Lord Donate
dobra zmiana przyśpiesza!
Wolnosc slowa wolnoscia slowa ale moge wybrac z kim sie gada. Glupi chuj taki jak ja sam zaczyna a potem sie przypierdala, nie odpiszesz mu tak jak on chce to jestes wrogiem. Przyswoilem taktyke nkwd-e. Niedawno ogladam program na TVPiS Info, studio, politycy z PiS, ludzie z PiS, zadaja pytania przygotowane przez Nowogrodzka. W pod koniec dziennikarz pyta widownie kogo pisowiec przekonal. Z piec rak sie podnioslo. Wszystkie opłacone przez PiS.Robili za opozycję totalną by wyglądało prawdziwie. Kogo przekonali ci z pis. Ze dwadziescia osob podnioslo rece. Też opłaceni. Dziennikarz stwierdza ze sporo wiecej bylo za pisem. Rewelacja. Wynik był 27:1. A ten chuj u2 mowi do mnie ze tyle samo bylo. Dziennikarzowi gul wyszedl i mowi ze wtedy nie liczyl no bo nie mam liczydeł ale proponuje powtorzenie glosowania to policzy. Wychodzi 6:25 dla pisu. Omal sie nie zesral kiedy upadły mu liczydła i wyszło, że wszyscy sa za pisem. Na oszuscie pisowskim zadnego wrazenia to nie robi. Taka kanalia pisowska zlodziejska taktyka, gonia go bo ukradl to krzyczy lapac zlodzieja, zlapali za reka on nie moja reka tylko wyłupiastej z kotłowni.

Data: 2017-08-01 08:47:23
Autor: u2
dobra zmiana przyśpiesza!
Wolnosc slowa wolnoscia slowa ale mozna wybrac z kim sie gada.

ale ale wolność słowa nie jest dla wybranych, piździak może pisać co mu się żywnie podoba, robi znakomitą robotę, ośmiesza sam siebie i totalniacką opozycję:)

Data: 2017-08-01 03:22:54
Autor: Zenek Kapelinder
dobra zmiana przyśpiesza!
On osmiesza siebie i wtedy jak mu sie nie odpisuje.

Data: 2017-08-01 19:01:46
Autor: Lord Donate
dobra zmiana przyśpiesza!
przygłup z kotłowni "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:4bee41a5-d745-488c-90c8-38200982091egooglegroups.com...
Osmieszam siebie nawet wtedy jak odpisuje na temat deflacji i inflacji. Jestem matołem i ekonomistą!

W O N !!! (c) J.Kaczyński

CL.

Data: 2017-08-02 13:31:48
Autor: Zenek Kapelinder
dobra zmiana przyśpiesza!
Kiedy zmieniles nazwisko po tacie z Psikutas na Psikuta?

Data: 2017-08-03 06:56:20
Autor: Lord Donate
dobra zmiana przyśpiesza!
Kiedy zmienilem nazwisko po tacie z Psikutas na Psikuta od razu poczułem sie lepiej. W kotłowni zaczęli mnie szanować. wyłupiasta milsza sie stała i pozwala mi polizac jej cipke wielką jak arbuz. Teraz wiemj że zyje!

Data: 2017-08-02 18:59:53
Autor: Budzik
dobra zmiana przyśpiesza!
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

On osmiesza siebie i wtedy jak mu sie nie odpisuje.

To zes sobie inteligentnego dyskutanta znalazł.
Zadaj jakies konkretne pytanie, zaraz dostaniesz w ramach odpowiedzi wyzwiska i lole...

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

Data: 2017-08-02 13:27:02
Autor: Zenek Kapelinder
dobra zmiana przyśpiesza!
Chuj pizdziak pierwszy poszedl na wojne. Dostal kilka razy szanse ze mogl sie honorowo odpierdolic, i wybral ze woli sie przypierdalac. Pretensje do konia moze miec.

Data: 2017-08-03 06:54:44
Autor: Lord Donate
dobra zmiana przyśpiesza!
Pierwszy poszedlem na wojne. Na ochotnika. Dostalem kilka razy szanse ze moglem sie honorowy medal dostać ale wybralem ze wolę być jak Napoleon przed pałacem prezydenckim na pomniku stać. Pretensje do konia moge miec że mnie nie udźwignie. .

Data: 2017-08-03 16:37:21
Autor: Budzik
dobra zmiana przyśpiesza!
[...]

A poziom dyskusji u2 ci odpowiada?
Bo na razie to wyglada tak, ze ci odpowiada, bo macie podobne zdanie...

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-08-03 12:33:52
Autor: Zenek Kapelinder
dobra zmiana przyśpiesza!
Sluzbowo tu jestes? Mnie jak cos nie pasuje to nic nie pisze, nie komentuje.

Data: 2017-08-04 15:59:50
Autor: Budzik
dobra zmiana przyśpiesza!
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Sluzbowo tu jestes? Mnie jak cos nie pasuje to nic nie pisze, nie
komentuje.
Jakie kurwa słuzbowo? Poryło ci łeb od tych upałów?
Zadałem proste pytanie, dlaczego chamski ton jednego ci przeszkadza a chamstwo drugiego tolerujesz jakbyscie byli psiapsiółkami z magla...
Za trudne?

--
Pozdrawia... Budzik
"Demokracja prowadzi do dyktatury"

Data: 2017-08-04 09:54:42
Autor: Zenek Kapelinder
dobra zmiana przyśpiesza!
Spytaj pizdziaka dlaczego prawie zawsze zgadza sie ze swoimi klonami. Oczywiscie z wyjatkiem tych wsadzonych przez niego do kf. U2 na wojne ze mna nie poszedl. A jak sie nie zgadzamy to atmosferze zrozumienia i poszanowania.

Data: 2017-08-05 08:19:48
Autor: Lord Donate
kogucik przyśpiesza!
psikutas "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:d3f914f8-658f-49eb-b886-fdce1229acecgooglegroups.com...
Spytalem wylupiastej dlaczego prawie zawsze zgadza sie ze swoimi klonami. Oczywiscie z wyjatkiem tych wsadzonych przez nia do szamba. U2 na wojne ze mna nie poszedl chociaz przy mojej nieobecnosci wydymal wylupiasta!. A jak sie nie zgadzamy to atmosferze zrozumienia i poszanowania. On dyma ja płaczę. Umowa stoi!

Buuuuhahahhahahahahahahahahahha! Zenuś! Ostrzegałem cię, nie odwalisz się to będziesz tępiony własna bronią. Czaisz psikutasie (c) Zenek ?

CL

Data: 2017-08-06 07:59:45
Autor: Budzik
dobra zmiana przyśpiesza!
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Spytaj pizdziaka dlaczego prawie zawsze zgadza sie ze swoimi klonami.

A jednak pytam Ciebie.

Oczywiscie z wyjatkiem tych wsadzonych przez niego do kf. U2 na wojne
ze mna nie poszedl. A jak sie nie zgadzamy to atmosferze zrozumienia i
poszanowania.
Chcesz powiedziec ze udaje ci siez nim podyskutowac? Logicznie, konstruktywnie a nie na lole i bucusie? Chapeau bas!

--
Pozdrawia... Budzik
"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

Data: 2017-08-06 10:11:13
Autor: u2
dobra zmiana przyśpiesza!
[...]

ano, widzę że dobra z ciebie duszyczka, tyle że niepotrzebnie wdajesz się w pyskówki z piździakiem, kulturom i godnościom osobistom trzeba piździaka traktować:)

Data: 2017-08-03 22:01:02
Autor: u2
dobra zmiana przyśpiesza!
W dniu 03.08.2017 o 18:37, Budzik pisze:
[...]

oj tam bucuś, tyle razy się pytałeś jak dziecko we mgle, robiłeś złośliwe wtręty, że nie mogę ciebie inaczej nazywać jak bucuś boś bucuś:)

Data: 2017-08-01 05:54:46
Autor: Lord Donate
dobra zmiana przyśpiesza!
kacap "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:597fa0dd$0$643$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Twoje miejsce jest w dole z twoim własnym gównem. Liżcie sobie odbyty dziewczynki ;-)))

CL

Data: 2017-08-01 05:53:44
Autor: Lord Donate
dobra zmiana przyśpiesza czyli dyskusja debili zenka i u2
debil "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:ded9fa68-97a8-4d50-97e9-244cd9144d81googlegroups.com...
[...]

Dowrtościuje cie ty chuju!  Vostede sabe moi ben que está roto pau. Como ten que afogar nunha fosa de súa propia merda! Debe ser castrados como un neno polo seu cheiro non se corte no noso país! Debe activar o seu xogo Aspen aparvado para mal cheiro flutuaba arredor! Agora enfiar o seu rabo que confiar sobre o seu bebé saíndo da caldeira ty głupi chuju!

CL

Data: 2017-08-01 05:45:07
Autor: Lord Donate
dobra zmiana przyśpiesza!
płatny pachołek "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:597f84d1$0$15190$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Specjalistą od inflacji/deflacji jest "ekonomista" Zenuś? Płaca mu w rublach! Tak jak tobie kremlowska gnido!

CL

dobra zmiana przyśpiesza!