dobra zmiana tropi dobrą zmianę

Data: 2017-07-25 20:44:03
Autor: japanizer
dobra zmiana tropi dobrą zmianę
No to klops ma Maciarewicz, że SKOK na sądy się nie udał:

http://www.rp.pl/Sluzby-mundurowe/170729498-Do-Rzeczy-CBA-weszlo-do-MON-Chodzi-o-przetarg-na-dostawe-GPS.html

  Funkcjonariusze CBA weszli we wtorek do MON - podał tygodnik "Do Rzeczy"; jak   napisano, chodzi o rozstrzygnięty kilka dni temu przetarg na dostawę   wojskowego odbiornika GPS.   Przeszukania pomieszczeń i zabezpieczania dokumentów w pomieszczeniach   Inspektoratu Uzbrojenia MON trwały kilka godzin. Chodzi o ogłoszony w maju   2016 r. i rozstrzygnięty przed kilkoma dniami przetarg na dostawy dla wojska   1224 kompletów "wojskowego odbiornika GPS z modułem SAASM+". Wartość   zamówienia przekraczała 42 mln zł - podał tygodnik.

  Według informacji tygodnika przetarg wygrał przedsiębiorca, który wcześniej   brał udział w ustawianych przetargach na dostawy dla wojska.

Data: 2017-07-26 06:10:16
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

tylko dzięki dobrej zmianie dobra zmiana nie zejdzie a psy? :-)

42 mlm? Mały przetarg.  Prawdziwie pieniądze to wojskowe przetargi za
miliardy jak ten na śmigłowce.

--
A. Filip

Data: 2017-07-25 21:37:02
Autor: japanizer
On Wednesday, July 26, 2017 at 1:10:17 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

tylko dzięki dobrej zmianie dobra zmiana nie zejdzie a psy? :-)

Ot, esencja dojnej zmiany - czymże jest 42 mln w ustawionych przetargach u ministra z podejrzanymi powiązaniami z Rosją wobec niezadeklarowanego zegarka za 10000 zł.

Data: 2017-07-26 06:50:54
Autor: A. Filip
> [...]

przetargach u ministra z podejrzanymi powiązaniami z Rosją wobec
niezadeklarowanego zegarka za 10_000 zł.

To za ten przetarg na wojskowe śmigłowce Euro-Airbus dawał tylko jeden zegarek?!
Co za przebrzydłe skąpiradła!  Nie PO drodze nam z taką Europą! :-)

--
A. Filip

Data: 2017-07-25 23:06:05
Autor: japanizer
On Wednesday, July 26, 2017 at 1:50:58 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

Co za przebrzydłe skąpiradła!  Nie PO drodze nam z taką Europą! :-)

Czy Euro-Airbus jest oskarżony o korupcję?

Jeśli Macierewicz coś wie o tym, że Euro-Airbus usiłował korumpować polskich polityków odpowiedzialnych za przetarg, powinien zgłosić sprawę do prokuratury. Kodeks postępowania karnego jest tu dość jasny: "zgodnie z treścią przepisu art. 304 § 1 Kodeksu postępowania karnego, każdy dowiedziawszy się o popełnieniu przestępstwa ściganego z urzędu ma społeczny obowiązek zawiadomić o tym prokuratora lub policję".

No i patrz, Macierewicz jednak nie zawiadomił - wynika więc z tego:

1) Macierewicz kłamał o ustawionym przetargu na śmigłowce (ciemny lud kupi - ty zdaje się kupiłeś fake newsa)

2) Macierewicz popełnia przestępstwo, nie zawiadamiając o ustawionym przetargu na śmigłowce

Oba stawiają go w niekorzystnym świetle.

Jest jeszcze trzecia możliwość - ale tam facet od Boeinga opłacany przez Macierewicza czmychnął za ocean, gdy sprawa zaczęła zbyt śmierdzieć korupcją.

A śmigłowców jak nie było w lutym, potem w marcu, tak nie ma do dziś. Rosjanie piją szampana widząc, jak Macierewicz rozwala polską armię!

dobra zmiana tropi dobrą zmianę