dobra zmiana w GUS

Data: 2017-08-31 10:56:27
Autor: japanizer
dobra zmiana w GUS
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/logo-gus-wywolalo-burze-w-sieci-horrendalna-cena/1f66crw

  Główny Urząd Statystyczny pochwalił się nowym logo. Tyle że reakcja   internautów, dziennikarzy i komentatorów nie była taka, jakiej spodziewali się   urzędnicy! Koszt logo - w stosunku do jego ,,artystycznej" wartości - jest   bowiem horrendalnie wysoki! Twórca zgarnie za projekt ponad 20 tys. zł! Za   dwie kropki, które równie dobrze mogło zrobić dziecko, używając popularnego i   najprostszego programu do robienia grafiki...

Oj tam oj tam, nie znają się redaktory na dobrej grafice.

Data: 2017-08-31 11:23:58
Autor: Zenek Kapelinder
dobra zmiana w GUS
jestes pizdziak zawsze dobrze poinformowany. Co sie dzieje z rzeczami ktorych poprzedni prezydent nie oddal jak stracil stanowisko? W tv mowili ze sporo rzeczy brakuje.

Data: 2017-08-31 12:02:58
Autor: japanizer
dobra zmiana w GUS
On Friday, September 1, 2017 at 3:23:59 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
jestes pizdziak zawsze dobrze poinformowany. Co sie dzieje z rzeczami ktorych poprzedni prezydent nie oddal jak stracil stanowisko? W tv mowili ze sporo rzeczy brakuje.

Za dużo TVPiS oglądasz.

Zgodnie z rozporządzeniem z 1996 "w sprawie warunków techniczno-organizacyjnych oraz trybu przekazywania środków na utworzenie i funkcjonowanie biur byłych Prezydentów" odchodzącemu prezydentowi przysługuje prawo do wypożyczenia przedmiotów, które pozwolą mu zorganizować nowe biuro.

Wypożyczone meble oraz inne przedmioty cały czas należą do Kancelarii Prezydenta, w każdej chwili może zostać przeprowadzona ich inwentaryzacja, jak również w przypadku ich niewłaściwego użytkowania Kancelaria Prezydenta może zażądać ich zwrotu.

Meble przekazane w użyczenie byłemu prezydentowi pochodzą głównie z magazynów i w olbrzymiej większości nie są obecnie używane przez administrację nowego prezydenta.

Data: 2017-08-31 12:26:35
Autor: Zenek Kapelinder
dobra zmiana w GUS
 Policzyli ile brakuje i kilka mieszkan mozna umeblowac i wyposazyc tym czego brakuje.

Data: 2017-08-31 21:06:14
Autor: Lepudruk
dobra zmiana w GUS

--
Na dodatek Kobietę z Gęsią podprowadził jakiś fryzjer czy kucharz, a nie
Komorowski jak sugerowała PiS-owska szczekaczka.

--
Lepudruk

Data: 2017-08-31 22:48:54
Autor: Presidente de San Escobar
dobra zmiana w GUS
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

 Co sie dzieje z rzeczami ktorych poprzedni prezydent nie oddal jak stracil stanowisko? W tv mowili ze sporo rzeczy brakuje.

"Raport NIK o Kancelarii Prezydenta. Komorowski nie ukradł i nie ogołocił"
Najwyższa Izba Kontroli boleśnie zweryfikowała raport otwarcia Kancelarii
Prezydenta i obnażyła manipulacje współpracowników Andrzeja Dudy."
http://www.newsjs.com/pl/NIK-zbada%C5%82-finanse-Kancelarii-Prezydenta-w-2015-r.-Zamiast-niegospodarno%C5%9Bci-s%C4%85-oszcz%C4%99dno%C5%9Bci/drzqGCvRJqvF3CMjAymPmVUTwEA5M/

"Raport NIK. Komorowski nie szastał publicznymi pieniędzmi"
Wbrew tezom ,,Raportu otwarcia" sygnowanego przez kancelarię Andrzeja Dudy,
Najwyższa Izba Kontroli nie wykryła nieprawidłowości finansowych podczas
prezydentury Bronisława Komorowskiego

Najwyższa Izba Kontroli prześwietliła finanse Kancelarii Prezydenta z 2015
roku. Kontrola objęła zarówno okres rządów Bronisława Komorowskiego, jak i
Andrzeja Dudy. Taką kontrolę NIK przeprowadza co roku.

Raport po prześwietleniu finansów nie pozostawia wątpliwości: ,,Najwyższa Izba
Kontroli ocenia pozytywnie wykonanie budżetu państwa w 2015 roku." Zrealizowane
wydatki wyniosły 163,5 mln złotych, co stanowiło niecałe 98 proc. planu.

Widzisz piśdziak jak ci TVPinfoPislam wydupczyła mały móżdżek? :DDDDDDDDDDd
Myślałeś o jakiejś chemioterapii? :DDDDDDDDD
Taka lasacja jaką ci zrobiono musiała skutkować trwałymi zmianami.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-31 11:29:24
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
dobra zmiana w GUS
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
Twórca zgarnie za projekt ponad 20 tys. zł!

No to za pisiorstwa nie żyje się jak dawniej, aj co to były za piękne czasy.
na bogato:) Wtedy za spręzynę płacono x10 i to w ojro.

cyt:
Patronat nad konkursem objęło Ministerstwo Spraw Zagranicznych. Koszt loga - 200 tys. euro.
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/glowny-urzad-statystyczny-logo,117,0,2208629.html

Data: 2017-08-31 11:48:47
Autor: japanizer
dobra zmiana w GUS
On Friday, September 1, 2017 at 3:29:25 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka wrote:
> [...]

cyt:
Patronat nad konkursem objęło Ministerstwo Spraw Zagranicznych. Koszt loga - 200 tys. euro.

  29.11.2016

Data: 2017-08-31 13:28:58
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
dobra zmiana w GUS
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

cyt:

  29.11.2016

Głosowanie zakończono w grudniu 2014r, poproś siostrę o nowe waciki,
te już słabo kontaktują.

http://www.pch24.pl/nowe-logo-dla-polski-- sprezyna-za-200-tys-- euro,31529,i..html

200.ooo euro w 2014  VS 20.ooo zł  w 2017, jak myślisz pajdaku, lud będzie długo
dumał nad wyborem modelu?

Data: 2017-08-31 17:44:37
Autor: japanizer
dobra zmiana w GUS
On Friday, September 1, 2017 at 5:28:59 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka wrote:
> [...]

200.ooo euro w 2014  VS 20.ooo zł  w 2017, jak myślisz pajdaku, lud będzie długo

A, do tego pijesz? Od razu coś mi się wydawało, że niezbyt rozumiesz, o czym pisujesz.
No to wiedz, że jedno logo służy do promocji Polski, a drugie do "promocji GUS". Po co GUS ma się promować na rynkach zagranicznych, nie wyjaśniono.
Ale pewnie coś takiego jak promocja dla bolszewika jest niezbyt zrozumiałe - więc wbij sobie do głowy to:

  Należy nadmienić, iż zarówno inicjatywa wyboru logo oraz jego pełne   sfinansowanie pochodzi od podmiotów prywatnych. Państwo polskie, a co za tym   idzie - podatnik, nie przekazało na ten cel żadnych środków finansowych. Po   rozstrzygnięciu wyborów organizatorzy projektu, przekażą nieodpłatnie prawa do   użytkowania logo, wraz z księgą znaku na rzecz Skarbu Państwa.

W przeciwieństwie do:

https://twitter.com/TomaszSkory/status/903250832254259200/photo/1

Wiwat, dobra zmiana! Polska nowym kalifatem naftowym z nieskończonym budżetem!

Data: 2017-09-01 02:52:54
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
dobra zmiana w GUS
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

  Należy nadmienić, iż zarówno inicjatywa wyboru logo oraz jego pełne   sfinansowanie pochodzi od podmiotów prywatnych.

Z chujem na łby żeś się zamienił.
PKO BP i Totalizator Sportowy.

200.ooo euro za węża.

Data: 2017-09-01 04:56:48
Autor: japanizer
dobra zmiana w GUS
On Friday, September 1, 2017 at 6:52:55 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka wrote:
> [...]

>   Należy nadmienić, iż zarówno inicjatywa wyboru logo oraz jego pełne >   sfinansowanie pochodzi od podmiotów prywatnych.

Chyba ty masz próżnię w czaszce.

PKO BP - Skarb Państwa - 29,43% akcji.

A teraz - do logo MasterCard przewróconego o 90% i z barwami kupy _budżet_ zapłacił 20 tys. zł + koszty + inne.

Ile _dokładnie_ zapłacił budżet do krytykowanego przez ciebie logo? Wykaż to, albo wracaj do piwnicy na Nowogrodzką.

Data: 2017-09-01 08:29:54
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
dobra zmiana w GUS
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

A teraz - do logo MasterCard przewróconego o 90% i z barwami kupy _budżet_ zapłacił 20 tys. zł + koszty + inne.

Bank nie ujawnia szczegółów warunków współpracy z partnerami. Objęte są one tajemnicą handlową.

I jak to za peło, kasa się rozpłynęła, a i logo widziano ostatnio
w 2014r.

Data: 2017-09-01 09:05:38
Autor: japanizer
dobra zmiana w GUS
On Saturday, September 2, 2017 at 12:29:56 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka wrote:
> [...]

Bank nie ujawnia szczegółów warunków współpracy z partnerami. Objęte są one tajemnicą handlową.

No to pytaj innych firm i osoby prywatne. Pisiory lubią zaglądać innym do majtek i patrzeć na to, na co inni wydają zarobione przez siebie pieniądze.

Data: 2017-09-01 10:28:03
Autor: Zenek Kapelinder
dobra zmiana w GUS
Nie masz pizdziak szczescia do dobrych ludzi. Co wyciagniesz jakas rewelacje to sie okazuje ze w identycznej sytuacji za kazdym razem twoi idole ukradli dziesiec razy wiecej albo mieli jeszcze fajniejszych dziadkow.

Data: 2017-09-01 10:42:30
Autor: japanizer
dobra zmiana w GUS
On Saturday, September 2, 2017 at 2:28:05 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Nie masz pizdziak szczescia do dobrych ludzi. Co wyciagniesz jakas rewelacje to sie okazuje ze w identycznej sytuacji za kazdym razem twoi idole ukradli dziesiec razy wiecej albo mieli jeszcze fajniejszych dziadkow.

Jak zwykle nie zrozumiałeś.

Na te sławne logo Polski nie poszedł ani grosz z budżetu państwa.

https://twitter.com/TomaszSkory/status/903250832254259200/photo/1

Data: 2017-09-01 10:56:40
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
dobra zmiana w GUS
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

https://twitter.com/TomaszSkory/status/903250832254259200/photo/1

Totalizator sportowy.
cyt.
 Jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, której jedynym udziałowcem jest Skarb Państwa.

Wąż za 200.ooo euro.

Data: 2017-09-01 11:39:12
Autor: japanizer
dobra zmiana w GUS
On Saturday, September 2, 2017 at 2:56:41 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka wrote:
> [...]

cyt.
 Jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, której jedynym udziałowcem jest Skarb Państwa.

Ile tam wpłacili? 199 tys. Euro? 150 zł? Fakty, nie jakieś twoje urojenia.

Data: 2017-09-02 03:52:16
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
dobra zmiana w GUS
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

>  Jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, której jedynym udziałowcem jest Skarb Państwa.

Ile tam wpłacili? 199 tys. Euro? 150 zł? Fakty, nie jakieś twoje urojenia.

Na jesieni zrobili może protokół zniszczenia tego misia-węża?
Nu i czy ktoś pytał po chj PL ten miś-wąż? Podobno lepiej jest jak
nikt nie zadaje takich pytań.

Data: 2017-09-03 12:33:23
Autor: Presidente de San Escobar
dobra zmiana w GUS
Czy w ramach odszkodowań zwrócimy Niemcom Dolny Śląsk i Pomorze?
Jestem za jeżeli chodzi o Śląsk - przestanie tu panować pisuarowy burdel :DDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-03 16:31:12
Autor: Lepudruk
dobra zmiana w GUS
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:aimnqcdvili8jr79gs489ab5n3hpusn9vh4ax.com...

No boukun, pakuj się! ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-09-03 08:01:51
Autor: Zenek Kapelinder
dobra zmiana w GUS
na poczatek ciebie pizdziak zwrocimy. Bedziesz u niemca za preparat do eksperymentow medycznych robil.

Data: 2017-09-03 18:02:49
Autor: Presidente de San Escobar
dobra zmiana w GUS
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

na poczatek ciebie pizdziak zwrocimy. Bedziesz u niemca za preparat do eksperymentow medycznych robil.

No nie żartuj - żyłbyś w normalnym kraju, a nie w pisowsko-sanacyjnym burdelu
:DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-09-01 20:46:09
Autor: Trefniś
dobra zmiana w GUS
W dniu .09.2017 o 19:56 Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka  <franek.zyto@gmail.com> pisze:

[...]

To jest lepsze:

http://www.gazetalubuska.pl/polska-i-swiat/art/7466689,glosowanie-na-logo-polski-projekt-sprezyny-kosztowal-milion-zlotych-podoba-wam-sie-sonda,id,t.html

Milion złotych za logo Polski - sprężynkę...
Dziwić się, że Płaczforma przepitoliła wszystko i nadal dołuje?
Niedowład i niedorozwój...

--
Trefniś

Data: 2017-09-01 11:55:52
Autor: japanizer
dobra zmiana w GUS
On Saturday, September 2, 2017 at 3:46:15 AM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]

Milion złotych za logo Polski - sprężynkę...
Dziwić się, że Płaczforma przepitoliła wszystko i nadal dołuje?

Wojtuś, to tyle co kosztuje ochrona jednej miesiączki Kaczyńskiego. Podobnie kosztuje jego ochrona (niewiele więcej za ochronę płaci Mark Zuckerberg, założyciel i prezes Facebooka).

Z tą różnicą, że za Kaczyńskiego fobie płacimy my z budżetu, a na logo z budżetu nie poszła złamana złotówka. Podobnie na ochronę Zuckerberga nie poszedł ani cent z budżetu USA.

Wiem, nie zrozumiesz różnicy, i będzie wina Tuska.

Data: 2017-09-01 21:06:21
Autor: Trefniś
dobra zmiana w GUS

<franek.zyto@gmail.com> pisze:

> [...]

Wiem, nie zrozumiesz różnicy, i będzie wina Tuska.

Gęby se mną nie wycieraj, przyjacielu mojej kozy!
Dla ciebie jestem (baczność!) Panem Trefnisiem (spocznij).

Miesięcznice _wymagają_ ochrony, jak _każde_ publiczne zgromadzenie.
Sprężynka zaś została zamówiona przez mongołów i miała zaimponować  wyłącznie obarczonym mongolizmem!
Bo się wstydzicie godła, flagi...

Był jeszcze czekoladowy orzeł Bul-Komorowkiego, taki to był "nowoczesny  patriotyzm" z IQ równym numerowi buta.
EOD

--
Trefniś

Data: 2017-09-01 12:36:35
Autor: Zenek Kapelinder
dobra zmiana w GUS
Miesiecznice wymagaja ochrony jak kazde legalne zgromadzenie. Koszty z ochrona zaczely sie robic jak pis wygral wybory. Do tamtego czasu nie bylo nadmiernych kosztow. Moze by wypadalo poprosic w trybie administracyjnym zeby przeszkadzajacy w miesiecznicach troche sie dorzucili.

Data: 2017-09-01 15:04:11
Autor: japanizer
dobra zmiana w GUS
On Saturday, September 2, 2017 at 4:36:37 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Miesiecznice wymagaja ochrony jak kazde legalne zgromadzenie.

Znasz jakieś inne legalne zgromadzenie, które wymaga snajperów na dachach -- oprócz Miesiączek Kaczyńskiego?

Data: 2017-09-02 03:53:01
Autor: Zenek Kapelinder
dobra zmiana w GUS
Czepiasz sie drobnych. Znajdz pizdziak ile kosztuje ochrona miast w niemczech. 365 dni w roku 24 godziny dziennie dziesiatki tysiecy zolnierzy i policjantow lazi tam po ulicach. To sa koszty a nie ochrona miesiecznicy.

Data: 2017-09-02 05:08:07
Autor: japanizer
dobra zmiana w GUS
On Saturday, September 2, 2017 at 7:53:02 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Kto bogatemu zabroni.

Czy nasza setka tysięcy policjantów i drugie tyle żołnierzy to za medal z Misiewiczem pracują?

Data: 2017-09-02 05:59:53
Autor: japanizer
dobra zmiana w GUS
On Saturday, September 2, 2017 at 9:33:06 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Za chwile beda biedniejsi o odszkodowanie za wojne a problemy z zamachami zrobia sie u nich wieksze.

A już Szydło przygotowała "do końca sierpnia" kosztorys odszkodowań, tak jak obiecała, czy na szczekaniu się skończyło i podwinęła ogon?

Data: 2017-09-02 06:51:37
Autor: japanizer
dobra zmiana w GUS
On Saturday, September 2, 2017 at 9:33:06 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Za chwile beda biedniejsi o odszkodowanie za wojne a problemy z zamachami zrobia sie u nich wieksze.

Przyszły już z Moskwy nowe instrukcje dla tow. Macierewicza:

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/rosyjski-parlamentarzysta-zerowe-szanse-polski-na-odszkodowania/3fkk146

  Rosyjski parlamentarzysta powiedział, że po II wojnie światowej strona polska   "praktycznie za darmo otrzymała ziemie Prus Wschodnich" i "nie powinna się   uskarżać". - Niech więc najpierw rozliczą się za te ziemie - dodał.

  Dżabarow wyraził też opinię, że "zgodnie z tą logiką Rosja mogłaby zażądać od   Polski odszkodowań za wydarzenia z 1612 roku", kiedy polskie oddziały   "wtargnęły do Rosji".

Data: 2017-09-02 08:19:26
Autor: japanizer
dobra zmiana w GUS
On Sunday, September 3, 2017 at 12:09:42 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
U tych co ich pizdziak kochasz sa kurwy co za kase wszystko powiedza i kazdego sprzedadza. Od kiedy jakis kacap jest twoim idolem? Ten ruski smiec, merkelowa, i inni sie nie licza. Bedzie sie liczyl kawalek papieru jaki niemcy od nas dostana. A na nim bedzie napisane ze prosimy o dokonanie w terminie ( miesiac bym dal) wplaty kwoty ..... ( duza suma bedzie bo za samych zabitych 6 500 000 000 000$) tytulem odszkodowania za straty jakie ponieslismy w wyniku wywolania przez niemcy wojny z nami w 1939 roku. Jedno zdanie zalatwia sprawe. Oczywiscie na koncu informacja ze w przypadku nie otrzymania kasy w wyznaczonym terminie oddamy sprawe do rozpatrzenia przed sadem jaki ONZ posiada na taka okolicznosc.

PiSda Ziobro przejął nawet sądy ONZ? No no, zuch maladiec.

Data: 2017-09-02 05:33:05
Autor: Zenek Kapelinder
dobra zmiana w GUS
Za chwile beda biedniejsi o odszkodowanie za wojne a problemy z zamachami zrobia sie u nich wieksze.

Data: 2017-09-02 06:37:07
Autor: Zenek Kapelinder
dobra zmiana w GUS
Ty pizdziak i tak prawie nie skorzystasz bo w psychiatryku siedzisz zamkniety. Mala lyzeczke cukru do mlecznej papki zwanej zupa ci dorzucimy. Nowy aparat do elektrowstrzasow szpital kiedys kupi. I tyle twojego.

Data: 2017-09-02 08:09:40
Autor: Zenek Kapelinder
dobra zmiana w GUS
U tych co ich pizdziak kochasz sa kurwy co za kase wszystko powiedza i kazdego sprzedadza. Od kiedy jakis kacap jest twoim idolem? Ten ruski smiec, merkelowa, i inni sie nie licza. Bedzie sie liczyl kawalek papieru jaki niemcy od nas dostana. A na nim bedzie napisane ze prosimy o dokonanie w terminie ( miesiac bym dal) wplaty kwoty ..... ( duza suma bedzie bo za samych zabitych 6 500 000 000 000$) tytulem odszkodowania za straty jakie ponieslismy w wyniku wywolania przez niemcy wojny z nami w 1939 roku. Jedno zdanie zalatwia sprawe. Oczywiscie na koncu informacja ze w przypadku nie otrzymania kasy w wyznaczonym terminie oddamy sprawe do rozpatrzenia przed sadem jaki ONZ posiada na taka okolicznosc. Po wydaniu korzystnego dla nas wyroku, szansa ze bylby niekorzystny nie istnieje, jesli szwaby nie chcieli by placic do akcji wkraczaja komornicy. Dlatego szwaby sciagaja do siebie zloto jakie maja za granica. Na poczatek Polska powinna wystapic o odszkodowanie za straty w ludziach. ONZ ma zryczaltowana stawke. To milion dolarow za czlowieka. Przy odszkodawaniu za ludzi sprawy terytorialne sie nie licza. I tak pizdziak nie jestes w stanie zrozumiec tego co napisalem.

Data: 2017-09-02 10:06:04
Autor: Zenek Kapelinder
dobra zmiana w GUS
To nie bylo do ciebie pizdziak bo zbyt glupi jestes zeby cokolwiek zrozumiec. Przy okazji to bylo debilu.

Data: 2017-09-02 14:05:03
Autor: Trefniś
dobra zmiana w GUS
W dniu .09.2017 o 12:53 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]

Wyjątkowo PiS uczy się na błędach.

"Mężczyzna skierował się do sekretariatu jednego z biur poselskich i tuż  po wejściu wyciągnął broń i wystrzelił w kierunku Marka Rosiaka, asystenta  europosła Janusza Wojciechowskiego. Mężczyzna zginął na miejscu. Został  trafiony czterema kulami. Następnie napastnik - krzycząc, że chce zabić  Jarosława Kaczyńskiego i powystrzelać pisowców - rzucił się, tym razem z  nożem w ręku, na Pawła Kowalskiego, asystenta posła Jarosława Jagiełły.  Doszło do szarpaniny, Kowalski został kilkakrotnie ugodzony nożem w szyję.  (http://www.tvn24.pl)"

http://www.tvn24.pl/raporty/mord-polityczny-w-biurze-pis,311

--
Trefniś

Data: 2017-09-01 15:03:21
Autor: japanizer
dobra zmiana w GUS
On Saturday, September 2, 2017 at 4:06:27 AM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]

Gęby se mną nie wycieraj, przyjacielu mojej kozy!
Dla ciebie jestem (baczność!) Panem Trefnisiem (spocznij).

Dla mnie jesteś (śmiech!) Głupim Wojtusiem (wypróżnienie).

Miesięcznice _wymagają_ ochrony, jak _każde_ publiczne zgromadzenie.

Wojtuś, koszty Miesiączek Kaczyńskiego (MK) eksplodowały za jaśniepanowania PiSdy! Nawet snajperów na dachy ustawiają, wyjaśnili już, do kogo chcą strzelać?

Sprężynka zaś została zamówiona przez mongołów i miała zaimponować  wyłącznie obarczonym mongolizmem!
Bo się wstydzicie godła, flagi...

Za sprężynkę nie poszedł złamany grosz z budżetu, Wojtuś, w przeciwieństwie do Miesiączek Kaczyńskiego, czy jego ochrony! Czy kasy na "kółeczka w paincie" GUS. Na następnej Miesiączce idź pod najbliższy salon Mercedesa i protestuj, na co ludzie wydają zarobioną przez siebie kasę.

Data: 2017-09-02 03:44:56
Autor: Zenek Kapelinder
dobra zmiana w GUS
daj mu spokoj Trefnis. pizdziak jest chory.

Data: 2017-09-02 14:06:38
Autor: Trefniś
dobra zmiana w GUS
W dniu .09.2017 o 12:44 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

daj mu spokoj Trefnis. pizdziak jest chory.

Zawsze można liczyć na remisję.
Medycyna zna takie przypadki.

--
Trefniś

Data: 2017-09-02 06:04:21
Autor: japanizer
dobra zmiana w GUS
On Saturday, September 2, 2017 at 6:57:18 PM UTC+9, Trefniś wrote:

Goń się lewacka szmato!

Co Wojtuś, nabuzowany po ostatniej Miesiączce Kaczyńskiego jeszcze jesteś i prostego zdania nie potrafisz złożyć?

Wyjaśnicie w końcu, po co na miesiączkach są snajperzy na dachach?

Data: 2017-09-02 15:19:27
Autor: Trefniś
dobra zmiana w GUS
W dniu .09.2017 o 15:04 <japanizer@japanizer.org> pisze:

[...]

Kolejny odrzut "patałacha"?
Lepiej nie wojtusiuj mi, bo jestem skłonny przejść do wersji hard.
Trefniś to Trefniś, "patałacha" to osobnik z "przyległościami", nie szkodź  im nieświadomie.

--
Trefniś

Data: 2017-09-02 06:27:58
Autor: japanizer
dobra zmiana w GUS
On Saturday, September 2, 2017 at 10:19:37 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]

Kolejny odrzut "patałacha"?
Lepiej nie wojtusiuj mi, bo jestem skłonny przejść do wersji hard.

Wersji hard? Tzn. zdolny inaczej Wojtuś znowu wlepi swój hard disk na grupę? Pftfttftfff :DD

Data: 2017-09-02 06:58:02
Autor: japanizer
dobra zmiana w GUS
On Saturday, September 2, 2017 at 10:34:27 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> Wersji hard? Tzn. zdolny inaczej Wojtuś znowu wlepi swój hard disk na  > grupę? Pftfttftfff :DD

Widziałeś coś z tego HD minimózgu?

Widać w nim głębię pustki twojego umysłu (do sprawdzenia w archiwum).

Data: 2017-09-02 15:34:20
Autor: Trefniś
dobra zmiana w GUS
W dniu .09.2017 o 15:27 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

Wersji hard? Tzn. zdolny inaczej Wojtuś znowu wlepi swój hard disk na  grupę? Pftfttftfff :DD

Naprawdę, miej litość nad "patałachem" - ty jesteś tylko szmatą, a on  ryzykuje.

--
Trefniś

Data: 2017-09-02 07:28:49
Autor: japanizer
dobra zmiana w GUS
On Saturday, September 2, 2017 at 11:08:12 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> Widać w nim głębię pustki twojego umysłu (do sprawdzenia w archiwum).

Czyli jeteś szmata, ale boisz się konsekwencji.
Rodzina "" może być bezpieczna na razie.

Wojtuś, w polskiego Breivika się bawisz? Nie skalecz się jak będziesz masło smarować.

Data: 2017-09-02 16:08:05
Autor: Trefniś
dobra zmiana w GUS

Data: 2017-09-02 07:57:49
Autor: japanizer
dobra zmiana w GUS
On Saturday, September 2, 2017 at 11:43:39 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> Wojtuś, w polskiego Breivika się bawisz? Nie skalecz się jak będziesz  > masło smarować.

Wal się, uzależniony od "oddtylca" co charakterysyczne i ciotuń III RP.
"" jesteś bezpieczny.

Buahaha, a ty jak zwykle o "odtylcach". Masz jakąś analną fiksację, już ci zwracano na to uwagę.

Data: 2017-09-03 12:34:33
Autor: Presidente de San Escobar
dobra zmiana w GUS
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> [...]

Wal się, uzależniony od "oddtylca" co charakterysyczne i ciotuń III RP.

Trefny Sondażowy jak się uniósł :DDDDDDDDD
Pewnie dzisiaj miał potrójne ładowanie od swoich pisuarowych panów :DDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-31 20:04:20
Autor: Presidente de San Escobar
dobra zmiana w GUS
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

[...]

Chyba nie trzeba sprawdzać kto jest autorem logo :DDDDD

To tak jak ten przetarg w Warszawie, który wygrał pociotek Kaczyńskiego. Termin
od ogłoszenia przetargu do jego zakończenia to były 4 dni :DDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]