dobrapozyczka.com.pl - wysylaja mi smsy i nie chca usunac nr telefonu

Data: 2011-11-28 14:17:41
Autor: KK
dobrapozyczka.com.pl - wysylaja mi smsy i nie chca usunac nr telefonu
Nie wiem skad maja moj nr ale wysylaja mi smsy reklamowe. Zadzwonilem do nich i mowia ze podpisywalem gdzies zgode i zebym zwrocil sie do tej firmy z ktora podpisywalem zgode, bo oni nic nie moga zrobic Nic nie podpisywalem. Jak mam ich zmusic do usuniecia numeru ? To jest chyba bezprawne

Data: 2011-11-28 05:39:40
Autor: Proste Prawo
On 28 Lis, 14:17, KK <non...@nomail.com> wrote:
[...]

Zadzwoń jeszcze raz i powiedz, że przed chwilą dzwoniłeś do Biuro
Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych i tam Ci powiedzieli,
że zgodnie z art. 25 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych mają
obowiązek poinformować Cię m.in. o adresie siedziby, celu zbierania
danych i źródle danych (od kogo te dane pozyskali) oraz co musisz
zrobić, żeby przestali z Twoich danych korzystać. No i powiedzieli Ci
też, że jeśli dobrapożyczka ma jakieś problemy ze zrozumieniem tego
obowiązku, to Generalny Inspektor osobiście podpisze upoważnienie do
skontrolowania tego, w jaki sposób oni dane przetwarzają.

pozdrawiam
http://prosteprawo.blogspot.com
Przyszedłem dyskutować, nie kłócić się. Postaram się nie dać
sprowokować. Ostrzegam - na zaczepki nie odpowiadam :)

Data: 2011-11-28 14:49:17
Autor: KK
dobrapozyczka.com.pl - wysylaja mi smsy i nie chca usunac nr telefonu
powie to co przed chwila - ze musze skontaktowac sie z firma ktorej dalem zgode ;) Ale ok zadzwonie jeszcze raz

Data: 2011-11-28 14:54:21
Autor: mz

Użytkownik "KK" <noname@nomail.com> napisał w wiadomości news:jb03gr$2tb$1inews.gazeta.pl...
powie to co przed chwila - ze musze skontaktowac sie z firma ktorej dalem zgode ;) Ale ok zadzwonie jeszcze raz

No i co powiedział ?

Data: 2011-11-28 23:57:31
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 28 Nov 2011, KK wrote:

powie to co przed chwila - ze musze skontaktowac sie z firma ktorej dalem zgode ;)

....kiedy Proste Prawo Ci wyłożył że jest dokładnie na odwrót - to oni
muszą zarówno *bezpośrednio* przyjąć Twoją dyspozycję, jak i powiedzieć
skąd mają dane.

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-11-29 13:29:39
Autor: KK
dobrapozyczka.com.pl - wysylaja mi smsy i nie chca usunac nr telefonu
Dzwonilem, kazala napisac do firmy zwykly list bo oni nic nie moga zrobic. Napisze i zobaczymy.

pozdr.

Data: 2011-11-29 16:49:39
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 29 Nov 2011, KK wrote:

Dzwonilem, kazala napisac do firmy zwykly list bo oni nic nie moga zrobic.

IMVHO w tym jest właśnie podpucha.
  Jak dojdzie co do czego to powiedzą że żadnego listu nie dostali.

Napisze i zobaczymy.

  Daj znać, tak dla ciekawości.

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-11-29 16:59:34
Autor: KK
dobrapozyczka.com.pl - wysylaja mi smsy i nie chca usunac nr telefonu
Wysle za potwierdzeniem odbioru.
Czy zainteresowac ta sprawa GIODO czy poczekac na odzew, albo jego brak?

pozdr.

Data: 2011-12-30 17:28:21
Autor: KK
dobrapozyczka.com.pl - wysylaja mi smsy i nie chca usunac nr telefonu
na moja pisemna prosbe o udostepnienie  danych skad maja nr i ich skasowaniu dostalem odp:
Informuje ze nasz spolka zawarla umowe o wysylanie wiadomosci sms. Na podstawietej umowy nasz zleceniobiorca jest uprawniony do powierzenia wykonania zlecenie  osobie trzeciej, dysponujacej legalna baza numerow telefonow na ktore to nr nastapi wysylka wiadomosci sms.

Jak to ugryzc? Wychodzi na to ze oni zlecili firmie nr 2 a  firma nr 2 jeszcze zlecila firmie 3 i to wlasnie firma 3 ma moje dane.

pozdr

Daj znać, tak dla ciekawości.

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-12-30 17:36:45
Autor: XL
Dnia Fri, 30 Dec 2011 17:28:21 +0100, KK napisał(a):

Jak to ugryzc? Wychodzi na to ze oni zlecili firmie nr 2 a  firma nr 2 jeszcze zlecila firmie 3 i to wlasnie firma 3 ma moje dane.

Mnie to wygląda trochę tak, jakby np bank udostępnił dane klienta salonowi
masażu. I cóż z tego, że na podstawie jakiejś tam umowy...
Warto może dotrzeć do nazwy firmy nr 3.
--
XL

Data: 2011-12-30 17:43:35
Autor: KK
dobrapozyczka.com.pl - wysylaja mi smsy i nie chca usunac nr telefonu
wiem ze warto dotrzec ale czy firma 1 (ktorej to oferty dostaje w smsach) ma obowiazek mi to udostepnic ?

Data: 2011-12-30 17:50:50
Autor: KK
dobrapozyczka.com.pl - wysylaja mi smsy i nie chca usunac nr telefonu
Wg mnie powinienem sie zwrocic jeszcze raz do firmy 1 o udostepnienie danych firmy 2, a nastepnie zwrocic sie do firmy 2 o udostepnienie danych firmy 3

Data: 2011-12-30 18:52:34
Autor: Bydlę
On 2011-12-30 16:28:21 +0000, KK <noname@nomail.com> said:

na moja pisemna prosbe o udostepnienie  danych skad maja nr i ich skasowaniu dostalem odp:

Pozwolę sobie na tłumaczenie.

Informuje ze nasz spolka zawarla umowe o wysylanie wiadomosci sms.

Dostaniemy kasę za spamowanie.

 Na podstawietej umowy nasz zleceniobiorca

Zlecamy komuś, bo nie lubimy działać uczciwie.

 jest uprawniony do powierzenia wykonania zlecenie  osobie trzeciej

A on jeszcze komuś bo on jeszcze bardziej nie lubi.

, dysponujacej legalna baza numerow telefonow

Ale za to ukradli listę numerów.

na ktore to nr nastapi wysylka wiadomosci sms.

No i spamujemy jak szaleni.

Jak to ugryzc?

Adwokatem.

A! Odpisując nad cytowanym tekstem stawiasz się na jednej półce z nimi...
;>>>

--
Bydlę

Data: 2011-12-30 19:02:46
Autor: KK
On 2011-12-30 16:28:21 +0000, KK <noname@nomail.com> said:

Adwokatem.

A! Odpisując nad cytowanym tekstem stawiasz się na jednej półce z nimi...
;>>>

Co mi tu adwokat pomoze? Wezmie kase za napisanie pisma i co dalej?
Isc z tym do sadu, ale po co?
Predzej do GIODO sie to nadaje

dobrapozyczka.com.pl - wysylaja mi smsy i nie chca usunac nr telefonu