dobre b臋d膮 te 偶ar贸wki?

Data: 2013-04-09 23:42:09
Autor: BartekK
dobre b臋d膮 te 偶ar贸wki?
W dniu 2013-04-06 20:26, zlotowinfo pisze:
http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-10pcsX-E27-Horizontal-Plug-Warm-Day-Light-11W-5050-SMD-44-LED-Spot-Light/717206472.html
Czy dla ciebie b臋d膮 dobre, to ja nie wiem, ale u mnie sprawuj膮 si臋 dobrze. Wsadzone po 2szt do 2 downlight贸w, o艣wietlaj膮 pomieszczenie ~28m^2. 2 identyczne downlighty s膮 obsadzone po 2x 18W energooszcz臋dna - i s膮 (nawet po rozgrzaniu si臋 energooszcz臋dnych) tak o po艂ow臋 ciemniejsze, ni偶 te ledy. Obecnie b臋dzie ju偶 chyba 2gi rok, jak 艣wiec膮 codziennie po 10-12h bez przerwy, i ani jedna nie pad艂a

--
| Bart艂omiej Ku藕niewski

dobre b臋d膮 te 偶ar贸wki?