dobre bo polskie

Data: 2010-03-15 02:53:53
Autor: awe
dobre bo polskie
Data: 2010-03-15 07:23:09
Autor: apr...
dobre bo polskie
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
http://www.pitbul.pl/gruba-kreska/komiks/4b94ac028c505
terasz już wiadomo dlaczego pijar PełO tak słodzi, donio zmierz POziom cukru.

Data: 2010-03-15 08:54:23
Autor: awe
dobre bo polskie

Użytkownik " apr..." <aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hnkn8t$9tg$1inews.gazeta.pl...
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):

http://www.pitbul.pl/gruba-kreska/komiks/4b94ac028c505

terasz już wiadomo dlaczego pijar PełO tak słodzi, donio zmierz POziom cukru.
-- -- --
dziadek tuska, znany mazurski AKowiec;-)) hue hue
awe

Data: 2010-03-15 09:29:47
Autor: cytryna
dobre bo polskie

> terasz już wiadomo dlaczego pijar PełO tak słodzi, donio zmierz POziom > cukru.
-- -- --
dziadek tuska, znany mazurski AKowiec;-)) hue hue (z Afrika Korps?)
awe

**************************************************************************** A może PO szykuje stan wojenny pod dowództwem psychola? Faktycznie coś jest na rzeczy. Była WRONa a teraz jest SOWA. Lecę po ocet i cukier, a i kartofle w piwnicy nie zawadzą. Jadrysia internują i wyprawią do Rosji jako ideowego komunistę, a wraz z nim cyca, kałeckiego, zbiga, cyrkusa i paru innych z psp.
Reszta społeczeństwa sama się wyswobodzi pod przywództwem Anty-Bolka b.TW UB.

Data: 2010-03-15 10:42:01
Autor: jadrys
dobre bo polskie
W dniu 2010-03-15 09:29, cytryna pisze:
[...]

A dlaczego utożsamiasz stan wojenny z  brakiem towarów w sklepach.. Przecież ten z 1981 zaprowadził porządek i przywrócił w miarę dobre zaopatrzenie ludności w podstawowe towary..

Data: 2010-03-15 15:14:48
Autor: awe
dobre bo polskie

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hnkvdv$sgk$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- --
to proste jak wybuchl stan wojenny to w sklepie mogles dostac tylko ocet
awe

Data: 2010-03-15 15:21:15
Autor: jadrys
dobre bo polskie
W dniu 2010-03-15 15:14, awe pisze:
[...]

A to już wina (najprawdopodobniej płatnych) agentów zachodu którzy stali na czele "solidarności" i destabilizowali sytuację zaopatrzeniową w PRL-u.

Data: 2010-03-15 10:13:56
Autor: Mariusz Merta
panie jadrys...eeeee a pan to serio mówi ??!!
znaczy się...wraża imperialna agentura hałasowała przy pgr-ach
przez co niski się nie niosły, świnki nie prosiły
a konie postanowiły wziąć sobie zaległe urlopy
no i cukru nie można było kupić bo buraki zostały zmobilizowane do
zomo...
:-))))))))))) ciężko traktować pana poważnie....
a tak a propos, jak tam globalne ocieplenie w polsce ?
kolega mi powiedział, że zamieć w okolicach Piły jest...
klimat się ociepla jak cholera :-)))))
Mariusz Merta

Data: 2010-03-16 16:37:27
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-15 18:13, Mariusz Merta pisze:
[...]

Krótką coś pamięć ma pan panie Merta. Nie pamięta już pan apelu i prośby Gen. Jaruzelskiego o 90 dni bez strajków, na krótko przed wprowadzeniem stanu wojennego?

Jedna jaskółka, jedna zima i jedna zamieć nie świadczą o globalnym oziębieniu.

Data: 2010-03-15 15:35:49
Autor: !heÂŽsk!
dobre bo polskie
On Mon, 15 Mar 2010 15:21:15 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

 [...]

A to już wina (najprawdopodobniej płatnych) agentów zachodu którzy stali na czele "solidarności" i destabilizowali sytuację zaopatrzeniową w PRL-u.

 bbbbbuauuauauuauauuauahahhahahahahhahahhahhhaaaaaa !
 KOMU chcesz wciskac ten kit ? SOBIE ?!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-15 18:27:36
Autor: awe
dobre bo polskie

Użytkownik "!heRsk!" <wc15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:ichsp5505q18t0141lr93a4glhffmvqivb4ax.com...
[...]

 HeSk - to wy sobie tak pogadajcie z jadrysiem. Oboje na swoj sposob lubicie wciskac i miec wciskany kit....tylko jak juz sie nakitujecie to zapijcie czyms bo stanie w przelyku
awe

Data: 2010-03-16 00:57:19
Autor: Adam
dobre bo polskie

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
To jest wierny czytelnik "Żołnierz wolności" i "Trybuny ludu". Nie ma co się dziwić.
AC

Data: 2010-03-16 16:38:01
Autor: jadrys
dobre bo polskie
W dniu 2010-03-15 15:35, !heÂŽsk! pisze:
[...]

Nie chcesz słuchać głosu prawdy, to twoja sprawa.

Data: 2010-03-16 20:42:56
Autor: ``heÂŽsk''
dobre bo polskie
On Tue, 16 Mar 2010 16:38:01 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   KOMU chcesz wciskac ten kit ? SOBIE ?!

Nie chcesz słuchać głosu prawdy, to twoja sprawa.

 dobry czlowieku, twoja komusza "prawda" jest urojeniami.

--

 HeSk

Data: 2010-03-16 22:10:36
Autor: Wiesiaczek
dobre bo polskie

Użytkownik "``heRsk''" <full?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:vonvp5hjcags0va1nv288p7208jb7j2i0q4ax.com...

>   bbbbbuauuauauuauauuauahahhahahahahhahahhahhhaaaaaa !
>   KOMU chcesz wciskac ten kit ? SOBIE ?!

Nie chcesz słuchać głosu prawdy, to twoja sprawa.

 dobry czlowieku, twoja komusza "prawda" jest urojeniami.
=======

Twoja "prawda" jest lepsza?
A dlaczego?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-03-17 18:32:08
Autor: jadrys
dobre bo polskie
W dniu 2010-03-16 20:42, ``heÂŽsk'' pisze:
[...]

Bo ty tak mówisz? Nie niszczyły naszego kraju strajki wywoływane za pieniądze z zagranicy?

Data: 2010-03-18 12:10:45
Autor: cirrus
dobre bo polskie
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hnr5mj$aml$5news.onet.pl...
W dniu 2010-03-16 20:42, ``heRsk'' pisze:
[...]

Nasz kraj niszczyły komunistyczne rządy zaprzedane ZSRR.

--
stevep

Data: 2010-03-21 23:02:10
Autor: jadrys
dobre bo polskie
W dniu 2010-03-18 12:10, cirrus pisze:

Bo ty tak mówisz? Nie niszczyły naszego kraju strajki wywoływane za
pieniądze z zagranicy?

Nasz kraj niszczyły komunistyczne rządy zaprzedane ZSRR.

Mylisz się - one go rozbudowały.

dobre bo polskie