dobre piekarniki

Data: 2012-04-10 13:22:06
Autor: Bbjk
dobre piekarniki
W dniu 2012-04-10 12:57, gary pisze:

Zastanawiam się nad wymianą całej kuchenki ale na taką w której
piekarnik jest "pewny" tzn. grzeje rĂłwnomiernie

Macie jakieĹ› sprawdzone typy
chciałbym wydać ok 1500 zł

Teraz będzie festiwal pliszek :)
Polecam Electrolux, dobrych kilka lat używam, piekarnik działa idealnie (płyta też), a piekę często i w rozmaitych temperaturach. Modelu nie podaję, bo to się zmienia z czasem, w cenie powinieneś się spokojnie zmieścić.
--
B.

Data: 2012-04-11 03:31:09
Autor: czeremcha
dobre piekarniki
On 10 Kwi, 13:22, Bbjk <baja...@qgazeta.pl> wrote:

Polecam Electrolux, dobrych kilka lat używam, piekarnik działa idealnie
(płyta też), a piekę często i w rozmaitych temperaturach. Modelu nie
podaję, bo to się zmienia z czasem, w cenie powiniene¶ się spokojnie
zmie¶cić.

Oj, tu się zgodzę. Korzystałam przez 4 lata z kuchenki Elektroluxa z
dwoma piekarnikami /jeden z grillem, drugi zwykły - nawiasem mówi±c -
czemu w Polsce to jest takie niecodzienne? A szkoda.../ no i tyle w
niej było złego, że płyta była ceramiczna. Ale piekarniki - ¶wietne!

Ania

Data: 2012-04-11 14:51:17
Autor: Marex
dobre piekarniki
Bbjk <bajarka@qgazeta.pl> napisał(a):
> [...]

> Zastanawiam się nad wymianą całej kuchenki ale na taką w której
> piekarnik jest "pewny" tzn. grzeje rĂłwnomiernie

    Nie wiem jak potoczy sie dalej, ale przed 3ma mi-cami wybrałem Amicę EBD 8874.Skusiły mnie liczne przychylne opinie, dobre wyposażenie za przyzwoita cenę. Na razie z dziesięć wypieków , głównie mięsny rożen i- , duży drób i nieĽle działa. Trochę udręczy pocz±tkujacego  szybkie decyzje (pare sunkd) na  elektroniki, która zatwierdza wszelkie zmiany i póĽniejsze korekty -
nalezy wychodzic z programu i od nowa nastawy ..  No, ale pocz±tki zawsze bywaja trudne..