dobre przeliczniki kartowe

Data: 2014-04-10 21:19:45
Autor: RobertS
dobre przeliczniki kartowe

Jak wiemy - szukamy nowej karty z dobrymi przelicznikami. WyglÄ…da na to,
że KK już nie bardzo można znaleźć i ostatnio głównie sugerowana na
grupie jest karta do kantoru Aliora. Tylko że ja nie chcę kupować na
zapas $, jeśli nie wiem z góry ile będę potrzebował.

Jak nie ma już fajnych kredytowych rozliczanych w PLN, to może jest na
rynku chociaż jakaś dobra debetówka rozliczana w PLN? Chodzi mi o to
żeby można było zasilać konto i wylewać z powrotem PLN, nie zamrażając kasy.

debetówki z PKO BP miały dobre przeliczniki i wiele walut (np. CZK) przeliczane były na PLN z pominięciem EUR...

macie może wiedzę jak to teraz wygląda?

RobertS

dobre przeliczniki kartowe