dobre sluchawki

Data: 2009-07-19 13:42:08
Autor: Szymon von Ulezalka
dobre sluchawki
witam
poszukuje dobrych sluchawek do muzyki/grania
sluchawki powinny byc na tyle duze, by zakrywaly cale uszy i w ten
sposob 'odcinaly' doplyw halasow z zewnatrz.
znalazlem sluchawki akg k512

http://www.akg.com/personal/K_512,pcatid,4,pid,22,_psmand,1.html

dobrze graja, wygodne etc - ale niestety pozbawione zwyklego,
mechanicznego regulatora glosnosci - co jest dla mnie olbrzymia wada
(tj. jego brak).
te sama wade maja rowniez sennheisery (hd 205) jak i kossy

Obecnie mam zestaw creativa hs 900, niestety- po kilku godzinach
noszenia jego bola uszy (srednica poduszek jest chyba za mala i
naciska zbyt mocno na gorna czesc ucha), nie wspominajac o tym, ze sie
zepsuly (nie wiem czemu, prawa sluchawka przestala grac :/.

Mozna liczyc na jakies sugestie?
Mikrofon nie jest wymagany (chociaz niepogardzilbym)

szymon

Data: 2009-07-19 23:10:51
Autor: Irokez
dobre sluchawki
Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <sz.gruszczynski@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:04e106be-f12b-4e4b-80c2-984e140f37d4m11g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Wiem, ze regulacja glosnosci jest fajna na kabelku, ale to byla zawsze pierwsza rzecz która bardzo szybko padala - albo trzeszczalo albo nierówno regulowalo glosnosc
Obecnie mam Panasonic RP-HT242 i nie znalazlem na razie alternatywy. Fakt nie szukalem specjalnie bo pomimo chyba 15 lat graja rewelacyjnie, ale Sennheiser HD201 czy 202 graly jakos tak drewnianie i plasko bez dynamiki takze dalem sobie spokój bo nie wszedzie posluchasz przed zakupem (wpadlem do Media we Wrocku ze swoim Sony MD i co sie dalo to posluchalem, ale nie wszystko sie dalo).

Pozdrawiam.

--
Irokez

dobre sluchawki