dobre sluchawki

Data: 2009-07-19 13:42:12
Autor: Szymon von Ulezalka
dobre sluchawki
witam
poszukuje dobrych sluchawek do muzyki/grania
sluchawki powinny byc na tyle duze, by zakrywaly cale uszy i w ten
sposob 'odcinaly' doplyw halasow z zewnatrz.
znalazlem sluchawki akg k512

http://www.akg.com/personal/K_512,pcatid,4,pid,22,_psmand,1.html

dobrze graja, wygodne etc - ale niestety pozbawione zwyklego,
mechanicznego regulatora glosnosci - co jest dla mnie olbrzymia wada
(tj. jego brak).
te sama wade maja rowniez sennheisery (hd 205) jak i kossy

Obecnie mam zestaw creativa hs 900, niestety- po kilku godzinach
noszenia jego bola uszy (srednica poduszek jest chyba za mala i
naciska zbyt mocno na gorna czesc ucha), nie wspominajac o tym, ze sie
zepsuly (nie wiem czemu, prawa sluchawka przestala grac :/.

Mozna liczyc na jakies sugestie?
Mikrofon nie jest wymagany (chociaz niepogardzilbym)

szymon

Data: 2009-07-19 20:27:27
Autor: rs
dobre sluchawki
On Sun, 19 Jul 2009 13:42:12 -0700 (PDT), Szymon von Ulezalka
<sz.gruszczynski@googlemail.com> wrote:

[...]

mozesz dokupic przejsciowke z regulatorem w postaci krociotkiego
kabelka z potencjometrem. to ci powinno zalatwic te wade. <rs>

Data: 2009-07-21 08:21:32
Autor: Radosław Sokół
dobre sluchawki
W dniu 19.07.2009 22:42, Szymon von Ulezalka pisze:
dobrze graja, wygodne etc - ale niestety pozbawione zwyklego,
mechanicznego regulatora glosnosci - co jest dla mnie olbrzymia wada

Możesz napisać dlaczego?

Praktycznie każda klawiatura ma obecnie przyciski do regu-
lacji głośności w sposób programowy. A żeby było tego mało,
każdy sensowny zestaw głośników ma też potencjometr do regu-
lacji głośności. A słuchawek nie należy podłączać bezpośred-
nio do komputera, a przez wzmacniacz zestawu głośników.

Data: 2009-07-21 08:34:20
Autor: Mariusz Kruk
dobre sluchawki
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
lacji głośności. A słuchawek nie należy podłączać bezpośred-
nio do komputera, a przez wzmacniacz zestawu głośników.

Dlategoboponieważ?
Zwłaszcza w przypadku notebooka.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb "Smile,  they said, life could be worse". So
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' I did and it was.

Data: 2009-07-21 08:53:22
Autor: Radosław Sokół
dobre sluchawki
W dniu 21.07.2009 08:34, Mariusz Kruk pisze:
Dlategoboponieważ?

Bo mimo wysokiej impedancji słuchawek wymagają one nieco
mocy, a karty dźwiękowe mają wyjście line-out, nie przezna-
czone do wysterowywania elementu wykonawczego.

Zwłaszcza w przypadku notebooka.

Notebooki mają wbudowane przedwzmacniacze mocy. Z tegoż zresz-
tą powodu trudno uzyskać z notebooka sensownej jakości dźwięk,
bo ten przedwzmacniacz już zbiera zakłócenia z całego, słabo
ekranowanego wewnętrznie komputerka.

Data: 2009-07-21 09:03:26
Autor: Mariusz Kruk
dobre sluchawki
[...]

Rózne słuchawki różnej mocy potrzebują, jak zapewne wiesz. Dla
niektórych będzie to wystarczające, dla niektórych nie. Zależy od
sprawności przetworników.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / Microsoft Office 2000: Każda aplikacja w po-

Data: 2009-07-21 20:19:42
Autor: Radosław Sokół
dobre sluchawki
W dniu 21.07.2009 09:03, Mariusz Kruk pisze:
Rózne słuchawki różnej mocy potrzebują, jak zapewne wiesz. Dla
niektórych będzie to wystarczające, dla niektórych nie. Zależy od
sprawności przetworników.

Czyli generalnie nie należy, ale w niektórych przypadkach da
się, co dalej nie zmienia faktu, że nie należy ;)

Data: 2009-07-22 19:26:42
Autor: Mariusz Kruk
dobre sluchawki
[...]

Ech, dla Ciebie szklanka jest w połowie pusta. ;-)

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Rezygnując z Assemblera -- tracisz na czyte-
\  Kruk@epsilon.eu.org   / lości i logiczości programu  (Jacek  Popław-

Data: 2009-07-22 19:43:17
Autor: Radosław Sokół
dobre sluchawki
W dniu 22.07.2009 19:26, Mariusz Kruk pisze:
Czyli generalnie nie należy, ale w niektórych przypadkach da
się, co dalej nie zmienia faktu, że nie należy ;)

Ech, dla Ciebie szklanka jest w połowie pusta. ;-)

Nie -- dla mnie po prostu ważniejsza jest teoria, niż prak-
tyka. Jeżeli czegoś nie należy robić w jakiś sposób, to
nie należy -- nawet, jeżeli akurat działa to świetnie :)

Data: 2009-07-23 09:32:47
Autor: Mariusz Kruk
dobre sluchawki
[...]

Nie. Według PC99 komputer ma dawać "line-level output or headphone output
or both". Tyle teoria. Czyli stwierdzenie kategoryczne, że nie należy
podłączać bezpośrednio słuchawek jest bezpodstawne.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / It  is  not yet possible to change operating
|  Kruk@epsilon.eu.org   | system by  writing  to  /proc/sys/kernel/os-
| http://epsilon.eu.org/ | type.(man 2 sysctl)
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2009-07-21 17:21:06
Autor: Irokez
dobre sluchawki
Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w wiadomości news:2009072106213800grush.one.pl...

A słuchawek nie należy podłączać bezpośred-
nio do komputera, a przez wzmacniacz zestawu głośników.

Niby tak, ale mój stary dobry SB Live o tym nie wie i wspaniale sobie daje rady z moim Panasiem
Niby te nascie lat temu te słuchawki to była niższa półka ale patrząc na to co się teraz produkuje to jest prawie HighEnd ;)

Pozdrofka.

--
Irokez

Data: 2009-07-21 12:14:49
Autor: Marcin Kocur
dobre sluchawki
Osoba Szymon von Ulezalka napisała na pl.comp.pecet:

[...]

Może coś stąd?
http://www.agito.pl/sluchawki-audio/sluchawki-przewodowe.819.M.html?attr=1:1568
4356:437369

Może też gdzieś te znajdziesz:
http://www.skapiec.pl/site/cat/49/comp/82221

Aktywna redukcja hałasu otoczenia ;]
Marcin Kocur

Data: 2009-07-21 04:29:04
Autor: Szymon von Ulezalka
dobre sluchawki
[...]

dzieki.
juz wybralem model :) koss sb49, podobno bardzo dobrze graja.
przetestuje jutro, bo sie wlasnie z listonoszem minalem. z powodu
pracy, nie dam rady odebrac ich dzisiaj :/

pozdrawiam
szymon

Data: 2009-07-21 20:26:52
Autor: Animka
dobre sluchawki
Szymon von Ulezalka pisze:
[...]

Po co Ci takie? Nie będziesz słyszał, że ktoś do drzwi dzwoni, czajnik na gazie spalisz itd.itd.

Ja od jakiegoś czasu mam takie, że dźwięk jest dobry ze słuchawek, ale mogę także słyszeć wszystko co dzieje się obok mnie.

--
animka

Data: 2009-07-21 14:38:03
Autor: Szymon von Ulezalka
dobre sluchawki
Po co Ci takie? Nie będziesz słyszał, że ktoś do drzwi dzwoni

telefon zawsze mam na biurku, przy monitorze :>

czajnik na gazie spalisz itd.itd.

mam elektryczny :>

Ja od jakiegoś czasu mam takie, że dźwięk jest dobry ze słuchawek, ale
mogę także słyszeć wszystko co dzieje się obok mnie.

no, co kto lubi. ja jednak, jak gram/slucham muzyki to chce slyszec
tylko muzyke/dzwieki z gry, a nie otoczenie. inaczej sie rozpraszam :~

pozdrawiam
szymon

Data: 2009-07-22 00:00:26
Autor: Animka
dobre sluchawki
Szymon von Ulezalka pisze:
Po co Ci takie? Nie będziesz słyszał, że ktoś do drzwi dzwoni

telefon zawsze mam na biurku, przy monitorze :>

No tak, trzeba się najpierw zaanonsować telefonicznie :-)
Z niektórymi sąsiadami ustaliłam, że jak dzwonią do drzwi to ma być 5 dzwonków. Tym, którzy inaczej dzwonią nie otwieram, nawet nie wyglądam kto tam dalej na korytarzu przy pierwszych drzwiach dzwoni.

czajnik na gazie spalisz itd.itd.

mam elektryczny :>

A ja właśnie jakiś miesiąc temu zapakowałam i schowałam. Kupiłam  znowu nowy czajnik już z nie wyskakującym gwizdkiem i ładnym, delikatnym dźwiękiem. Mam do zaplacenia w tym miesiącu za prąd (jeszcze z czasów czajnika elektrycznego)-220 zł!!! Zobaczę jakie opłaty wyjdą za 4 miesiące, bo jeszcze  oprócz tego mam r-ki 2 razy po 180 zł.

[...]

Ja mogę siedzieć przy komputerze, coś pisać czy czytać, słuchać muzyki i jeszcze telewizję oglądać.

--
animka

Data: 2009-07-22 02:39:22
Autor: Szymon von Ulezalka
dobre sluchawki
On 21 Lip, 23:00, Animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:
Szymon von Ulezalka pisze:

> [...]

> tylko muzyke/dzwieki z gry, a nie otoczenie. inaczej sie rozpraszam :~

Ja mogę siedzieć przy komputerze, coś pisać czy czytać, słuchać muzyki i

no, sluchawki juz mam na sobie. zarabista sprawa, dzwiek bardziej
przestrzenny niz w poprzednich (ok, ok, nie brzmi to /tj. wyrazenie,
nie dzwiek/ najlepiej, ale wiadomo o co chodzi), dobrze tlumia i nie
uciskaja.

pozdrawiam
szymon

Data: 2009-07-22 22:57:28

[...]

[...]