dobre wieści z Kościoła

Data: 2019-08-01 22:50:27
Autor: japanizer
dobre wieści z Kościoła
http://olsztyn.wyborcza.pl/olsztyn/7,48726,25048617,skandale-zrobily-swoje-w-olsztynie-nikt-nie-chce-na-ksiedza.html

  Kościół na Warmii stanął przed prawdziwym kryzysem. Do seminarium duchownego w   Olsztynie nie zgłosił się ani jeden kandydat na pierwszy rok studiów.   Hierarchowie będą się zastanawiać, dlaczego. cyt.

  Sprawa prosta, kościół traci wiernych a chłopaki o homoseksualnych skłonnościach   nie muszą już szukać azylu w seminarium.

Data: 2019-08-02 16:48:13
Autor: z
dobre wieści z Kościoła
   Sprawa prosta, kościół traci wiernych a chłopaki o homoseksualnych skłonnościach
   nie muszą już szukać azylu w seminarium.

Teraz łażą po ulicach w pochodach i nadstawiają gołe tyłki żeby ktoś klepnął. Przyjemne z pożytecznym dla sprawy uzurpowania sobie przywilejów.

Bo wszak jak wiadomo każdy ksiądz to gej a każdy gej to pedofil.

Następuje oczyszczenie kościoła z dewiantów ;-)

Data: 2019-08-02 11:58:14
Autor: japanizer
dobre wieści z Kościoła
On Friday, August 2, 2019 at 4:48:16 PM UTC+2, z wrote:
> [...]
> Teraz łażą po ulicach w pochodach i nadstawiają gołe tyłki żeby ktoś klepnął. Przyjemne z pożytecznym dla sprawy uzurpowania sobie przywilejów.

Taa, obok mnie też szła niedawno kościelna procesja, z policyjną ochroną - jest jak mówisz - darmozjady uzurpują sobie przywileje.

Data: 2019-08-03 22:29:14
Autor: z
dobre wieści z Kościoła
W dniu 2019-08-02 o 20:58, japanizer@japanizer.org pisze:
darmozjady uzurpują sobie przywileje.

Te "darmozjady" "przywileje" mają.
Wiele wody upłynie zanim lgbt zasłuży na swoje.
Nie od razu Kraków zbudowano. Pogódź się z tym ;-)

Data: 2019-08-03 13:38:10
Autor: japanizer
dobre wieści z Kościoła
On Saturday, August 3, 2019 at 10:29:16 PM UTC+2, z wrote:
darmozjady uzurpują sobie przywileje.
> Te "darmozjady" "przywileje" mają.

A co dobrego kościelne darmozjady robią dla Polski?

Produkują coś, poza nienawiścią?

Wiele wody upłynie zanim lgbt zasłuży na swoje.

LGBT walczą o jakieś przywileje? Serio? Chyba za dużo TVPiS się naoglądałeś.

Data: 2019-08-03 22:43:52
Autor: u2
dobre wieści z Kościoła
W dniu 03.08.2019 o 22:38, japanizer@japanizer.org pisze:
On Saturday, August 3, 2019 at 10:29:16 PM UTC+2, z wrote:

Wiele wody upłynie zanim lgbt zasłuży na swoje.

LGBT walczą o jakieś przywileje? Serio? Chyba za dużo TVPiS się naoglądałeś.

walczą:)

https://www.youtube.com/watch?v=rXwOA2zqkig

--
I love love

Data: 2019-08-03 23:58:07
Autor: z
dobre wieści z Kościoła
W dniu 2019-08-03 o 22:38, japanizer@japanizer.org pisze:

A co dobrego kościelne darmozjady robią dla Polski?

Albo rżniesz głupa albo faktycznie młodyś i niedouczonyś ;-)

LGBT walczą o jakieś przywileje? Serio? Chyba za dużo TVPiS się naoglądałeś.

Oglądam tvn24.

Chcą mieć identyczne przywileje (nie prawa człowieka tylko przywileje nadane przez państwo) jak rodzina zapisana w konstytucji.

Ich codzienne problemy i niedogodności można rozwiązać na podstawie obowiązującego prawa.
Jest wiele grup które mają gorzej albo czują się pokrzywdzone.
Łysy, zakompleksiony okularnik z nadwagą też zasługuje na bardziej okazałą opiekę państwa ale jej nie dostaje.

Jak już dogonimy ten zachód to będziemy rozdawać "500+" wszystkim co tylko wyciągną rękę nawet dla klubów miłośników ślimaków ;-)

Data: 2019-08-03 15:23:48
Autor: japanizer
dobre wieści z Kościoła
On Saturday, August 3, 2019 at 11:58:10 PM UTC+2, z wrote:

> A co dobrego kościelne darmozjady robią dla Polski?

Albo rżniesz głupa albo faktycznie młodyś i niedouczonyś ;-)

Pytanie jak najbardziej poważne - co dobrego kościelne darmozjady robią do Polski? Odpowiesz?

> [...]

Chcą mieć identyczne przywileje (nie prawa człowieka tylko przywileje nadane przez państwo) jak rodzina zapisana w konstytucji.

Związek partnerski nie jest tym samym co rodzina. Znowu - za duże dawki TVPiS wchłaniasz.

Data: 2019-08-04 00:25:45
Autor: u2
dobre wieści z Kościoła
W dniu 04.08.2019 o 00:23, japanizer@japanizer.org pisze:
Pytanie jak najbardziej poważne - co dobrego kościelne darmozjady robią do Polski? Odpowiesz?

ale ale japa to nie Polska, można mu odpowiedzieć ładując piąchę prosto w jego żydoski nos:)

--
I love love

Data: 2019-08-04 02:52:20
Autor: japanizer
dobre wieści z Kościoła
On Sunday, August 4, 2019 at 11:18:58 AM UTC+2, z wrote:
> Pytanie jak najbardziej poważne - co dobrego kościelne darmozjady robią do Polski? Odpowiesz?

Tym pytaniem się tylko ośmieszasz. Trzeba by Ci zapodać elaborat ale mi nikt nie płaci za douczanie gimbazy.

OK, czyli odpowiedzi nie masz. CBDU.

> Związek partnerski nie jest tym samym co rodzina. Jeśli ma nie być to samo to można dziś u notariusza podpisać papier który dokładnie zrobi to samo.

Serio? Bo znowu udowadniasz, że nie masz pojęcia, o czym mówisz. Innymi słowy - zbyt duże dawki TVPiS pan przyswajasz.

Cyt.

    automatyczna wspólnota majątkowa między partnerami,
    prawo do odwiedzin w szpitalu chorego partnera lub partnerki oraz informacji o jego lub jej stanie zdrowia,
    prawo do otrzymania dokumentacji o stanie zdrowia partnera lub partnerki,
    prawo o decydowaniu w kwestii dalszego leczenia partnera lub partnerki w przypadku ciężkiej choroby,
    prawo do odbioru korespondencji partnera lub partnerki,
    prawo do odbioru wynagrodzenia za pracę partnera lub partnerki,
    prawo do wspólnego opodatkowania partnerów lub partnerek,
    prawo do ubiegania się wspólnie o przyznanie kredytu,
    obowiązek alimentacyjny,
    prawo do renty bądź emerytury po zmarłym partnerze lub partnerce,
    prawo do odmowy składania zeznań przeciwko partnerowi lub partnerce,
    prawo do dziedziczenia ustawowego po zmarłym partnerze lub partnerce,
    prawo do organizowania pochówku partnera lub partnerki,
    prawo do reprezentacji partnera lub partnerki, np. przy wypożyczaniu książek i rezerwacji biletów
    prawo do wspólnego najmu: w razie śmierci jednego z partnerów lub jednej z partnerek, żyjący partner lub partnerka mogą przejąć najem,
    prawo do bycia traktowanymi jako osoby spokrewnione więzami emocjonalnymi

Jak czytasz te punkty, to w każdym z nich widzisz "adopcja dzieci", prawda?

Data: 2019-08-04 07:30:07
Autor: bytek.anonimowy
dobre wieści z Kościoła
perwersyjny japa
    prawo do odwiedzin w szpitalu chorego partnera lub partnerki oraz informacji o jego lub jej stanie zdrowia,

:)
https://twitter.com/bogdan607/status/1146308371139768320

Data: 2019-08-04 12:11:22
Autor: z
dobre wieści z Kościoła
W dniu 2019-08-04 o 11:52, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Której z tych rzeczy nie udało Ci się załatwić u notariusza? Próbowałeś?
"prawo do bycia traktowanymi jako osoby spokrewnione więzami emocjonalnymi" ???
Co ku... jest? Unik w celu ukrycia majątku firmy?

Data: 2019-08-04 03:18:17
Autor: Bruno Brunowski
dobre wieści z Kościoła
W dniu niedziela, 4 sierpnia 2019 12:11:24 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Której z tych rzeczy nie udało Ci się załatwić u notariusza? Próbowałeś?

Na ten przykład te dwa:
- prawo do renty bądź emerytury po zmarłym partnerze lub partnerce, - prawo do odmowy składania zeznań przeciwko partnerowi lub partnerce,

A teraz  P... i S...

--
Bruno

Data: 2019-08-04 15:26:26
Autor: z
dobre wieści z Kościoła
W dniu 2019-08-04 o 12:18, Bruno Brunowski pisze:

Na ten przykład te dwa:
- prawo do renty bądź emerytury po zmarłym partnerze lub partnerce,

To można rozwiązać na sposób spadkowy. Nie potrzebny do tego "związek"

- prawo do odmowy składania zeznań przeciwko partnerowi lub partnerce,

Nie jestem biegły w tych tematach i szczerze mówiąc nie widzę powodu żeby takie prawo w ogóle było.

Data: 2019-08-04 06:34:50
Autor: Bruno Brunowski
dobre wieści z Kościoła
W dniu niedziela, 4 sierpnia 2019 15:26:27 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

To można rozwiązać na sposób spadkowy. Nie potrzebny do tego "związek"

> - prawo do odmowy składania zeznań przeciwko partnerowi lub partnerce,

Czyli jesteś ignorantem, który nie wie jak działa system emerytalny.

Nie jestem biegły w tych tematach i szczerze mówiąc nie widzę powodu żeby takie prawo w ogóle było.

Ale takie prawo obowiązuje i nawet Zbysiu nie ma zamiaru go zmieniać.

--
Bruno

Data: 2019-08-04 15:38:06
Autor: z
dobre wieści z Kościoła
W dniu 2019-08-04 o 15:34, Bruno Brunowski pisze:
Czyli jesteś ignorantem, który nie wie jak działa system emerytalny.

System emerytalny już upada. Nadchodzi dochód gwarantowany.
Opór jest bezsensowny, po co to rozdrapywać ;-)

Ale takie prawo obowiązuje i nawet Zbysiu nie ma zamiaru go zmieniać.

Dlatego ciągle powtarzam że PiS robi za mało i za wolno.

Data: 2019-08-04 07:57:42
Autor: japanizer
dobre wieści z Kościoła
On Sunday, August 4, 2019 at 3:26:27 PM UTC+2, z wrote:
> [...]

> - prawo do renty bądź emerytury po zmarłym partnerze lub partnerce,

To można rozwiązać na sposób spadkowy. Nie potrzebny do tego "związek"

Do emerytury po partnerze? Serio? Na pewno wiesz, o czym mówisz? Który już raz udowadniasz, że nie?

Data: 2019-08-04 03:32:56
Autor: japanizer
dobre wieści z Kościoła
On Sunday, August 4, 2019 at 12:11:24 PM UTC+2, z wrote:
> [...]

Której z tych rzeczy nie udało Ci się załatwić u notariusza? Próbowałeś?

Tak gdzieś połowy z nich nie da się załatwić u notariusza.

A niektórzy zamiast kopać się z koniem woleli się wyprowadzić do innego kraju, od kilkunastu lat jest to dziecinnie proste.
Za pierwszych rządów PiS z Polski wyjechało 3 mln ludzi.

Data: 2019-08-04 15:34:13
Autor: z
dobre wieści z Kościoła
W dniu 2019-08-04 o 12:32, japanizer@japanizer.org pisze:

Tak gdzieś połowy z nich nie da się załatwić u notariusza.

Ale można porozmawiać nad sposobem żeby się u notariusza dało załatwić.
Nie potrzebny jest do tego "związek"

Też mogę sobie po protestować, oflagować się bo posiadanie ponad 1 ha odwiecznej ;-) rodzinnej ziemi wyklucza mnie od zwolnień lekarskich, (mam 10 zł/ dziennie) świadczeń społecznych zasiłków rodzinnych czy dla bezrobotnych, muszę leczyć się prywatnie bo NFZ NIE DZIAŁA...
Tak mogę sprzedać za grosze ale jestem dyskryminowany bo posiadacze innych prawdziwych fortun normalnie idą po pieniądze i dostają.

Życie jest ciężkie

Za pierwszych rządów PiS z Polski wyjechało 3 mln ludzi.

Z powodu dyskryminacji LGBT?

Weź nie pier...ol

Data: 2019-08-04 08:03:07
Autor: japanizer
dobre wieści z Kościoła
On Sunday, August 4, 2019 at 3:34:16 PM UTC+2, z wrote:

> Tak gdzieś połowy z nich nie da się załatwić u notariusza.

Ale można porozmawiać nad sposobem żeby się u notariusza dało załatwić.

Masz w rodzinie notariusza? Czy dlaczego chcesz, by część Polaków płaciła za coś, co jest elementarnym prawem obywateli innych krajów?

(...)

> Za pierwszych rządów PiS z Polski wyjechało 3 mln ludzi.

Z powodu dyskryminacji LGBT?

Nie pisałem, że z powodu dyskryminacji LGBT. Lecz bezsporne jest, że Polacy masowo wyjechali z kraju za pierwszych rządów PiS..

A wracając do odpowiedzi, której unikasz: po 89 roku nie rozwiązano problemu dwóch pasożytów niszczących Polskę: kościoła i górników. Wprost przeciwnie - dzięki jedynie słusznej partii mają się coraz lepiej.

Data: 2019-08-04 08:34:31
Autor: Zenek Kapelinder
dobre wieści z Kościoła
Po co niszczyc kosciol i gornikow zanim nie zniszczy sie najwiekszego pasozyta, czewona bande. Po 90 roku w Polsce nie bylo dolow z wapnem i dlatego teraz jest tak jak jest. Nowi wcale nie musieli byc lepsi od czerwonej bandy.. Ale jak by na swietlana swoja przyszlosc patrzyli poprzez perspektywe dolu z wapnem i podcietych sciegien to brali by na wstrzymanie.

Data: 2019-08-04 08:53:52
Autor: japanizer
dobre wieści z Kościoła
On Sunday, August 4, 2019 at 5:34:32 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
Po co niszczyc kosciol i gornikow zanim nie zniszczy sie najwiekszego pasozyta, czewona bande.

Rządy czerwonej bandy w Polsce po 1989:

1990-1993 (Porozumienie Centrum, ZChN)
1993-1997 (SLD/PSL)
2001-2005 (SLD)
2005-2007 (PiS)
2015-2019 (PiS)

Data: 2019-08-04 09:04:15
Autor: Zenek Kapelinder
dobre wieści z Kościoła
A przed? Jestes tak glupi ze nie wiesz o co chodzi czy tylko w chuja grasz?

Data: 2019-08-04 09:29:52
Autor: japanizer
dobre wieści z Kościoła
On Sunday, August 4, 2019 at 6:04:16 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
A przed? Jestes tak glupi ze nie wiesz o co chodzi czy tylko w chuja grasz?

Przed 1989 rokiem kto rządził? Dziadek, masz już totalną sklerozę. Twoi kolesie, sam chodziłeś z nimi na pochody pierwszomajowe.

Ale odkąd przeszedłeś na emeryturę, twoja miłość do komuny ustała. W sumie się tobie nie dziwię - z pensji palacza w kotłowni jakiejś tam olbrzymiej emerytury nie uzbierałeś. A oszczędności też nigdy nie miałeś, bo przepijałeś na bieżąco.

Tak więc co ci zostało na kilka lat przed śmiercią? Plucie na wszystko i wszystkich dookoła i modły do katolickich czarodziei, żeby każdemu było gorzej niż tobie.

Data: 2019-08-04 18:36:24
Autor: Lepudruk
dobre wieści z Kościoła
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:fdcd375c-0836-4390-8086-8349eaae57ac@googlegroups.com...

A przed? Jestes tak glupi ze nie wiesz o co chodzi czy tylko w chuja grasz?

Zenek, synu oślicy i barana. Nie wiesz o co chodzi to zapytaj swego wacka. On może mądrzejszy od ciebie ty ubecka gnido!

--
Lepudruk

Data: 2019-08-04 18:35:06
Autor: Lepudruk
dobre wieści z Kościoła
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:46f638b6-0ba5-4a4f-97f3-e8728bb46958@googlegroups.com...

[...]

Zenek, ośli synu!  Sam siebie chcesz niszczyć? Przygotowałeś już sobie dół z wapnem? No wskakuj do niego! Wskakuj ty komusza gnido! Wcześniej sobie przetnij pęciny i poproś kogoś z rodziny by ci zasunął kopa w stolcową (masz tam wbitą butelkę po kefirze, zakrętką do środka!) byś miał piękny lot i zdechł zanim dolecisz ty ubecka kanalio!

--
Lepudruk

Data: 2019-08-04 20:11:48
Autor: andal
dobre wieści z Kościoła
On Sun, 04 Aug 2019 08:34:31 -0700, Zenek Kapelinder wrote:

[...]

japie to i dol z wapnem nie da rady

Data: 2019-08-04 19:06:25
Autor: z
dobre wieści z Kościoła
W dniu 2019-08-04 o 17:03, japanizer@japanizer.org pisze:
Czy dlaczego chcesz, by część Polaków płaciła za coś, co jest elementarnym prawem obywateli innych krajów?

Bo inne kraje są inne? ;-)

Nie wszędzie są związki partnerskie i nie znaczy to że ich brak jest głupszy czy mniej "postępowy"

Zycie jest ciężkie. Jak chcesz _przywilejów_ to zmień kraj.

Data: 2019-08-04 19:07:48
Autor: z
dobre wieści z Kościoła
W dniu 2019-08-04 o 17:03, japanizer@japanizer.org pisze:
dzięki jedynie słusznej partii mają się coraz lepiej

O rolnikach zapomniałeś, cyklistach i moherach.

Rozsiewasz miłość do wszystkich naokoło ;-)

Data: 2019-08-04 19:10:49
Autor: z
dobre wieści z Kościoła
W dniu 2019-08-04 o 17:03, japanizer@japanizer.org pisze:
dzięki jedynie słusznej partii mają się coraz lepiej

Chcesz moją listę?
Samotne matki i przedsiębiorcy którym się udało załapać na dotacje.
Psują rynek, przejadają subwencje a potem plajtują ciągnąc na dno kilka innych firm

Data: 2019-08-04 10:25:08
Autor: japanizer
dobre wieści z Kościoła
On Sunday, August 4, 2019 at 7:10:52 PM UTC+2, z wrote:
> [...]

Psują rynek, przejadają subwencje a potem plajtują ciągnąc na dno kilka innych firm

Serio, tych matek i przedsiębiorców, którym raz w życiu udało się wyrwać dotacje jest tylu, co księży? Rzuć jakimiś danymi może?

W Polsce księży, zakonników, sióstr zakonnych, katechetów, którym udaje się załapać na kilka miliardów z polskiego budżetu ROCZNIE jest lekko licząc sto tysięcy. ROCZNIE. Do tego wiele więcej legalnie nieopodatkowanej kasy. Do tego jest największym posiadaczem ziemskim w Polsce.

To też jest dobre - wiedziałeś, że Kościół zabiega o to, by państwo uznało, że polski Kościół katolicki jest następcą prawnym Kościoła katolickiego III Rzeszy na terenach Ziem Odzyskanych? Oczywiście jeśli chodzi o przejmowanie majątków.

Data: 2019-08-04 19:13:39
Autor: z
dobre wieści z Kościoła
W dniu 2019-08-04 o 17:03, japanizer@japanizer.org pisze:
Nie pisałem, że z powodu dyskryminacji LGBT. Lecz bezsporne jest, że Polacy masowo wyjechali z kraju za pierwszych rządów PiS.

To poco to napisałeś w kontekście lgbt?

Jesteś parszywym manipulantem.

Wyznajesz ideologię przyklejania do gówna i rozsiewania smrodu?

Data: 2019-08-04 10:28:58
Autor: japanizer
dobre wieści z Kościoła
On Sunday, August 4, 2019 at 7:14:28 PM UTC+2, z wrote:
> Nie pisałem, że z powodu dyskryminacji LGBT. Lecz bezsporne jest, że Polacy masowo wyjechali z kraju za pierwszych rządów PiS.

To poco to napisałeś w kontekście lgbt?

Żeby ci uzmysłowić, że nie tylko środowiska LGBT widzą, jak Kościół - od lat - pasie się na tym, co wypracują Polacy.

Słyszałeś o jakichś księżach, którzy wyemigrowali za chlebem z Polski do Niemiec czy Anglii? Owszem, są jacyś, co jadą na placówkę gdzieś do Ameryki Łacińskiej. Za trudy życia na obczyźnie mają dostatnie życie w przykościelnym dworku ze stadem zakonnic.

Data: 2019-08-05 09:08:09
Autor: z
dobre wieści z Kościoła
W dniu 2019-08-04 o 19:28, japanizer@japanizer.org pisze:
Owszem, są jacyś, co jadą na placówkę gdzieś do Ameryki Łacińskiej. Za trudy życia na obczyźnie mają dostatnie życie w przykościelnym dworku ze stadem zakonnic.

Faktycznie BREDZISZ. A myślałem że potrafisz nawet manipulować.

Data: 2019-08-05 00:15:38
Autor: japanizer
dobre wieści z Kościoła
On Monday, August 5, 2019 at 9:08:11 AM UTC+2, z wrote:
> [...]

Faktycznie BREDZISZ. A myślałem że potrafisz nawet manipulować.

Ustosunkujesz się? Sugerujesz, że diecezje i plebanie w Ameryce Łacińskiej wyglądają skromniej niż wszędzie na świecie (w tym w Polsce)? MANIPULATORZE?

Data: 2019-08-05 09:33:37
Autor: z
dobre wieści z Kościoła
W dniu 2019-08-05 o 09:15, japanizer@japanizer.org pisze:

Dalej twierdzę że BREDZISZ czyli piszesz nie na temat.
Płyń sobie tym strumykiem sam ;-)

Data: 2019-08-05 00:41:06
Autor: japanizer
dobre wieści z Kościoła
On Monday, August 5, 2019 at 9:33:39 AM UTC+2, z wrote:

Dalej twierdzę że BREDZISZ czyli piszesz nie na temat.
Płyń sobie tym strumykiem sam ;-)

Toż mówię, żeś rasowa PiSda - jak dla ciebie niewygodny temat, a w TVPiS nie nauczyli, jak kłamać - to skacze ci ciśnienie. Na ulicy rzucałbyś się z pięściami, jak reszta podobnych tobie.

Data: 2019-08-05 09:44:34
Autor: z
dobre wieści z Kościoła
To może zapisz się do seminarium jak to taka dobra fucha jest ;-)

Data: 2019-08-04 11:18:56
Autor: z
dobre wieści z Kościoła
W dniu 2019-08-04 o 00:23, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

A ma się nazywać "Związek partnerski"? O nazwę takie marsze?

Ale nieeee. ale nieee... ten związek partnerski aby zadośćuczynić ambicjom lgbt ma mieć prawo do adopcji dzieci.

A kto dzisiaj ma prawo do ADOPCJI? Kosmici?

Data: 2019-08-04 07:28:20
Autor: bytek.anonimowy
dobre wieści z Kościoła
użytkownik z napisał:

Oglądam tvn24.

Chcą mieć identyczne przywileje (nie prawa człowieka tylko przywileje nadane przez państwo) jak rodzina zapisana w konstytucji.

To głupie, gdyż albowim ponieważ lewica rządziła, lyberały pełoskie
rządziły, a sodomity upominają się o prawa u pisów, bez sensu.

Ktoś kto przebiera się za psa i chodzi z gołą dupą po ulicy
kwalifikuje się na leczenie, a nie na to by się nad nim pochylać
i przyznawać mu przywileje. Poza tym pisy nie mają większości konstytucyjnej
i "gdyby nawet chciały" to nie da się:)

Podsumowując, prez. Truskolaski (peło) w Białymstoku miał chytry plan,
bo wydał za dużo decyzji na kontrmanifestacje, a całość była obliczona
na zadymę. cyt. GW
Marsz Równości w Białymstoku. Ponad 50 kontrmanifestacji

Czyli stary numer.

Data: 2019-08-04 19:15:02
Autor: A. Filip
dobre wieści z Kościoła
z <z@z.pl> pisze:
[...]

Oczyszczenie przez wymieranie/wymarcie hierarchii?

Czy ostatni katolik nie jest papieżem?
Tylu kandydatów żeby stanowiska biskupów obsadzić będzie DŁUGO,
a jakby co braki wypełni się imigrantami (np. z Indii) ;-)

Kiedy w polszcze będzie jak u anlikanów?! :-)

https://www.bbc.co.uk/news/uk-47326993
22 February 2019 ;
A weekly Sunday service will no longer be compulsory for churches
after a vote to change a 400-year-old law was passed by the Church of
England's ruling body.
The General Synod voted to end the law - dating back to 1603 - which
required priests to hold a Sunday service in every church they looked
after

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!
| Orła ranią strzałami sporządzonymi z jego własnych piór. | (Przysłowie ormiańskie)

dobre wieści z Kościoła