dobry antyradar...

Data: 2009-09-30 22:47:19
Autor: Cavallino
dobry antyradar...
Użytkownik "Lukas" <qwerty101101@op.pl> napisał w wiadomości news:ha0dkr$c5s$1nemesis.news.neostrada.pl...
Kto uzywa i jak to sie sprawdza, ew. jakie polecacie w cenie do ok. 1000 zł .  Interesuej mnie głownie to czy nie wyłapuje na trasie jakis fałszywych alarmów

Zależy co rozumiesz przez fałszywe.
Jeśli coś emituje fale na takiej samej częstotliwości (np. fotokomórki przy drzwiach, to AR je musi wyłapać - po to jest).

i np. pika na prostej gdzie nei ma zywej duszy itp.  Glownie potrzebuje do fotoradarów bo wiadomo , ze jak strzelaja to ciezko wyłapać...
Jakie macie doświadczenie z tego typu urządzeniami i na co zwracac uwage ? co jest potrzebne ?

Dobre oceny w tym segmencie zbierają Noxo.
Kupiłem niedawno takiego i potwierdzam, jest niezły.
Aczkolwiek na przelatywanie z przekroczeniem o 100 km/h koło fotoradaru to się i tak nie nada, za późno się dowiesz że coś jest w puszce.

Data: 2009-10-01 20:57:14
Autor: Kriso
dobry antyradar...

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:ha0g86$gev$1news.onet.pl...
[...]

Jak nie nada ?? , przeciez stacjonarny fotoradar emituje w czasie ciaglym wiazke teraz juz nie pamietam K lub Ka. Mam obok domu fotoradar i jak juz tam cos wkladaja to antyradar to wykrywa zawsze. Przetestowane empirycznie.

Kriso

Data: 2009-10-01 22:12:54
Autor: Cavallino
dobry antyradar...
Użytkownik "Kriso" <bit@ada.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Ale zazwyczaj jest ustawiony skośnie do trasy, więc nie śle tejże wiązki kilometr w nią.
Owszem, jakieś pojedyncze sygnały odbite od samochodów da się wyłapać wcześniej, ale w natłoku sygnałów od róznych fotokomórek przy stacjach ciężko stwierdzić że właśnie fotoradar namierzyłeś.
A jak już w wiązkę wjedziesz, to o 100 km/h nie zdążysz zredukować.

Inaczej jest z przenośnymi foto i suszarkami, bo te są ustawione bardziej na wprost i sieją zdecydowanie dalej.

Również wszystko przetestowane empirycznie.

dobry antyradar...