dobry ko³owrotek

Data: 2009-09-15 13:19:26
Autor: Jacek Trembowelski
dobry ko³owrotek
Od tego momentu zaczynam szukaæ dobrego ko³owrotka do stawiania deko bojki.

Heja

Moim zdaniem:

Do oko³o 50 metrów szpulka - Halcyon z d³ugo¶ci± linki 150 stóp
lub
zgrabny ko³owrotek Yellow Diving - taki ma³y....

powy¿ej 50 m ko³owrotek Halcyon lub podobny.

Pozdrawiam
Jacek Trembowelski
www.trembowel.pl

Data: 2009-09-15 15:36:47
Autor: Karlson
dobry ko³owrotek
Do oko³o 50 metrów szpulka - Halcyon z d³ugo¶ci± linki 150 stóp

nie mam zaufania do szpulek - ale mo¿e zrobiê po prostu
parê prób i wyrobiê sobie opiniê (zacznê od po¿yczonych)

zgrabny ko³owrotek Yellow Diving - taki ma³y....

ok - przyjrza³em siê uwa¿nie dziêkujê za info

powy¿ej 50 m ko³owrotek Halcyon lub podobny.

jak bêdê w technicznym ¶wiecie, to instruktor mi i tak poradzi
co mam se kupiæ :-)

Dziêki

Data: 2009-09-15 15:59:34
Autor: ~BitPump
dobry ko³owrotek
powy¿ej 50 m ko³owrotek Halcyon lub podobny.

jak bêdê w technicznym ¶wiecie, to instruktor mi i tak poradzi
co mam se kupiæ :-)

Czy dekompresja po nurkowaniu na ponad 30m to nie jest ju¿ ¶wiat techniczny?

~BitPump

dobry ko³owrotek