[GwK] dobry mechanik-elektryk do Opla?

Data: 2009-11-27 16:21:32
Autor: macko
[GwK] dobry mechanik-elektryk do Opla?

Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]
Przechodząc do tematu, żeby nie było ntg na pl.regionalne.krakow:
Gdzie w Krakowie można znaleźć dobrego mechanika-elektryka, który zająłby się tym Opelkiem na zasadzie dobrej diagnostyki, a nie wymianie po kolei sondy lambda, kabli wn, czy akumulatora aż się uda? Ewentualnie gdzie niewielkim kosztem można sczytać błędy z komputera?

Błędy odczytasz w Gremarze. Jeśli chodzi o naprawę to zadecyduj sam. W sumie z Gremara byłem zadowolony, ceny akceptowanle tylko zawsze było jakieś "ale"...

-- -
pzdr. macko
Astra F Kombi X17DTL 96r.
krk

Data: 2009-11-27 16:37:52
Autor: marjan
macko pisze:
[...]

Możesz rozwinąć, co było tym "ale"?

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2009-11-27 16:59:44
Autor: macko
[...]

Umawiam się że chce FV goście wystawiają mi paragon - musiałem przyjchać na drugi dzień po FV.
Proszę ich żeby sprawdzili mi olej w skrzyni przy okazji wymiany końcówki drązka - zapomnieli (a zostawiłem im karteczkę co mają zrobić)
Wymieniałem sprzęgło z zastrzeżeniem że mam nową linkę sprzęgła - płacę a na rachunku nowa linka sprzęgła stara w śmieciach. Dodzwonić się do nich na serwis to rzecz niewykonalna. Niby błachostki ale... nie wiem może za dużo wymagam.

-- -
pzdr. macko
Astra F Kombi X17DTL 96r.
krk