[GwK] dobry mechanik-elektryk do Opla?

Data: 2009-11-27 17:00:15
Autor: Noel
[GwK] dobry mechanik-elektryk do Opla?
marjan pisze:

Przechodząc do tematu, żeby nie było ntg na pl.regionalne.krakow:
Gdzie w Krakowie można znaleźć dobrego mechanika-elektryka, który zająłby się tym Opelkiem na zasadzie dobrej diagnostyki, a nie wymianie po kolei sondy lambda, kabli wn, czy akumulatora aż się uda? Ewentualnie gdzie niewielkim kosztem można sczytać błędy z komputera?

Z góry dzięki za pomoc i odpowiedzi.

Błędy można odczytać samemu. Pierwsze co trzeba zrobić to odczytać te błędy.
Jak odczytać jest to opisane w książce o Oplach: Vectrze i Calibrze.

W skrócie: trzeba otworzyć maskę, poszukać gniazda komputera, odpiąć je, zewrzeć dwa styki, włączyć zapłon i odczytać kody błędów.

Jakby co, to instrukcję mam i gdzie to gniazdo znaleźć też mogę podać.

Jedyne niebezpieczeństwa to zwarcie nieodpowiednich styków, co może skutkować awarią komputera.

PS. Czy ten problem wystąpił nagle, czy wcześniej coś już było nie tak, ale nie w takiej skali?
U mnie na ten przykład, w podobnych objawach (no może te światła nie gasną), komputer zgłosił błąd z czujnikiem obrotów na wale korbowym.

Silnik jak się rozgrzeje to sam potrafi gasnąć.

--
Tomek "Noel" B.

[GwK] dobry mechanik-elektryk do Opla?