dobry motocykl

Data: 2014-02-10 15:54:50
Autor: malina67
dobry motocykl
Mam 13 lat i 162cm wzrostu za dwa miesiące chce sobie kupić yamahe tzr 50 i w tym rzecz czy bedzie ona na mnie dobra ? Dostane chociaz palcami do podlogi? Nie bedzie za ciezka? Wiem ze powinnam sama to sprawdzic no ale po to chyba jest ten portal :P --

Data: 2014-02-10 20:00:43
Autor: Kuczu
dobry motocykl
W dniu 2014-02-10 16:54, malina67 pisze:

Dostane chociaz palcami do podlogi?

zawsze sie mozesz odbic od tapczanu

Wiem ze powinnam sama to sprawdzic no ale po to chyba jest ten portal :P

okurwa !

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2014-02-10 22:53:46
Autor: MarcinJM
dobry motocykl
W dniu 2014-02-10 16:54, malina67 pisze:
czy bedzie ona na mnie dobra ?

Ważne, by nie piła pod pachami.

MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Data: 2014-02-11 12:00:50
Autor: ARO
dobry motocykl
Użytkownik "MarcinJM" <marcinjm@op.pl> napisał :

Ważne, by nie piła pod pachami.

Ja w jej wieku piłem za sklepem,
na przerwie po wuefie.

--
ARQ
transalp

Data: 2014-02-11 11:08:08
Autor: adrian5q
dobry motocykl
malina67 napisal

[...]

Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl
 zawsze mozna obnizyc ją Polecam bo to dobry sprzet na poczatek

dobry motocykl