[WAW] dobry serwis hamulców tarczowych

Data: 2009-06-29 17:54:28
Autor: Tomek
[WAW] dobry serwis hamulców tarczowych
Pytanie jak w temacie: czy ktoś może polecić serwis w Wawce gdzie naprawdę umieją serwisować hamulce tarczowe?

Data: 2009-06-29 17:57:22
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-06-29, Tomek wrote:
Pytanie jak w temacie: czy ktoś może polecić serwis w Wawce gdzie naprawdę umieją serwisować hamulce tarczowe?

Jestem z Krakowa, ale sporym ułatwieniem dla potencjalnych
odpowiadających będzie informacja, jakie to konkretnie hamulce. :P

Data: 2009-06-29 21:09:04
Autor: Krees
Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał(a):
On 2009-06-29, Tomek wrote:
> [...]

Jestem z Krakowa, ale sporym ułatwieniem dla potencjalnych
odpowiadających będzie informacja, jakie to konkretnie hamulce. :P

Otóż to. Bo np. Magurę polecam zawieźć do Airbike na Dereniową.

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-06-29 23:17:00
Autor: Tomek
Krees <krees_wawa.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał(a): > On 2009-06-29, Tomek wrote:
> odpowiadających będzie informacja, jakie to konkretnie hamulce. :P
> Otóż to. Bo np. Magurę polecam zawieźć do Airbike na Dereniową.

 Mam Avidy Juicy

Data: 2009-06-30 06:57:56
Autor: kml
[WAW] dobry serwis hamulców tarczowych
Użytkownik "Tomek " <tokis.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h2bi1c$78r$1inews.gazeta.pl...

 Mam Avidy Juicy

A co się z nimi takiego dzieje, że nie chcą działać dobrze?

kml
Last update 12/06/2009 czyli manual jak obniżyć amortyzator.

[WAW] dobry serwis hamulców tarczowych