dobry serwis, warszawa

Data: 2010-04-19 02:10:46
Autor: Michal
dobry serwis, warszawa
witam

czy możecie polecić dobry serwis rowerowy w Warszawie? najlepiej w
okolicy Bemowa. muszę oddać rowerek w zaufane ręce do pełnego
przeglądu bo w wynajmowanym pokoju za bardzo nie ma gdzie samemu się
nim zająć ;)

pozdrawiam

Data: 2010-04-20 06:03:04
Autor: Rafał Muszczynko
dobry serwis, warszawa
Michal <mbroda@gmail.com> napisał(a):
witam

czy mo=BFecie poleci=E6 dobry serwis rowerowy w Warszawie? najlepiej w
okolicy Bemowa. musz=EA odda=E6 rowerek w zaufane r=EAce do pe=B3nego
przegl=B1du bo w wynajmowanym pokoju za bardzo nie ma gdzie samemu si=EA
nim zaj=B1=E6 ;)

Na Bemowie to nie znam (co nie znaczy, że nie ma), ale na Żoliborzu jest
Spójnia ( http://www.swiatroweru.com.pl/ ) - IMO bardzo spoko serwis,
korzystałem, mogę polecić. Tym niemniej łatwiej byłoby coś wskazać, gdybyś napisał, czym jeździsz. --

Data: 2010-04-20 14:25:14
Autor: Michal
dobry serwis, warszawa
rower mtb-xc kellys magic '05. chodzi mi o kompletny przegląd oraz
wymianę pancerzy i linek.

Data: 2010-04-21 20:33:07
Autor: Rafał Muszczynko
dobry serwis, warszawa
Michal <mbroda@gmail.com> napisał(a):
rower mtb-xc kellys magic '05. chodzi mi o kompletny przegl=B1d oraz
wymian=EA pancerzy i linek.

No to na spójni na pewno dadzą radę. I na Tarchominie Dudę mogę polecić. Ale
poszukaj też czegoś bliżej - w swojej dzielnicy. Zapewne też się znajdzie.

Data: 2010-04-21 21:59:18
Autor: darkimage
dobry serwis, warszawa
Można wpaść do Legion Serwis na Górczewskiej naprzeciw Tesco.
Kiedyś próbowałem i było w porządku. Teraz robię sobie większość sam :)
--
DarkImage

dobry serwis, warszawa