[wro] dobry tani i skuteczny prawnik potrzebny od zaraz ;

Data: 2009-05-25 18:45:26
Autor: rudy
[wro] dobry tani i skuteczny prawnik potrzebny od zaraz ;
Witam.
Mieszkam w warszawie, ale potrzebuje sprawnego nienajdrozszego prawnika do sprawy o zaprzeczenie mojego ojcostwa 12 letniej dziewczyny 10 lat po rozwodzie.
Wazne zeby prawnik potrafił nie ciagać mnie 3 razy w tygodniu do wrocławia, i wogole zeby byl kontaktowy...

chcialbym rowniez zeby potrafil na poczatku po zapoznaniu sie z warunkami okreslic w przyblizeniu budzet calego przedsiewziecia...

sensowne oferty prosze kierować na wrudz@o2.pl

--
Wojciech Rudziński
gg 5050315, tel.793787885

Data: 2009-05-25 18:49:06
Autor: Johnson
rudy pisze:

Mieszkam w warszawie, ale potrzebuje sprawnego nienajdrozszego prawnika do sprawy o zaprzeczenie mojego ojcostwa 12 letniej dziewczyny 10 lat po rozwodzie.

Z tego co pamiętam to już po ptakach. Miałeś 6 miesięcy od urodzenia się dziecka (tzn. dowiedzenia sie o tym). Teraz to możesz sobie tylko zaprzeczać, a alimenty i tak będziesz płacił ;)

--
@2009 Johnson
Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.

Data: 2009-05-25 18:57:53
Autor: rudy
Johnson pisze:
rudy pisze:

[...]

no własnie ze nie ;P

Data: 2009-05-25 19:07:12
Autor: Johnson
rudy pisze:

[...]

Jak nie, jak tak - art. 63 krio.
Prokurator w takie sprawy sie nie bawi.
No chyba że jesteś świrem (art. 64-65 krio)

Data: 2009-05-25 17:29:34
Autor: jb
Johnson <johnson@nospam.pl> napisał(a):
Prokurator w takie sprawy sie nie bawi.

Jak nie, jak tak. Przede wszystkim własnie w takie. --

Data: 2009-05-25 18:36:45
Autor: jb
[wro] dobry tani i skuteczny prawnik potrzebny od zaraz ;

Dokładnie. Jest jeden niepodważalny powód tego, że zajmuje się właśnie takimi
sprawami, powód, którego nie da się przeskoczyć - statystyka.
Skąd mamy brać sprawy do postepowań cywilnych (a normę trzeba wyrobic)? Są
trzy główne kategorie spraw cywilistycznych, którymi zajmuje się prokurator:
1. wnioski o leczenie odwykowe,
2. pozwy w trybie art. 412 kc,
3. zaprzeczenia ojcostwa i podwyższenia alimentów. A kiedy już złożymy wnioski o leczeni odwykowe wszystkich znęcaczy i zabieramy
się z braku klienteli do kolarzy, kiedy juz wszyscy skazani niealimenciarze w
nagrodę dostali pozew o podwyższenie alimentów, a numerków nadal brakuje - to
wniosek takiego frajera, co sie po latach dowiedział, że żona mu rogi
przyprawiła ze skutkiem namacalnym, może być prawdziwą gwiazdka z nieba. ;)

Data: 2009-05-25 20:40:58
Autor: Johnson
  jb pisze:

Skąd mamy brać sprawy do postepowań cywilnych (a normę trzeba wyrobic)? Są
trzy główne kategorie spraw cywilistycznych, którymi zajmuje się prokurator:
1. wnioski o leczenie odwykowe,

To wiem.

2. pozwy w trybie art. 412 kc,

To też widziałem.

3. zaprzeczenia ojcostwa i podwyższenia alimentów.

Ale to to naprawdę rzadko.

Ale z tego co słyszałem statystyka wymaga od prokuratora niewiele spraw cywilnych i w zupełności wystarczają te z pkt 1 - bo tego jest od groma.

Data: 2009-05-25 20:07:31
Autor: jb
[...]

Ty słyszałeś, a ja mam to na co dzień. Zresztą cywilistyka i tak nie wygląda jeszcze źle przy sprawach
administracyjnych. Wygrzebać tutaj cokolwiek naprawdę ciężko jest. Ratują nas
tylko pijani kierowcy. Kiedys jeszcze były samochody z kratkami, ale to już
się skończyło.

Data: 2009-05-25 23:49:27
Autor: rudy
  jb pisze:
[...]

pogooglalem troche i podobno - jak sie matka nie zgodzi na badanie dna - a nie zgodzi sie bo i po co to lipa....

Data: 2009-06-07 20:09:18
Autor: rudy
  jb pisze:

[...]

złozyłem wniosek taki:
http://www.pralkoporadnik.pol.pl/Prokuratura_rejonowa.pdf

ale chyba w mojej prokuraturze maja nadmiar gwiazdek bo lipa z tego wyszła ... może coś źle napisałem, ale generalnie "córka" odmówiła badania i sprawa chyba zakończona ;(

Data: 2009-05-25 19:27:13
Autor: rudy
Johnson pisze:
rudy pisze:

[...]