dobry tekst polecam

Data: 2010-07-06 14:54:01
Autor: jurek
dobry tekst polecam
Data: 2010-07-06 06:17:25
Autor: zbig
dobry tekst polecam
On 6 Lip, 14:54, "jurek" <jurek...@op.pl> wrote:
http://cogito.salon24.pl/204189,testament-mojego-prezydenta

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

A nie mówiłem. Już drugi link do tego samego tekstu psychopaty

Data: 2010-07-06 15:38:25
Autor: HaMMeR
dobry tekst polecam
On 2010-07-06 14:54, jurek wrote:
http://cogito.salon24.pl/204189,testament-mojego-prezydenta

Tekst znakomity!
Trzeba miec duzo odwagi!Bo przeciez nie dadza Sciosowi
spokoju, juz nawet sie na psp, rozne kapuchy oburzaja
i jak nic, po prokuratorach zaczna wzmagac swoja dzialalnosc scierwa!
Tak jest zawsze, jak wataha poczuje krew tuz po zwyciezkim polowaniu...

Data: 2010-07-06 18:59:43
Autor: mkałrwan jest debilem
dobry tekst polecam
Użytkownik "jurek" <jurekbil@op.pl> napisał:

Mój Prezydent Lech Kaczyński 10 kwietnia miał powiedzieć w Katyniu: "Nie da się budować trwałych relacji na kłamstwie. Kłamstwo dzieli ludzi i narody. Przynosi nienawiść i złość. Dlatego potrzeba nam prawdy. Racje nie są rozłożone równo, rację mają Ci, którzy walczą o wolność. My, chrześcijanie wiemy o tym dobrze: prawda, nawet najboleśniejsza, wyzwala. Łączy. Przynosi sprawiedliwość. Pokazuje drogę do pojednania."

Ciekawe czy by to powiedział, gdyby wiedział, że jego psychopatyczny brat w najbliższym czasie usłyszy trzy wyroki za kłamstwo.

Przemysław Warzywny

--

"Skąd jednak wziął się ten autentyczny tragizm Kaczyńskiego? W 1990 czy 1991 roku, jeszcze jako "żoliborski konserwatysta", chciał być przywódcą polskiej inteligencji, skuteczniejszym od Adama Michnika. Zamiast tego stał się ostatecznie populistycznym liderem, skuteczniejszym od Andrzeja Leppera".

dobry tekst polecam