dobry ulock ?

Data: 2010-05-29 18:12:39
Autor: CeZ__134
dobry ulock ?
Witam

W zwiazku z tym, iz chce zabezpieczac swoj rower na miescie mam pytanie do specjalistow ,czyli Was odnosnie zakupu ulocka do 300 zl. Co polecacie do tej ceny ?

pozdrawiam

CeZ__134

Data: 2010-05-29 09:59:42
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
dobry ulock ?
On 29 Maj, 18:12, "CeZ__134" <Nuniez_...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Kryptonite Evo4. Akceptowalna waga (~1100g), jak patrzyłem na filmach
kilka min schodzi na przecięcie, duzo mozliwosci zamocowania,
dodatkowo ma zakrywany zamek, chroni to przed brudem i fajny wyglad:).
Minusy: rozwiazanie uchwytu i przycinajacy sie zamek po zimie

Data: 2010-05-29 19:18:47
Autor: Wojek
dobry ulock ?
Michał 'miok' Rzeźnik pisze:
[...]

Mi też się zamek przycina a nie używałem w zimie, te zamki są poprostu kiepskie. Drugi powód mojego niezadowolenia z Evolution jest taki, ze oba ramiona mają zgrubienia (na jednym jest mocowanie do zamka a na drugim jest zaczep do rowera) i często ciężko przepchnąć to gdziekolwiek z tego powodu.

pozdrawiam
w.

Data: 2010-05-30 00:50:45
Autor: swistak
dobry ulock ?
On 29.05.2010 18:59, Michał 'miok' Rzeźnik wrote:
Minusy: rozwiazanie uchwytu i przycinajacy sie zamek po zimie

Ja do swojego Kryptonite leję raz na jakiś czas czerwonego
Finish Line'a (bo do łańcucha to się nie nadaje).
Zamek przetrwał zimę i nie sprawia problemów.
To plastikowe mocowanie do ramy też o dziwo ma
się dobrze, choć w internecie pełno opinii, że się rozsypuje.
Jeśli chodzi o samo rozwiązanie uchwytu to wolałbym, żeby
to mocowanie było krótsze tzn. żeby u-lock mniej odstawał
od górnej rury.

Michał

Data: 2010-05-29 15:55:08
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
dobry ulock ?
On 30 Maj, 00:50, swistak <nos...@nospam.com> wrote:
> [...]

Finish Line'a (bo do łańcucha to się nie nadaje).
Zamek przetrwał zimę i nie sprawia problemów.
To plastikowe mocowanie do ramy też o dziwo ma
W mocowaniu nie podoba mi się tylko siła potrzebna do przyczepienia
Ulocka, tzn do kliknięcia. Słabo wyczuwalne i ten "suwak" do
odblokowania ciężko chodzi.

Data: 2010-05-29 16:19:15
Autor: mg
dobry ulock ?
Minusy: rozwiazanie uchwytu i przycinajacy sie zamek po zimie

Od kilku lat mam abus granit 54 X plus i nie potwierdzam.

Z tym uchwytem nie ma problemów:
http://www.rowerystylowe.pl/uchwyt-zapiecia-abus-texkf-twin-p-2617.html

Zamek też chodzi bez zarzutu. Ten model ma wbudowane (od środka)
klapki zabezpieczające wlot, rozchylające się przy wkładaniu kluczyka.
Zamek okresowo smaruję.

PS

Tu jest granit za 350 PLN (23 cm)
http://www.rowerystylowe.pl/zapiecie-abus-granit-xplus-p-2582.html

Nawet jeżeli jest z wyżej wymienionym mocowaniem (może być z gorszym,
trzeba spytać) to ten z allegro (parę wiadomości wyżej) wyjdzie taniej
po dokupieniu tego uchwytu.

Tu jest 30 cm w tej samej cenie
http://www.rowerystylowe.pl/zapiecie-abus-granit-xplus-p-2265.html
ale to raczej błąd w cenniku.

Data: 2010-05-30 09:04:33
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
dobry ulock ?
Dnia 30.05.2010 01:19 użytkownik mg napisał :
Minusy: rozwiazanie uchwytu i przycinajacy sie zamek po zimie

Od kilku lat mam abus granit 54 X plus i nie potwierdzam.

Ale pisano o Kryptonite. Też mi strzeliło mocowanie, natomiast zamek w
porządku. Nie wiem czy to może być powodem większości problemów z
zamkiem, ale koniecznie należy zawsze kluczyk dopychać do końca i nie
używać siły przy przekręcaniu. Ja swój smarowałem tylko raz dawno temu.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-05-30 01:13:38
Autor: swistak
dobry ulock ?
On 30.05.2010 00:55, Michał 'miok' Rzeźnik wrote:
W mocowaniu nie podoba mi się tylko siła potrzebna do przyczepienia
Ulocka, tzn do kliknięcia. Słabo wyczuwalne i ten "suwak" do
odblokowania ciężko chodzi.

Zgadza się. Tam też leję czerwonego FL :). Na tej srebrnej
szynie, która jest przy u-locku faktycznie zostaje jakaś
powłoka smarująca i wtedy całość wsuwa się już łatwo.
Po zimie wyjmowanie u-locka to była tragedia i właśnie
wtedy to pomogło. Też zgadzam się, że to szare coś do
odblokowania drętwo chodzi. Trzeba trochę poćwiczyć
technikę i potem obsługa mocowania idzie w miarę sprawnie ;)

Michał

Data: 2010-06-01 19:22:36
Autor: Michał Pysz
dobry ulock ?
[...]

Nie używam wcale zasuwadełka do zamka więc nie przeszkadza mi, że ciężko chodzi.

Zima wcale dla zamka nie jest taka zła gorzej jest jak padają deszcze.
Rada jest prosta walimy regularnie do środka co mamy pod ręka oleistego i działa. Ja tam pakuję zwykle: czerwony FL, zielony FL, wazelina techniczna. :-)

mp.

Data: 2010-06-02 00:07:14
Autor: Leszek Karlik
dobry ulock ?
On Tue, 01 Jun 2010 19:22:36 +0200, Michał Pysz <pysz.michal@wp.pl> wrote:

[...]
Zima wcale dla zamka nie jest taka zła gorzej jest jak padają deszcze.
Rada jest prosta walimy regularnie do środka co mamy pod ręka oleistego  i działa.

Na dłuższą metę to jednak szkodzi, do zamków nie powinno się oleistych
rzeczy stosować tylko grafit w proszku. Lepkie rzeczy powodują że zapadki
się obklejają brudem, ścierają i wyrabiają, są dość miękkie.

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2010-06-04 17:29:28
Autor: Ryszard Mikke
dobry ulock ?
Leszek Karlik <leslie@hell.pl> napisał(a):
On Tue, 01 Jun 2010 19:22:36 +0200, MichaĹ&#65533;Pysz <pysz.michal@wp.pl> wrote:

[...]
> Zima wcale dla zamka nie jest taka zĹ&#65533; gorzej jest jak padajÄ&#65533;deszcze.
> Rada jest prosta walimy regularnie do Ĺ&#65533;odka co mamy pod rÄ&#65533;a oleistego  > i dziaĹ&#65533;.

Na dĹ&#65533;ĹźszÄ&#65533;metÄ&#65533;to jednak szkodzi, do zamkĂłw nie powinno siÄ&#65533;oleistych
rzeczy stosowaÄ&#65533;tylko grafit w proszku. Lepkie rzeczy powodujÄ&#65533;Ĺźe zapadki
siÄ&#65533;obklejajÄ&#65533;brudem, Ĺ&#65533;ierajÄ&#65533;i wyrabiajÄ&#65533; sÄ&#65533;doĹ&#65533;&#65533;miÄ&#65533;kie.

Teoretyzujesz, prawda?

Jak już miałem problem z zamkiem, raz psiknąłem WD40, innym razem kapnąłem
White Lightning, albo zielonego FL (co tam akurat pod ręką miałem) i dobrze jest. rmikke

Data: 2010-06-07 10:12:33
Autor: Leszek Karlik
dobry ulock ?
On Fri, 04 Jun 2010 19:29:28 +0200, Ryszard Mikke
<rmikke.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

[...]
Teoretyzujesz, prawda?

Nie, mówię co twierdzą ślusarze i osoby zajmujące się zamkami.

Jak juĹź miałem problem z zamkiem, raz psiknąłem WD40, innym razem  kapnąłem White Lightning, albo zielonego FL (co tam akurat pod ręką  miałem)
i dobrze jest.

No bba, a mój dziadek palił jak smok i dożył 99 lat. ;-)

Psikanie WD40 czy co tam się ma pod ręką jest lepsze niż nie smarowanie
w ogĂłle, ale grafit na dłuĹźszą metę grafit jest zdrowszy dla zamka.  Zwłaszcza
do takich lepiej zabezpieczonych przed otwarciem (tani zamek ma wysokie
tolerancje, więc obojętne mu, co ma w środku, ale i otworzyć łatwiej).

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2010-06-08 11:52:46
Autor: Artur M. Piwko
dobry ulock ?
In the darkest hour on Mon, 07 Jun 2010 10:12:33 +0200,
Leszek Karlik <leslie@hell.pl> screamed:
[...]

Kiedy właśnie psikanie WD40 to właśnie nie smarowanie w ogóle. Nawet
więcej.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:218B ]
[ 11:52:07 user up 12462 days, 23:47,  1 user, load average: 0.05, 0.71, 0.12 ]

                       Variables won't; constants aren't.

Data: 2010-06-04 19:01:07
Autor: 666
dobry ulock ?
Można bardzo dobrej jakości markowym smarem syntetycznym lub silikonowym.

-- -- -

Data: 2010-06-01 15:10:08
Autor: __Maciek
dobry ulock ?
Sat, 29 May 2010 15:55:08 -0700 (PDT) Michał 'miok' Rzeźnik
<michal.r90@gmail.com> napisał:

W mocowaniu nie podoba mi się tylko siła potrzebna do przyczepienia
Ulocka, tzn do kliknięcia.

Mnie się też nie podobała, podejrzewałem wręcz jakąś pomyłkę
konstrukcyjną, ale od czego palnik... eee znaczy się pilnik? :-)
Podpiłować to plastikowe mocowanie gdzie trzeba i zaczyna działać jak
należy. Ale teraz i tak wożę mojego ulocka (Kryptonite evolution 4) na
bagażniku.

Data: 2010-06-01 19:36:43
Autor: Michał Pysz
dobry ulock ?
[...]

potwierdzam, że bagażnik jest OK.
jedyna wada to fakt, że u-lock się tłucze no i niszczy bagażnik, tzn po jakimś czasie bagażnik się rozpada i trzeba kupić nowy (może stalowe są odporniejsze).

mp.

Data: 2010-06-02 12:40:39
Autor: __Maciek
dobry ulock ?
Tue, 01 Jun 2010 19:36:43 +0200 Michał Pysz <pysz.michal@wp.pl>
napisał:

potwierdzam, że bagażnik jest OK.
jedyna wada to fakt, że u-lock się tłucze no i niszczy bagażnik, tzn po jakimś czasie bagażnik się rozpada i trzeba kupić nowy (może stalowe są odporniejsze).

Mój się jeszcze nie rozpadł, chyba mam stalowy (nie przejmuję się za
bardzo masą roweru).

Data: 2010-06-04 17:19:18
Autor: Ryszard Mikke
dobry ulock ?
Michał 'miok' Rzeźnik <michal.r90@gmail.com> napisał(a):

> Ja do swojego Kryptonite lej=EA raz na jaki=B6 czas czerwonego
> Finish Line'a (bo do =B3a=F1cucha to si=EA nie nadaje).
> Zamek przetrwa=B3 zim=EA i nie sprawia problem=F3w.
> To plastikowe mocowanie do ramy te=BF o dziwo ma
> si=EA dobrze
W mocowaniu nie podoba mi si=EA tylko si=B3a potrzebna do przyczepienia
Ulocka, tzn do klikni=EAcia. S=B3abo wyczuwalne i ten "suwak" do
odblokowania ci=EA=BFko chodzi.

Hmm?

Akurat mam Evo4 i jedyne problemy, jakie miewałem z wpięciem go w uchwyt
wynikały z odruchowego pchania kłódy pionowo w dół zamiast równolegle
do rury podsiodłowej.

Klika mi ładnie od dwóch lat i wypina się też bez problemu. Jeżdżę w prawie
każdą pogodę i zimą też...

rmikke

Data: 2010-05-29 15:44:23
Autor: mg
dobry ulock ?
W zwiazku z tym, iz chce zabezpieczac swoj rower na miescie mam pytanie do
specjalistow ,czyli Was odnosnie zakupu ulocka do 300 zl. Co polecacie do
tej ceny ?

Co prawda starsza wersja tego modelu ale według mnie nie ma co się
zastanawiać
(ponad 100 PLN taniej niż nowa wersja w sklepie)

http://allegro.pl/item1044494066_ostatnie_5szt_abus_granit_u_lock_30cm.html

Data: 2010-05-30 07:23:25
Autor: arturbac
dobry ulock ?
W dniu 2010-05-30 00:44, mg pisze:
[...]

ten ma level 10 a ten
http://www.rowerystylowe.pl/zapiecie-abus-granit-xplus-p-2582.html
level 15

z tad roznica ceny o 1/3

Data: 2010-05-30 06:32:26
Autor: mg
dobry ulock ?

http://allegro.pl/item1044494066_ostatnie_5szt_abus_granit_u_lock_30c...

ten ma level 10 a tenhttp://www.rowerystylowe.pl/zapiecie-abus-granit-xplus-p-2582.html
level 15

z tad roznica ceny o 1/3

Pytanie jakiej skali używa Abus?
Obstawiam, ze "swojej własnej" i od czasu "granita 54" (bez X plus")
skala ta została rozciągnięta aby zmieścić na niej różnice pomiędzy
nowymi produktami.

Data: 2010-05-30 06:41:14
Autor: mg
dobry ulock ?
[...]

I czy od czasu "granita 54" (bez X plus) nie rozciągnął jej aby
zmieścić różnice pomiędzy
nowymi produktami.

Data: 2010-05-30 18:32:39
Autor: Szewc
dobry ulock ?
W dniu 2010-05-30 15:41, mg pisze:
[...]

Ja mam granit X-54 plus i on od początku miał 15tkę bezpieczeństwa.
A uźywam go już baaaardzo długo. Waży to 1.5kg i w większości przypadków udaje się znaleźć miejsce do zaczepienia.

Oprócz ochrony roweru, waga i wygląd pozwoliły mi odpędzić od ludzi lubiących stroje sportowe na każdą okazję, kiedy chcieli pojeździć późnym wieczorem na moim rowerze.

pozdr.
szewc

Data: 2010-05-31 14:21:22
Autor: 666
Dobry ulock ?
Chwytasz za podkowę, czy za poprzeczkę?

;-)

-- -- -

Data: 2010-06-01 09:17:06
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Dobry ulock ?
kryptonite new york 3000

Data: 2010-06-04 17:34:28
Autor: Ryszard Mikke
Dobry ulock ?
frank.castle0407@googlemail.com <frank.castle0407@googlemail.com> napisał(a):
kryptonite new york 3000

A zmieści się cenowo w 300zł?

rmikke

Data: 2010-05-31 08:21:00
Autor: bans
dobry ulock ?
W dniu 2010-05-30 07:23, arturbac pisze:

z tad

"stąd"

--
bans

Data: 2010-06-05 09:02:32
Autor: garym
dobry ulock ?
arturbac pisze:

[...]

jak widać na poprzednim zdjęciu wtedy skala była do 10 i ten stary U-lock miał wtedy najwyższą klasę. Nie wiem czy te dodatkowe klasy 12 -15 to nie jest tylko marketing. Trzeba by jakieś testy porównawcze znaleźć.
Ja w każdym razie używam tego starego Granita od wielu lat i nie mam z nim problemu. nie zauważyłem także próby kradzieży mojego roweru gdy był zapięty tym U-lockiem, więc nie wiem na ile jest on bezpieczny

Data: 2010-06-08 12:51:16
Autor: mg
dobry ulock ?
jak widać na poprzednim zdjęciu wtedy skala była do 10 i ten stary
U-lock miał wtedy najwyższą klasę. Nie wiem czy te dodatkowe klasy 12
-15 to nie jest tylko marketing.

Skala nie kończy się na 15
http://www.lockitt.com/Ulocks.htm#ABUS59

Data: 2010-06-08 12:59:25
Autor: mg
dobry ulock ?
[...]

On statyt ... heł łi goł

http://www.youtube.com/watch?v=4XTYEcQAurs

;) ;) ;)

Data: 2010-06-08 13:08:41
Autor: mg
dobry ulock ?
PS

Tutaj z większą dozą realizmu
http://www.youtube.com/watch?v=uRjZ_gzmFWY

Data: 2010-06-09 12:37:43
Autor: arturbac
dobry ulock ?
W dniu 2010-06-08 21:59, mg pisze:
On statyt ... heł łi goł

http://www.youtube.com/watch?v=4XTYEcQAurs

;) ;) ;)

A teraz się zastanówcie kto pod marketem z taką tarczówką zacnie kraść
rower nie wzbudzając zainteresowania.

IMHO jak ktoś pokaże coś realistycnzego z nożycami to się dopiero
zmartwię. Puki co ramę roweru łatwiej przeciąć niż tego abusa.

Data: 2010-06-09 12:53:02
Autor: Fabian
dobry ulock ?
arturbac pisze:
[...]

Zainteresowania jak zainteresowania, na pewno nikt mu w tym nie
przeszkodzi. Przecież złodziej by tak bezczelnie nie kradł, nie?

http://www.youtube.com/watch?v=J7zb8YXrmIA

Fabian.

Data: 2010-06-22 14:46:28
Autor: Titus Atomicus
dobry ulock ?
In article <htssoh$jrk$1@news.task.gda.pl>,
 arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl> wrote:

> zastanawiać
> (ponad 100 PLN taniej niż nowa wersja w sklepie)
> [...]

A jak sie ma ten Abus Granit Plus (bez ixa) do Kryptonite Evolution?
To ta sama klasa?

Bo GranitXPlus to raczej odpowiednik Kryptonita NY.

TA

Data: 2010-05-29 15:47:58
Autor: mg
dobry ulock ?
[...]

30 cm

http://allegro.pl/item1044494066_ostatnie_5szt_abus_granit_u_lock_30cm.html

23 cm

http://allegro.pl/item1053852694_zabezpiecz_rowery_abus_granit_u_lock_wyprzedaz.html

Data: 2010-05-29 18:55:04
Autor: arturbac
dobry ulock ?
W dniu 2010-05-29 18:12, CeZ__134 pisze:
odnosnie zakupu ulocka do 300 zl. Co polecacie do tej ceny ?

za 320 ostatnio widzialem ABUSa

Data: 2010-05-29 19:20:35
Autor: arturbac
dobry ulock ?
W dniu 2010-05-29 18:55, arturbac pisze:
W dniu 2010-05-29 18:12, CeZ__134 pisze:
odnosnie zakupu ulocka do 300 zl. Co polecacie do tej ceny ?

za 320 ostatnio widzialem ABUSa

mam taki od 2 lat
ABUS Granit U-lock 54 54/160HB300
http://www.lockitt.com/Ulocks.htm#ABUS54

2 zimy ma za sobą, zostawianie na desczy etc i zero problemów z zamkiem.
Wykonany jest z jakiejś stali wysokiej wytrzymałości i powleczony
ochronnym "plastkiem"
Lekką wadą może być waga ale są 2 wersje 300mm i 200mm, ja lubie moją
300 bo dzieki temu mam bardzo ulatwione mocwowanie do roznych slupow,
plotow etc, z 200 bylby problem nie raz.

Data: 2010-05-30 08:57:40
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
dobry ulock ?
Dnia 29.05.2010 19:20 użytkownik arturbac napisał :
[...]

Jaki problem? Większy u-lock jest cięższy i mniej bezpieczny, nie widzę
sensu.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-05-30 18:58:13
Autor: arturbac
dobry ulock ?
W dniu 2010-05-30 08:57, "Mikołaj \"Miki\" Menke" pisze:
Jaki problem?

Nie raz owy 300mm pozwalal mi spiąc ramę na styk z uwagi nie możliwość
pełnego zbliżenia roweru.

Data: 2010-06-22 14:42:34
Autor: Titus Atomicus
dobry ulock ?
In article <4se9d7-oou.ln1@menek.one.pl>,
 "Mikołaj \"Miki\" Menke" <miki@menek.one.pl> wrote:

> [...]
> plotow etc, z 200 bylby problem nie raz.

Jaki problem? Większy u-lock jest cięższy
O ile ciezszy?
Nie zartuj.

i mniej bezpieczny,

E, bajki. Zawsze mozesz wiecej rzeczy zlapac, kolo na przyklad.

nie widzę
sensu.

A ja owszem. Kolega przedpisca napisal.

TA

Data: 2010-05-29 19:36:42
Autor: charwel (Oo)==:::
dobry ulock ?
[...]

Oglądałem Galileo i tam robili test zabezpieczeń.
Wiem że to nie Ulock, ale ze wszystkim sobie radził złodziejaszek w kilka chwil.
Poddał się jedynie przy takim grubym łańcuchu.
Nie pamiętam marki, ale nie dał rady tego przeciąć nawet ręczną gilotyną.

pozdrawiam
charwel

Data: 2010-05-29 20:12:47
Autor: CeZ__134
dobry ulock ?

[...]

Tez to ogladalem :)
Tylko ze wiesz, poszukuje czegos co jest grubsze od linki wielkosci trzech zapalek i wytrzymale:)

CeZ__134

Data: 2010-05-30 17:01:48
Autor: charwel (Oo)==:::
dobry ulock ?
W dniu 2010-05-29 20:12, CeZ__134 pisze:

[...]

Sam czegoś szukam i chętnie poczytam co inni mają do powiedzenia.

pozdrawiam
charwel :)

Data: 2010-05-30 23:14:55
Autor: 666
Dobry u-lock ?
Zależy, kto za Tobą ma to-to wozić.
Bo jak do piwnicy, to jak najgrubszy.
Ale na ramie czy w torebce to łatwiej owinąć lub upchnąć łańcuch czy "kiełbasę".

-- -- -

Data: 2010-05-31 08:24:25
Autor: ikov
Dobry u-lock ?
Bo jak do piwnicy, to jak najgrubszy.
Ale na ramie czy w torebce to łatwiej owinąć lub upchnąć łańcuch
czy "kiełbasę".

Sam czegoś szukam i chętnie poczytam co inni mają do powiedzenia.

Wczoraj na WPR w Gdańsku zrobiono prezentację zabezpieczeń rowerowych. Wszystkie linki - od kilku do kilkudziesięciu złotych poległy w kilka sekund, mimo tego że prowadzący pokaz jakoś pary w rękach nie miał. Łańcuch - męczyli się dosłownie chwilę dłużej, bo najpierw nożyce chwyciły dwa ogniwa, ale co ciekawe, pierwsza padła kłódka... a ogniwa dobrze uchwycone tylko strzelały na boki. Kiełbasa to tak naprawdę cienka linka poprowadzona w pierścieniach z blachy - dobrze chwycone i w sekundę poległa, chociaż wygląda solidnie. Tani ulock bronił się dzielnie, ale też w końcu poległ - lepsze nożyce/bardziej doświadczony złodziej poradziłby sobie w kilka sekund. Tylko porządny ulock - był kryptonite - już od trzech lat opiera się wszelkim próbom - jedne nożyce się stępiły, drugim ramiona się 'wygły'.

Data: 2010-05-31 15:13:00
Autor: swistak
Dobry u-lock ?
On 31.05.2010 08:24, wrote ikov:
[...]

No ciekawe, znasz może więcej szczegółów?
Jaki to był łańcuch i model u-locka kryptonite? Może gdzieś da się znaleźć jakieś
zdjęcia?

Michał

Data: 2010-06-08 19:16:26
Autor: 666
dobry ulock ?
Polecam Magnum.
Nie chciałbym tego przecinać...

-- -- -

Data: 2010-05-29 20:26:46
Autor: Marcin J.
dobry ulock ?
Użytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:htredg$sb5$1news.onet.pl...
Witam

W zwiazku z tym, iz chce zabezpieczac swoj rower na miescie mam pytanie do specjalistow ,czyli Was odnosnie zakupu ulocka do 300 zl. Co polecacie do tej ceny ?

Mam od niedawna, wiec nie powiem nic na temat trwalosci zamka, skutecznosci samoobrony itp. Ale skoro nie widac roznicy...
(ciekawe, czy ktos to testowal)

--
Pozdrowionka
marcin

Data: 2010-05-29 20:50:59
Autor: Leszek Karlik
dobry ulock ?
On Sat, 29 May 2010 20:26:46 +0200, Marcin J. <xc-rider@wp.pl> wrote:

[...]

Mam od niedawna, wiec nie powiem nic na temat trwalosci zamka,  skutecznosci samoobrony itp. Ale skoro nie widac roznicy...
(ciekawe, czy ktos to testowal)

Efektywność odstraszania z daleka taka sama, z bliska podejrzewam
że jak złodziej będzie miał do wyboru Twój rower i stojący obok
rower zapięty u-lockiem Abusa czy Kryptonita to weźmie Twój i wyłamie
szeklę łomem albo otworzy wytrychem :->

Nie wydaje mi się, żeby odporność mechaniczna ulocka za 20 zł i takiego
za 200 zł była porównywalna, dobre materiały i wykonanie swoje kosztują
i tego nie przeskoczysz. Poza tym wygląda na to że ten za 20 zł ma zamek
yale czy podobny, czyli prawie jakby nie był zamykany, otwarcie go jest
trochę trudniejsze od tych rurkowych zamkĂłw Kryptonite otwieranych  tekturową
rurką, ale dużo trudniejsze.

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2010-05-30 09:00:51
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
dobry ulock ?
Dnia 29.05.2010 20:26 użytkownik Marcin J. napisał :
[...]

Ja widzę różnicę.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-06-04 17:32:53
Autor: Ryszard Mikke
dobry ulock ?
CeZ__134 <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał(a):
Witam

W zwiazku z tym, iz chce zabezpieczac swoj rower na miescie mam pytanie do specjalistow ,czyli Was odnosnie zakupu ulocka do 300 zl. Co polecacie do tej ceny ?

Dołączam do frakcji tych-co-polecają-Kryptonite-Evolution-4.

Abus Granit też podobno dobry, ale nie znam.

rmikke

--

dobry ulock ?