dobry ulock ?

Data: 2010-05-29 15:44:23
Autor: mg
dobry ulock ?
W zwiazku z tym, iz chce zabezpieczac swoj rower na miescie mam pytanie do
specjalistow ,czyli Was odnosnie zakupu ulocka do 300 zl. Co polecacie do
tej ceny ?

Co prawda starsza wersja tego modelu ale według mnie nie ma co się
zastanawiać
(ponad 100 PLN taniej niż nowa wersja w sklepie)

http://allegro.pl/item1044494066_ostatnie_5szt_abus_granit_u_lock_30cm.html

Data: 2010-05-30 07:23:25
Autor: arturbac
dobry ulock ?
W dniu 2010-05-30 00:44, mg pisze:
[...]

ten ma level 10 a ten
http://www.rowerystylowe.pl/zapiecie-abus-granit-xplus-p-2582.html
level 15

z tad roznica ceny o 1/3

Data: 2010-05-30 06:32:26
Autor: mg
dobry ulock ?

[...]

Pytanie jakiej skali używa Abus?
Obstawiam, ze "swojej własnej" i od czasu "granita 54" (bez X plus")
skala ta została rozciągnięta aby zmieścić na niej różnice pomiędzy
nowymi produktami.

Data: 2010-05-30 06:41:14
Autor: mg
dobry ulock ?
[...]

I czy od czasu "granita 54" (bez X plus) nie rozciągnął jej aby
zmieścić różnice pomiędzy
nowymi produktami.

Data: 2010-05-30 18:32:39
Autor: Szewc
dobry ulock ?
W dniu 2010-05-30 15:41, mg pisze:
[...]

Ja mam granit X-54 plus i on od początku miał 15tkę bezpieczeństwa.
A uźywam go już baaaardzo długo. Waży to 1.5kg i w większości przypadków udaje się znaleźć miejsce do zaczepienia.

Oprócz ochrony roweru, waga i wygląd pozwoliły mi odpędzić od ludzi lubiących stroje sportowe na każdą okazję, kiedy chcieli pojeździć późnym wieczorem na moim rowerze.

pozdr.
szewc

Data: 2010-05-31 14:21:22
Autor: 666
Dobry ulock ?
Chwytasz za podkowę, czy za poprzeczkę?

;-)

-- -- -

Data: 2010-06-01 09:17:06
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Dobry ulock ?
kryptonite new york 3000

Data: 2010-06-04 17:34:28
Autor: Ryszard Mikke
Dobry ulock ?
frank.castle0407@googlemail.com <frank.castle0407@googlemail.com> napisał(a):
kryptonite new york 3000

A zmieści się cenowo w 300zł?

rmikke

Data: 2010-05-31 08:21:00
Autor: bans
dobry ulock ?
W dniu 2010-05-30 07:23, arturbac pisze:

z tad

"stąd"

--
bans

Data: 2010-06-05 09:02:32
Autor: garym
dobry ulock ?
arturbac pisze:

[...]

jak widać na poprzednim zdjęciu wtedy skala była do 10 i ten stary U-lock miał wtedy najwyższą klasę. Nie wiem czy te dodatkowe klasy 12 -15 to nie jest tylko marketing. Trzeba by jakieś testy porównawcze znaleźć.
Ja w każdym razie używam tego starego Granita od wielu lat i nie mam z nim problemu. nie zauważyłem także próby kradzieży mojego roweru gdy był zapięty tym U-lockiem, więc nie wiem na ile jest on bezpieczny

Data: 2010-06-08 12:51:16
Autor: mg
dobry ulock ?
jak widać na poprzednim zdjęciu wtedy skala była do 10 i ten stary
U-lock miał wtedy najwyższą klasę. Nie wiem czy te dodatkowe klasy 12
-15 to nie jest tylko marketing.

Skala nie kończy się na 15
http://www.lockitt.com/Ulocks.htm#ABUS59

Data: 2010-06-08 12:59:25
Autor: mg
dobry ulock ?
[...]

On statyt ... heł łi goł

http://www.youtube.com/watch?v=4XTYEcQAurs

;) ;) ;)

Data: 2010-06-08 13:08:41
Autor: mg
dobry ulock ?
PS

Tutaj z większą dozą realizmu
http://www.youtube.com/watch?v=uRjZ_gzmFWY

Data: 2010-06-09 12:37:43
Autor: arturbac
dobry ulock ?
W dniu 2010-06-08 21:59, mg pisze:
On statyt ... heł łi goł

http://www.youtube.com/watch?v=4XTYEcQAurs

;) ;) ;)

A teraz się zastanówcie kto pod marketem z taką tarczówką zacnie kraść
rower nie wzbudzając zainteresowania.

IMHO jak ktoś pokaże coś realistycnzego z nożycami to się dopiero
zmartwię. Puki co ramę roweru łatwiej przeciąć niż tego abusa.

Data: 2010-06-09 12:53:02
Autor: Fabian
dobry ulock ?
arturbac pisze:
[...]

Zainteresowania jak zainteresowania, na pewno nikt mu w tym nie
przeszkodzi. Przecież złodziej by tak bezczelnie nie kradł, nie?

http://www.youtube.com/watch?v=J7zb8YXrmIA

Fabian.

Data: 2010-06-22 14:46:28
Autor: Titus Atomicus
dobry ulock ?
In article <htssoh$jrk$1@news.task.gda.pl>,
 arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl> wrote:

> zastanawiać
> (ponad 100 PLN taniej niż nowa wersja w sklepie)
> [...]

A jak sie ma ten Abus Granit Plus (bez ixa) do Kryptonite Evolution?
To ta sama klasa?

Bo GranitXPlus to raczej odpowiednik Kryptonita NY.

TA

dobry ulock ?