dobry wywiad z Lenczykiem

Data: 2009-10-17 12:46:04
Autor: Fidelio
dobry wywiad z Lenczykiem
Data: 2009-10-17 12:06:52
Autor: Viking
dobry wywiad z Lenczykiem

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:hbc79d$2qr$1news.onet.pl...
http://www.sport.pl/sport/1,65025,7155778,Lenczyka_pomysl_na_kadre__Kawal_pola_jest_do_zaorania.html

zawsze mial wielka gebe, wynikow jakos nie bardzo... raz mu sie z wisla udalo ale tamta wisla to sama grala...
3 x bral ruch i 3x byla to rownia pochyla w dol, to jak to niby wszedzie widzi mozliwosc lepszej gry? jak ich przygotowywal ze byli wolniejsi od bezrobotnego lecacego po zasilek? ale gadane to zawsze mial, oj zawsze wszyscy byli winni dookola i przeszkadzali mi osiagnac moj "sukces"... pierdolenie...

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-10-17 14:30:07
Autor: Przemek Budzyński
dobry wywiad z Lenczykiem
jak się rzadko zgadzam z Engelem, tak tu ma rację:

"Mam nadzieję, że decyzje będą podjęte szybko i skutecznie. Bo do tego czasu będziemy czytać i słuchać wielu wypowiedzi sfrustrowanych ludzi jak n.p. Orest Lenczyk  który na negatywnym P.R. obrażając innych kolegów po fachu, stara się stworzyć wokół siebie jakiś mit, zapominając o tym, że przez wiele lat i to jeszcze do niedawna działał w Zarządzie PZPN i Wydziale Szkolenia. Miał wpływ na wszystko co działo się w polskiej piłce nożnej przez ostatnie pół wieku, mógł działać,zmieniać i robić wszystko co chciał na swoją modłę, a dzisiaj stara się odciąć medialnie od wszystkiego co dotychczas robił licząc chyba na amnezję środowiska".

--

dobry wywiad z Lenczykiem