dobry zwyczaj - nie pozyczaj

Data: 2013-11-20 13:22:04
Autor: stachu
dobry zwyczaj - nie pozyczaj
Data: 2013-11-20 17:55:07
Autor: nom
dobry zwyczaj - nie pozyczaj

Użytkownik "stachu" <stachu@mikrosoft.kom> napisał w wiadomości news:l6i9hd$3gh$1node2.news.atman.pl...
http://wyborcza.pl/1,75478,14979701,Nie_masz_dlugow__Komornik_i_tak_moze_zabrac_ci_auto_.html
Panie, Polska to dziki kraj! ;-)

Data: 2013-11-20 09:44:26
Autor: kogutek444
dobry zwyczaj - nie pozyczaj
W dniu środa, 20 listopada 2013 17:55:07 UTC+1 użytkownik nom napisał:
Użytkownik "stachu" <stachu@mikrosoft.kom> napisał w wiadomości news:l6i9hd$3gh$1node2.news.atman.pl...

> [...]

A wiesz jak gdzie indziej jest? We Francyji policjant za rażące naruszenie bezpieczeństwa i rażące naruszenie przepisów o ruchu drogowym ma prawo zarekwirować samochód. Gdzieś na północy wysokość mandatu uzależniona jest od zarobków. Ten co pojechał do komornika to idiota. Kto mu nie pozwalał zostawić samochodu 100 metrów dalej? jak kiedyś do komornika poszedłem to samochód zostawiłem żeby w życiu nie znalazł, z dokumentów miałem przy sobie dowód. Z tym że ja w ciula leciałem i zanim pierwszy raz miałem spotkanie z komornikiem to sobie poczytałem co może. A ze może wszystko z zaglądaniem w dziurę w dupie włącznie to jak na Pulp Fiction zegarka tam nie przechowywałem.

Data: 2013-11-20 22:56:37
Autor: z
dobry zwyczaj - nie pozyczaj
W dniu 2013-11-20 18:44, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

I co ja mam napisać?

Ano tyle że jak się długów narobiło to trzeba cierpieć i ponosić katusze również od znajomych co im auto zajął komornik. :-)

Może kiedyś nabiorę trochę litości. Może za kilka miesięcy jak komornik dostanie wyrok i wydrze po 2 latach 2 moje zaległe pensje od ładnej pani co ją stać i na auto i na kablówkę i na ...

Tylko że coś cienko widzę bo ładna pani majątku żadnego nie ujawnia.
Także i z moją litością też będzie cieniutko :-)

PS. Postępowanie układowe??? Nie ma sprawy ale z załącznikiem w postaci publicznej chłosty :-)

Data: 2013-11-21 06:03:36
Autor: PiteR
dobry zwyczaj - nie pozyczaj
na  ** p.m.s **   pisze tak:

z dokumentów miałem przy sobie dowód

nie mów że komornik może latać po kieszeniach

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

Data: 2013-11-21 00:48:31
Autor: przemek.jedrzejczak
dobry zwyczaj - nie pozyczaj
-- z dokumentów miałem przy sobie dowód nie mów że komornik może latać po kieszeniach -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98

"Komornik zapytał, jak szwagier dostał się na miejsce. A szwagier tłumaczył, że przyjechał pożyczonym autem. Komornik nie dowierzał. Chciał zobaczyć dowód rejestracyjny. Jak wziął do ręki dokumenty, to już ich nie oddał, choć to ja byłem wpisany jako właściciel. Zażądał od szwagra kluczyków. Straszył, że jeśli nie odda, to wezwie ślusarza, a koszty tylko wzrosną. No i tak załatwił szwagra - opowiada Kubiś"

nie moze, zastosowal socjotechnike :-)

P.

Data: 2013-11-21 09:31:39
Autor: RoMan Mandziejewicz
dobry zwyczaj - nie pozyczaj
Hello PiteR,

Thursday, November 21, 2013, 6:03:36 AM, you wrote:

z dokumentów miałem przy sobie dowód
nie mów że komornik może latać po kieszeniach

Może :(

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-11-21 18:25:26
Autor: Gotfryd Smolik news
dobry zwyczaj - nie pozyczaj
On Thu, 21 Nov 2013, PiteR wrote:

na  ** p.m.s **   pisze tak:

z dokumentów miałem przy sobie dowód

nie mów że komornik może latać po kieszeniach

  Skoro prosisz, to nie będę mówił.
  Napiszę:

http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,9,9,15,,,ustawa-z-dnia-17111964-r-kodeks-postepowania-cywilnego.html
+++
Art. 814.
§ 1. Jeżeli cel egzekucji tego wymaga, komornik zarzšdzi otworzenie
  mieszkania oraz innych pomieszczeń i schowków dłużnika, jak również
  przeszuka jego rzeczy, mieszkanie i schowki.
  Gdyby to nie wystarczyło, komornik może ponadto przeszukać odzież,
  którš dłużnik ma na sobie.
  Komornik może to uczynić także wówczas, gdy dłużnik chce się wydalić
  lub gdy zachodzi podejrzenie, że chce usunšć od egzekucji przedmioty,
  które ma przy sobie.
§ 2. Jeżeli w czasie dokonywania czynnoœci egzekucyjnych w mieszkaniu
  dłużnika komornik zauważy, że dłużnik oddał poszukiwane przedmioty
  swemu domownikowi lub innej osobie do ukrycia, komornik może
  przeszukać odzież tej osoby oraz przedmioty, jakie ma ona przy sobie.
-- -

  Jakbyś np. był świadkiem przy egzekucji, to nie zbliżaj się
do dłużnika, nie wchodź przed niego lub za niego, bo "zajdzie
podejrzenie" (przekazywania czegoś) i wpadniesz w powyższe :P

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-11-21 23:34:43
Autor: PiteR
dobry zwyczaj - nie pozyczaj
na  ** p.m.s **  Gotfryd Smolik news pisze tak:

mieszkanie i schowki

Gdyby to nie wystarczyło, komornik może ponadto przeszukać odzież, która dłużnik ma na sobie

[...]

brzmi jak ze średniowiecza

Wychodzi że kapitan Koons jednak nie mógłby się czuć bezpiecznie w tej sytuacji :)

http://youtu.be/YFtHjV4c4uw

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2013-11-22 00:03:37
Autor: przemek.jedrzejczak
dobry zwyczaj - nie pozyczaj
czy te przepisy nie obowiazuja czasem tylko podczas egzekucji ? (§ 2) tez dotyczy "czynnosci egzekucyjnych w mieszkaniu" prawda ?

ale faktycznie cuchnie PRL-em, no to czekamy az komornik polozy lape na aucie z wypozyczalni i wtedy moze jakiemus kretynowi w todze przyjdzie do glowy ze jednak trzeba zreformowac przepisy :-)

P.

Data: 2013-11-22 09:20:09
Autor: Andrzej Lawa
dobry zwyczaj - nie pozyczaj
W dniu 22.11.2013 09:03, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

ale faktycznie cuchnie PRL-em, no to czekamy az komornik
polozy lape na aucie z wypozyczalni i wtedy moze jakiemus
kretynowi w todze przyjdzie do glowy ze jednak trzeba
zreformowac przepisy :-)

Dlaczego zreformować?

Przepis jest bardzo dobry bo pozwala utrudnić życie cwaniaczkom, co długów nie spłacają a żyją jak królowie, bo wszystko niby pożyczone od małżonka czy dalszej rodziny.

A właściciel ma narzędzia prawne do odebrania swojego mienia.

PS: ZAWIJAJ WIERSZE!

Data: 2013-11-23 16:04:05
Autor: jerzu
dobry zwyczaj - nie pozyczaj
On Fri, 22 Nov 2013 09:20:09 +0100, Andrzej Lawa
<alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote:

PS: ZAWIJAJ WIERSZE!

To pewnie kolejny co z googla pisze...

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-11-24 22:39:12
Autor: przemek.jedrzejczak
dobry zwyczaj - nie pozyczaj
-- To pewnie kolejny co z googla pisze...

zdemaskowales mnie :-)

P.

Data: 2013-11-22 09:24:03
Autor: sqlwiel
dobry zwyczaj - nie pozyczaj
W dniu 2013-11-22 09:03, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

Kretyni (kurwy) w togach są od aplikowania tych przepisów. Od zmiany są kurwy z ogromnymi kieszeniami.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-22 09:50:58
Autor: Gotfryd Smolik news
dobry zwyczaj - nie pozyczaj
On Fri, 22 Nov 2013, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:

czy te przepisy nie obowiazuja czasem tylko podczas egzekucji ?

  Tak, ale chyba o to szło?

ale faktycznie cuchnie PRL-em, no to czekamy az komornik polozy lape na aucie z wypozyczalni
i wtedy moze jakiemus kretynowi w todze przyjdzie do glowy ze jednak trzeba zreformowac przepisy :-)

  E, to naprawdę musiałby być kretyn żeby strzelać do własnej bramki ;)
  Przecież jest kolejny przepis - powództwo przeciwegzekucyjne.

  "Położy łapę" na Twoim sprzęcie który jest u dłużnika - idziesz i żądasz
wydania, bo nie stanowi własności dłużnika lecz Twoją.
  A może przy okazji znajdzie się fucha dla prawnika... (i tu wychodzi
*brak* kretynizmu ;))

  Obiektywnie rzecz biorąc, dłużnicy potrafią stosować równie
"średniowieczne metody", więc i środki muszą być do nich dostosowane.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-11-25 00:13:10
Autor: przemek.jedrzejczak
dobry zwyczaj - nie pozyczaj
-- najpierw pani komornik, ktora zajmuje sloiki z przetworami, rowerki dzieciece, teraz auto szwagra, ktos chyba szykuje opinie publiczna do zmian i montuje sobie poparcie ... wesze tu spisek rzadowych (lub opozycyjnych) spin doktorow :-) zeby dowalic komornikom i zebrac na tym punkty bedzie wielu chetnych, szykujcie sie ida po was cytujac *prawie* klasyka ...

P.

dobry zwyczaj - nie pozyczaj