dobrze ze sa tacy jak Kataryna

Data: 2009-10-06 08:21:26
Autor: alojzy bibuła
dobrze ze sa tacy jak Kataryna
Data: 2009-10-06 15:25:42
Autor: Karol
dobrze ze sa tacy jak Kataryna
alojzy bibuła <bil69@vp.pl> napisał(a):
http://kataryna.salon24.pl/129489,kalendarium-wg-cba

ja bym nie byl taki pewny.

--

Data: 2009-10-06 08:29:27
Autor: alojzy bibuła
dobrze ze sa tacy jak Kataryna
On 6 Paź, 17:25, " Karol" <je...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
alojzy bibuła <bi...@vp.pl> napisał(a):

>http://kataryna.salon24.pl/129489,kalendarium-wg-cba

ja bym nie byl taki pewny.

a co zle robi ze pisze?

Data: 2009-10-06 15:38:39
Autor: Karol
dobrze ze sa tacy jak Kataryna
alojzy bibuła <bil69@vp.pl> napisał(a):
a co zle robi ze pisze?

a czy ja napisalem, ze zle robi ze pisze? Niech pisze, ale warto do tej jej
pisaniny nie podchodzic bezkrytycznie. Kataryna do zbyt obiektywnych jednak
nie nalezy. Prawda zawsze jest posrodku. Polecam samodzielne podejscie do
pisaniny blogerow, poprzez konfrontacje roznych wypowiedzi na dany temat.

Data: 2009-10-06 08:43:13
Autor: alojzy bibuła
On 6 Paź, 17:38, "Karol " <je...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> [...]

pisaniny
blogerow, poprzez konfrontacje roznych wypowiedzi na dany temat.

poczytaj jej całego bloga a zobaczysz ze sie kobita nie myli :)

Data: 2009-10-06 15:50:01
Autor: Karol
dobrze ze sa tacy jak Kataryna
alojzy bibuła <bil69@vp.pl> napisał(a):
poczytaj jej ca=B3ego bloga a zobaczysz ze sie kobita nie myli :)

aby byc obiektywnym, trzeba czytac rozne blogi, a nie tylko kataryny.

Data: 2009-10-06 18:40:02
Autor: Anatol

Użytkownik "alojzy bibuła" <bil69@vp.pl> napisał w wiadomości news:04123218-15a1-425a-90a9-fe9bd6e5bc1cr36g2000vbn.googlegroups.com...
On 6 Paź, 17:38, "Karol " <je...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

poczytaj jej całego bloga a zobaczysz ze sie kobita nie myli :)

Kataryna pomija fakt że postępowanie prokuratury rzeszowskiej przeciwko CBA ruszyło 23 sierpnia 2007, a pismo do Kamińskiego zostało wysłane 9 września 2009 (15 września pismo zostało tylko oficjalnie odebrane) co potwierdza sam Kamiński :

http://slimak.onet.pl/_m/TVN/tvn/10858_zalacznik%20nr%205.pdf

a więc proces upubliczniania materiałów operacyjnych przez CBA (w nie zamkniętej sprawie) rozpoczął się na drugi dzień po wysłaniu pisma prokuratury, a nie odwrotnie.

Kataryna precyzyjnie analizuje, ale wyłącznie wyselekcjonowane przez siebie dane.

Anatol

Data: 2009-10-06 09:51:01
Autor: alojzy bibuła
dobrze ze sa tacy jak Kataryna
Anatol

cyt:
.........Szef CBA spytał Premiera, czy zarzuty jakie mają być mu
postawione w Rzeszowie to odpowiedź Rządu na zgłaszane przez Szefa CBA
w rozmowie z dnia 14 sierpnia 2009 r. i piśmie z dnia 10 września 2009
r. informacje o zagrożeniu interesów ekonomicznych państwa. Premier
stanowczo zaprzecza, deklaruje, że będzie wyjaśniał sprawę
ewentualnych nacisków na Prokuratora z Rzeszowa oraz informuje Szefa
CBA, że możliwość pełnienia przez niego funkcji uzależniona jest - w
związku z sformułowanymi zarzutami - od opinii prawnych, które Prezes
Rady Ministrów zlecił. Szef CBA pyta Premiera jaka  w tej sytuacji
jest jego odpowiedź na rekomendacje Szefa CBA, które przedstawił w
piśmie z dnia 10 września 2009 r. Premier odpowiedział, że pisma
tego ,,nie czytał" - w związku z tym nie może udzielić odpowiedzi.

Data: 2009-10-06 16:43:43
Autor: Karol
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):
Kataryna precyzyjnie analizuje, ale wyłącznie wyselekcjonowane przez siebie dane.

no wlasnie:) tez kiedys dawalem sie na to nabrac. *Wybiorcza dociekliwosc* tej
osoby robi jednak wrazenie:)

Data: 2009-10-06 10:03:54
Autor: alojzy bibuła
On 6 Paź, 18:43, " Karol" <je...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Anatol <c...@usuntowp.pl> napisał(a):

> [...]
> dane.

no wlasnie:) tez kiedys dawalem sie na to nabrac. *Wybiorcza dociekliwosc* tej

a tu masz zdanie innych"obiektywnych"
http://newsweek.salon24.pl/129506,alternatywa-tuska-dymisja-albo-powolny-upadek

Data: 2009-10-06 17:10:48
Autor: Karol
dobrze ze sa tacy jak Kataryna
alojzy bibuła <bil69@vp.pl> napisał(a):
a tu masz zdanie innych"obiektywnych"
http://newsweek.salon24.pl/129506,alternatywa-tuska-dymisja-albo-powolny-up=

warto sprawdzic w googl, kto to jest Marek Staszak, prokurator ktory domagal
sie postawienia zarzutow Kaminskiemu (vide zalacznik ktory podal Anatol).
 Afera jest sprowokowana, a sam sobie odpowiedz przez kogo.

Data: 2009-10-06 10:18:08
Autor: alojzy bibuła
On 6 Paź, 19:10, " Karol" <je...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> [...]

sie postawienia zarzutow Kaminskiemu (vide zalacznik ktory podal Anatol).

Afera jest sprowokowana, a sam sobie odpowiedz przez kogo.

ja tu nie widze prowokacji tylko "normalne" kręcenie lodów :)

Data: 2009-10-06 17:34:58
Autor: Karol
dobrze ze sa tacy jak Kataryna
alojzy bibuła <bil69@vp.pl> napisał(a):
ja tu nie widze prowokacji tylko "normalne" kr=EAcenie lod=F3w :)

kataryna podpowiedziala?

Data: 2009-10-06 10:41:43
Autor: alojzy bibuła
On 6 Paź, 19:34, " Karol" <je...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
alojzy bibuła <bi...@vp.pl> napisał(a):

> ja tu nie widze prowokacji tylko "normalne" kr=EAcenie lod=F3w :)

kataryna podpowiedziala?

nie- logika

http://menda.salon24.pl/129517,ku-niezawislosci

Data: 2009-10-06 17:56:42
Autor: Karol
dobrze ze sa tacy jak Kataryna
alojzy bibuła <bil69@vp.pl> napisał(a):
nie- logika

http://menda.salon24.pl/129517,ku-niezawislosci

eh...to jedziemy dalej:)

Prosze sobie wiec teraz polaczyc w jakas *logiczna* calosc, ten fragment tekstu z powyzszego linku:
 *Odpowiedź daje sam prokurator Olewiński, który - w ramach realizacji zasady
niezawisłości wymiaru sprawiedliwości - wydał oświadczenie, w którym stanowczo
zaprzeczył, jakoby do zdumiewającej zmiany jego opinii co do zasadności
oskarżania Kamińskiego doszło na skutek jakichś nacisków politycznych. Ot, po
prostu, przez dwa lata chciał śledztwo umorzyć, po czym nagle go olśniło i
uznał, że Kamiński to przestępca. Oświadczenie to wydał, jak sam napisał "na
prośbę ministra sprawiedliwości" Andrzeja Czumy. Tego samego, który parę dni
temu, zanim dowiedzieliśmy się o zarzutach, uznał Kamińskiego za przestępcę i
w tym samym zdaniu uniewinnił Chlebowskiego i Drzewieckiego.*

... z ta informacja: *Szef CBA oskarża: To Czuma pozwolił na akcję w sprawie Kwaśniewskiej*

calosc tutaj;
 http://tinyurl.com/y8odozo

Jakie teraz wnioski podpowiada *logika*?:

Data: 2009-10-06 11:05:40
Autor: alojzy bibuła
On 6 Paź, 19:56, "Karol " <je...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> [...]

calosc tutaj;

http://tinyurl.com/y8odozo

Jakie teraz wnioski podpowiada *logika*?:

Czuma do dymisji :)

Data: 2009-10-06 18:14:09
Autor: Karol
dobrze ze sa tacy jak Kataryna
alojzy bibuła <bil69@vp.pl> napisał(a):
Czuma do dymisji :)

:))...no wlasnie, a Kaminskiego zostawic i podziekowac za pomoc ktora udzielil premierowi:)

Data: 2009-10-06 20:22:00
Autor: Andrzej Adam Filip
alojzy bibuła <bil69@vp.pl> pisze:
On 6 PaĹş, 19:56, "Karol " <je...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> [...]

calosc tutaj;

http://tinyurl.com/y8odozo

Jakie teraz wnioski podpowiada *logika*?:

A nie awansu? :-)

Na Zachodzie to ja dostrzegłem przede wszystkim moc szatana.
To było coś niesamowitego.
  -- Rydzyk, Tadeusz (1945-)

Data: 2009-10-06 18:04:26
Autor: Karol
dobrze ze sa tacy jak Kataryna
Karol  <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): ech ...jeszcze dwie informacje ktora moga byc przydatne w wyciaganiu
prawidlowych wnioskow:

* prosze sobie przypominiec co pisala kataryna o Czumie ?
* kto dal rekomendacje Czumie ?

Data: 2009-10-07 09:22:12
Autor: jurek
dobrze ze sa tacy jak Kataryna
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a): > Kataryna precyzyjnie analizuje, ale wyłącznie wyselekcjonowane przez
siebie
> dane.

no wlasnie:) tez kiedys dawalem sie na to nabrac. *Wybiorcza dociekliwosc*
> [...]

faktycznie dociekliwa!- ale chwała jej za to

http://tiny.pl/hqps2

Data: 2009-10-06 17:06:02
Autor: Karol
dobrze ze sa tacy jak Kataryna
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):
http://slimak.onet.pl/_m/TVN/tvn/10858_zalacznik%20nr%205.pdf

warto sprawdzic w googl, kto to jest Marek Staszak, prokurator ktory domagal
sie postawienia zarzutow Kaminskiemu (vide zalacznik ktory pan podal).

Data: 2009-10-07 05:12:11
Autor: cirrus
Użytkownik "alojzy bibuła" <bil69@vp.pl> napisał w wiadomości news:2e2cbba8-e89f-4add-8cce-78ef82d7ac09v2g2000vbb.googlegroups.com...
[...]
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl
->http://www.gazeta.pl/usenet/
a co zle robi ze pisze?

Nic, po prostu jeszcze jedna fanatyczka.

--
stevep

Data: 2009-10-06 17:29:03
Autor: Slawomir Stoff

"alojzy bibula" <bil69@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:8c1a164d-9920-4eed-82fc-0a466a862294m18g2000vbs.googlegroups.com...
http://kataryna.salon24.pl/129489,kalendarium-wg-cba

   dobrze ze sa w naszym kraju jeszcze tacy ,mienszewicy' jak kaminski,
   bo w przeciwnym przypadku judeobolszewia dawno by juz odciela
   doplyw nawet mniej smrodliwego powietrza.

   ar

Data: 2009-10-07 05:15:01
Autor: cirrus
Użytkownik "Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:c5b54$4acb6240$54702a04$11557news.chello.at...
[...]

Kamiński to zdecydowanie bolszewik, skrzyżowanie Dzierżyńskiego z Berią.

--
stevep

Data: 2009-10-06 17:31:26
Autor: jadrys
alojzy bibuła pisze:
http://kataryna.salon24.pl/129489,kalendarium-wg-cba

Mało szkodliwi idioci? Ja mogę bez takich żyć.

Data: 2009-10-06 18:06:46
Autor: matusm
dobrze ze sa tacy jak Kataryna

Uzytkownik "alojzy bibula" <bil69@vp.pl> napisal w wiadomosci news:8c1a164d-9920-4eed-82fc-0a466a862294m18g2000vbs.googlegroups.com...
http://kataryna.salon24.pl/129489,kalendarium-wg-cba

Kataryna jako  zydokomunista bedzie kopal .,,,,PO obiecalo obnizenie emerytur esbekom to kopie

--
"Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rózne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac

Data: 2009-10-07 09:39:11
Autor: jurek
dobrze ze sa tacy jak Kataryna
http://kataryna.salon24.pl/129489,kalendarium-wg-cba

ten też jest dobry a tak w ogóle zajebiscie  lubie salon :)
http://tiny.pl/hqp6q

--

dobrze ze sa tacy jak Kataryna