dobrze, ze ten zabojca dziadka...

Data: 2013-09-08 16:50:09
Autor: Marek Wisniewski
dobrze, ze ten zabojca dziadka...
W dniu sobota, 31 sierpnia 2013 17:49:45 UTC+2 użytkownik hikikomorisan napisał:
...mial na koncie inne grzechy, bo inaczej moglby uciec do izraela:

"W jednym z ogródków piwnych pobili się dwa mężczyźni - 61-letni z 30-latkiem. W wyniku obrażeń starszy mężczyzna zmarł. - Zostanie przeprowadzona sekcja zwłok, dopiero po niej będziemy wiedzieli, czy zgon nastapił z przyczyn naturalnych czy był następstwem tej bójki - dodała Katarzyna Padło.

Drugi uczestnik bójki, 30-latek ze Śląska - trafił do aresztu, bo jak się okazało, był poszukiwany za inne przestępstwa."

=======> Wygląda na to, ze jako naturalne przyjmuje sie zalozenie, ze po bojce umiera sie z przyczyn naturalnych, zwlaszcza jak sie jest dziadkiem. Tak, domniemanie niewinnosci... I te agresywne, bojowe dziadki otaczaja mlodych spokojnych 30-latkow. I biją ich.

http://wiadomosci.onet.pl/krakow/bojka-w-klubie-nocnym-nie-zyje-36-latek/4s2de

-- POLSKI OBYWATEL MA WROGÓW: ZŁODZIEJSKI FISKUS I JESZCZE GORSZY ZUS

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz śmieci!  Gdy ty ciężko pracując

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Stary dziadyga, ktory probuje "wprowadzac porzadek" w jakichs miejscach publicznych, to jest zwykle stary UBek, ktoremu nie smakuje 8000 zl emerytury, bez tej wladzy, ktora kiedys posiadal.
Zwykle ma ochrone swoich kolegow i nic sie nie dzieje, aleee...czasemmm...
koledzy nie zdaza dojechac...i jest KLAPA.

Data: 2013-09-09 07:48:43
Autor: Nostradamus
Użytkownik "Marek Wisniewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:79422fe4-f50c-4a51-9309-dde9f99c3517@googlegroups.com...

Stary dziadyga, ktory probuje "wprowadzac porzadek" w jakichs miejscach publicznych,

Jasną rzeczą jest, że jak ty zostaniesz w wieku 60 lat "starym dziadygom" to nawet jak ci młody na pusty łeb napluje to będziesz udawał, że deszcz pada.
Widziałem już wielu facetów w okolicy 60 lat którzy byli sprawniejsi fizycznie niż pewnie połowa dzisiejszych, nastoletnich paralityków.

Data: 2013-09-09 02:05:04
Autor: Marek Wisniewski
W dniu poniedziałek, 9 września 2013 07:48:43 UTC+2 użytkownik Nostradamus napisał:
> [...]

Widziałem już wielu facetów w okolicy 60 lat którzy byli sprawniejsi fizycznie niż pewnie połowa dzisiejszych, nastoletnich paralityków.

Ale ten ostatni to chyba nie byl...?

dobrze, ze ten zabojca dziadka...