docenił nadzwyczajną kastę

Data: 2019-07-19 16:46:35
Autor: Olin
docenił nadzwyczajną kastę
Wyszedłem na wolność dzięki decyzji niezawisłego sądu, choć prokuratura do
ostatniego momentu robiła wszystko, by to uniemożliwić - mówi Bartłomiej
Misiewicz

Mój tata wpłacił kaucję w wysokości 100 tys. zł. Mimo to prokurator
odmawiał mojego zwolnienia z aresztu. W mojej ocenie to było po prostu
niezgodne z prawem negowanie postanowienia sądu

Moją sprawę swoją kuratelą objął Rzecznik Praw Obywatelskich. Chcę mu
publicznie podziękować, bo bez jego pomocy i bez wsparcia moich prawników
nie wyszedłbym na wolność

Dziś słyszę wypowiedzi z zakresu fantastyki, że to politycy PiS stali za
moim wyjściem z aresztu. To bzdura. Wypuścił mnie niezawisły sąd, wbrew
prokuraturze - mówi Misiewicz

Jak dowiedział się Onet, władze aresztu, w którym przebywał były rzecznik
MON, ustaliły, że jego zdrowie i życie jest zagrożone ze strony innych
więźniów. - Przez pięć miesięcy siedziałem w totalnej izolacji - ujawnia
były współpracownik Antoniego Macierewicza

całość:
https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/bartlomiej-misiewicz-pierwszy-wywiad-po-wyjsciu-na-wolnosc/pqb59l4
--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-07-19 19:33:56
Autor: J.F.
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1c10q32i5pb84.pci4yjrzmgta.dlg@40tude.net...
[...]

Ja tam nie wiem, ale skoro prokuratorowi przysluguje zazalenie, to chyba podejrzany ma siedziec.

Dziś słyszę wypowiedzi z zakresu fantastyki, że to politycy PiS stali za
moim wyjściem z aresztu. To bzdura. Wypuścił mnie niezawisły sąd, wbrew
prokuraturze - mówi Misiewicz

PO oglasza nabor kandydatow na poslow ... moze by sie nadal ? :-)

A czymzesz im tak podpadl ... rzekomo ?

J.

Data: 2019-07-19 21:24:44
Autor: u2
W dniu 19.07.2019 o 19:33, J.F. pisze:
[...]

w pierdlach kochają peło, nienawidzą peace:)

--
I love love

Data: 2019-07-22 10:40:06
Autor: Olin
Dnia Fri, 19 Jul 2019 19:33:56 +0200, J.F. napisał(a):

Przez pięć miesięcy siedziałem w totalnej izolacji - ujawnia były współpracownik Antoniego Macierewicza

A czymzesz im tak podpadl ... rzekomo ?

Klan Macierese podpadł Prezesowi Wszystkich Prezesów, bo za bardzo brykał,
dlatego Rodzina Ziobrano zapudłowała ostrzegawczo nieszczęsnego pomocnika
aptekarza. Gdyby nie przesadzał, mógłby dalej spokojnie doić ile wlezie,
ale widocznie - jak mawia rosyjski suweren - "kradł powyżej rangi", no i
nie było wyjścia. Antek Policmajster wprawdzie nie znalazł z łóżku głowy
konia, ale zrozumiał przekaz, bo jakoś go mniej w szeroko rozumianej
przestrzeni publicznej.

Przy okazji można podziwiać niezwykła przemianę duchową tego młodzieńca,
który nagle pokochał RPO, a i wyroki ferowane przez nadzwyczajną kastę
podobają mu sie bardziej od ustalanych na Nowogrodzkiej.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-07-22 12:56:25
Autor: J.F.
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:17x7q7tljxohi$.1x60a94fncxxb.dlg@40tude.net...
[...]

I za to do izolatki ?

Ja pytalem o to zagrozenie ze strony wiezniow, podpadka Prezesowi to chyba dobra rekomendacja by byla :-)

[...]

Dostal jedynke w Piotrkowie.
I wszystko wskazuje na to, ze podkomisja smolenska bedzie dalej szukala ...

Przy okazji można podziwiać niezwykła przemianę duchową tego młodzieńca,
który nagle pokochał RPO, a i wyroki ferowane przez nadzwyczajną kastę
podobają mu sie bardziej od ustalanych na Nowogrodzkiej.

Akurat on chyba wczesniej nie narzekal ani an RPO, ani na kaste ...

J.

Data: 2019-07-22 13:17:50
Autor: Olin
Dnia Mon, 22 Jul 2019 12:56:25 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

W czasach słusznie minionych istniało pojęcie "kopa w górę".
Przykładowo, Mieciek Moczar w 1968 odszedł z MSW, obejmując stanowisko
sekretarza KC PZPR. Został również zastępcą członka Biura Politycznego KC
PZPR, a w końcu prezesem NIK, co tylko pozornie było awansem.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-07-22 18:23:08
Autor: u2
W dniu 22.07.2019 o 13:17, Olin pisze:
[...]

pseudo-szpec z UJ (tera PAN) od wiązek neutrinowych zazdrości Antkowi, który nie takie wiązki zmajstrował:)

https://www.youtube.com/watch?v=V3YxFizj6pk

Kto w lodówce trzyma nową
bombę z klocków atomową
kto doradców ma z przedszkola
kogo prezes "Antoś" woła
a kto oczy ma taliba
kto na pomoc Marsjan wzywa
kto obrabia biura NATO
komu wszystko pachnie zdradą

kto w Smoleńsku tropił brzozę
śledztwa twardy zgryzał orzech
kto ekspertów dobrał z cyrku
i hipotez miał bez liku
kto w gaśnicach znalazł bombę
mgłę rozpuścił wodociągiem
kto opierał się na znawcach
co się znali na latawcach

Antoni wzywa do broni
Antoni ojczyznę obroni
Antoni wzywa do broni
Antoni ojczyznę obroni

Antek z całym światem walczy
już mu Rosja nie wystarczy
on napadnie dziś na Szwecję
złupi Madryt, kopnie Grecję
zrobi przewrót w Ameryce
piekło czystek w Kostaryce
aż mu Pan Bóg powie w niebie
"Ty napadnij sam na siebie"

Antoni wzywa do broni
Antoni ojczyznę obroni
Antoni wzywa do broni
Antoni ojczyznę obroni
Antoni wzywa do broni
Antoni ojczyznę obroni
Antoni wzywa do broni
Antoni ojczyznę obroni

--
I love love

Data: 2019-07-20 01:19:42
Autor: Animka
W dniu 2019-07-19 o 16:46, Olin pisze:
[...]

Jak widzę to Rzecznik Pr. Ob. zaczął przed zakończeniem kadencji bronić/ochraniać przestępców. Przedten chyba nic nie robił, a teraz zrobił się aktywny.

--
animka

docenił nadzwyczajną kastę