docieranie nowego dwusuwa w piaskowni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2009-03-21 19:56:54
Autor: xcwalter
docieranie nowego dwusuwa w piaskowni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Mój kolega kupił nowiusieńką kawę kx 250F i chce ją docierać jeżdżąc w
piaskowni, w kawałkach 20 minutowych. Czy on wie co robi?
 Nie lepsze by było spokojne enduro, ze zmiennymi obrotami?
Walter

Data: 2009-03-21 20:17:46
Autor: Karambol

Użytkownik <xcwalter@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fa5.00000218.49c53876newsgate.onet.pl...
[...]

KX 250F to raczej 4T nie 2. Wiec chyba luz

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2009-03-21 20:27:52
Autor: xcwalter
> [...]

> Nie lepsze by było spokojne enduro, ze zmiennymi obrotami?
> Walter

KX 250F to raczej 4T nie 2. Wiec chyba luz

Mea culpa :)

Walter
EXC 450

Data: 2009-03-21 23:29:38
Autor: Rafał Tomaszewski
[...]

Ja swoją XR 250 zresztą też 4T docierałem w -10C i w śniegu po kolana, po 1,5h walki w lesie byłem gorzej poturbowany niż ja dupnąłem na glajcie w Janowcu, ale za to niunia chodziła potem jak marzenie:) No ale że remont był zrobiony jak nakazuje zwyczaj zimą to gdzie miałem czekac do wiosny żeby zobaczyć czy dobrze poskładałem:)

Moje zadanie jest takie że z tym docieraniem nie ma co się zbytnio pieścić bo się tylko zamuli:) No ale z drugiej strony nie polecał bym chyba katowanie na odcięciu.

Pozdrawiam
Rafał
450exc

docieranie nowego dwusuwa w piaskowni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!