docieranie silnika

Data: 2016-11-17 22:00:46
Autor: Budzik
docieranie silnika
Użytkownik m4rkiz m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com ...

zaraz odbiore silnik z remontu, m.in. tulejowanie cylindra i wymiana pierscieni

czytam i czytam i wychodzi ze sa dwie szkoly - docierac powoli i
spokojnie albo docierac szybko i intensywnie

pierwsze jest popularne i argumenty raczej kazdy zna

drugie twierdzenie podobno jest uzasadnione tym ze w dzisiejszych czasach tolerancje sa znacznie lepsze, honowanie znacznie drobniejsze
wiec jezeli chce sie dotrzec dobrze  to trzeba to zrobic szybko, zanim
sie wszystko wygladzi - bo wtedy bedzie tepe, gladkie, ale nie bedzie mialo ksztaltu jak nalezy

rozwiniecie np. tu: http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

jakies opinie? ;)

Ducato 2,3, 130KM
Znam kilka egzemplarzy z lat 2012-2013 ujezdzanych przez własciceli od poczatku.
Biora dosłownie 0 oleju miedzy wymianami.
Ostatnio rozmawiałem z kumplem ktory jezdzi w firmie gdzie maja nowki ale z rocznika 2015 - silnik ten sam, auto po lifcie.
Auta ujezdzane przez pracowników, srednie spalanie po 12litrów, jazda po 130-140 itp. Po kazdej trasie rzedu 1000km dolewaja po litrze, poltora oleju...

Ale moze to kwestia nie samego docierania a ogólnie stylu jazdy...

Mimo wszystko - ja bym docierał delikatnie. --
Pozdrawia... Budzik
Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?
Udawaj drukarke.

docieranie silnika