Data: 2016-11-21 13:24:49 | |
Autor: J.F. | |
docieranie silnika | |
Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o0l2jm$n20$1@news.chmurka.net...
zaraz odbiore silnik z remontu, m.in. tulejowanie cylindra i wymiana pierscieni czytam i czytam i wychodzi ze sa dwie szkoly - docierac powoli i spokojnie drugie twierdzenie podobno jest uzasadnione tym ze w dzisiejszych czasach tolerancje sa znacznie lepsze, honowanie znacznie drobniejsze Ale Ty nie masz silnika z nowoczesnej fabryki, tylko z jakiegos starego warsztatu. Myle sie ? Czy moze tuleje honowane fabrycznie ? rozwiniecie np. tu: http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm Zauwaz ze: a) nie podaje jak dlugo krecic na hamowni. Jedno krotkie rozpedzenie silnika do maksymalnych obrotow moze go nie zatrze Z drugiej strony - chlodzenie na hamowni slabe b) skupia sie na hamowaniu silnikiem ... moze tu sie kryje sekret - jakies lepsze usuwanie opilkow ? Z kolei metoda na torze ... "normal 15 minute practise session" ... nie bardzo wiem, jak to wyglada, ale mam podejrzenie, ze moze byc za duzo. J. |
|