doczekałem się! Zagłębie Lubin - Korona Kielce

Data: 2011-10-21 20:08:38
Autor: ..Aldi..Romek..
doczekałem się! Zagłębie Lubin - Korona Kielce
Pewnie tak jak połowa (a może i więcej...) grupowiczów uważam, że Zagłębie Lubin gra o wiele gorzej, niż powinna i niż może grać w rzeczywistości. Ale dotychczas oglądanie tego, co Zagłębie prezentowało było często testem dla wytrzymałości.

A dzisiaj? Proszę bardzo:
- składne i całkiem ładne akcje.
- nieustępliwość
- odcinanie Vuko od możliwości celnego odegrania piłki
- świetne akcje oskrzydlające
- wydajne kontrataki

I co? To inny zespół, ot co.
Doczekałem się tego, bo cholera, jakoś tak lubię Urbana. Ani to mój krewny czy inny tam ziomek, ale od momentu jak pojawił się w Polsce po powrocie z Hiszpanii stale mu kibicuję. Nawet kiedy prowadził Legię, to patrzyłem na nią z niekłamaną sympatią (sam nie umiem sobie tego wytłumaczyć). Ta sympatia mi się przeniosła na Borysiuka i Rybusa.

Bardzo sympatyczny, opanowany facet. Poukładany. Lubię go i już. I nie chciałem, żeby go w Lubinie zamietli pod dywan, bo nie drze ryja po piłkarzach i nie jest jakoś ultraobsesyjnie nastawiony na karanie. Wychowuje, wprowadza młodych. Wreszcie zaczyna mieć wyniki. Oby tak dalej.

A teraz Korona. Czyżby im ktoś powyciągał bateryjki? Czy to może już ten moment kiedy wyczerpał się zapas sił i nie dają rady zagonić rywala i zakopać na śmierć? A może rywale nauczyli się ich w wystarczającym stopniu i teraz już tak będzie? Tydzień temu Lech ich przetrzymał i ostatecznie wypunktował. Dzisiaj Zagłębie obiło ich jak ta lala. Ciekawe co dalej będzie z kielczanami?

Czekam na śląskie derby. Ciekawe, ciekawe... apetyt się zaostrzył. Oby było warto czekać!

...Aldi..

doczekałem się! Zagłębie Lubin - Korona Kielce