dod gs600 ponownie

Data: 2012-07-16 04:54:25
Autor: PJ
dod gs600 ponownie
//Napisali, że obsługuje karty do 64 GB.

pisac kazdy moze ...moze mieli w planach nowy firmware do exFAT-a ....

//Kupiłem SanDiska 64GB

zapomniales o czyms ... kupilem "Kupiłem SanDiska 64GB SDXC"

//wielu bojach sformatowałem ją na innym komputerze pod ubuntu jako
fat32 (bo windows tylko jakiegoś exFATa uznawał i NTFS a rejestrator
tego nie umiał).

czyli nie obsluguje formatu exFAT -> kart o pojemnosci wyzszej niz 32
GB

//Rejestrator łyknął tak sformatowaną kartę i sobie nagrywa ale gdy
nagra 32 GB filmów to wywala SD Error i nie nagrywa dalej. Trzeba
ręcznie kasować w USB mode i miejsce robic.

i prawidlowo bo obsluguje do 32GB

//Co robić, jak żyć? ;)

czytac, duzo czytac :-) bo gdybys przeczytal ze SDHC to max 32GB to
bys pewnie tego nie kupil... ale moze kupowales wysylkowo i mozesz
pozbyc sie tego cuda ? napisz ze wrzuciles karte 64 GB SDHC i nie
nagrywa :-)

PS producent chyba milczy jesli chodzi o dedykowane karty 64 GB ?

P.

Data: 2012-07-16 14:49:22
Autor: J.F
dod gs600 ponownie
Użytkownik "PJ"  napisał w wiadomości grup
[...]

No nie calkiem - niby na SDXC exFAT obowiazkowy, ale na 32GB mozliwosci FAT 32 sie nie koncza, wiec to jakies sztuczne ograniczenie.
MS posmarowal i wreszcie bedzie mogl zarobic na swoim pomysle :-)

PS producent chyba milczy jesli chodzi o dedykowane karty 64 GB ?

Ma to w ogole jakiegos producenta, tzn takiego ktory sie przyznaje i support swiadczy ?

J.

Data: 2012-07-16 06:40:23
Autor: PJ
dod gs600 ponownie
[...]

no nie koncza ... musisz tylko uzywac karty 64 GB SDHC :-)

//Ma to w ogole jakiegos producenta, tzn takiego ktory sie przyznaje i
support swiadczy ?

DOD, niby mozliwosci duze ale sporo negatywnych opinii

P.

dod gs600 ponownie