dodatkowa antena: Aero2 jest, orange brak

Data: 2012-04-26 22:41:24
Autor: darnok
On 2012-04-24 20:58, ToMasz wrote:

Zainwestowałem w internet z Aero2. Oczywiście zasięg jest
problematyczny. No to kupiłem antene. taką prawdziwą, drabinka (70cm)
logarytmiczno jakaś tam. (nie dam linka do producenta bo używana była)
zakres - 900-2100. zysk 9 dB i wydaje się być realny - w przeciwieństwie
do "bacików" 14dB!!!

A ja obstawiam ze to antenka na 900.
I na 2100 sobie nie radzi. Czytaj: maly zysk, albo wrecz spore niedopasowanie.
Patrz np anteny z Dipolu - maja tam wlasnie takie fajne na 900

Poza tym jak podajesz wartosci sygnalu to podawaj jak czlowiek w dBm a nie w jakichs procencikach czegostam.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

dodatkowa antena: Aero2 jest, orange brak