dodatkowa gwarancja / ubezpieczenie nowego laptopa

Data: 2018-08-11 21:11:43
Autor: ToMasz
dodatkowa gwarancja / ubezpieczenie nowego laptopa
witam
znalazłem laptopa, który jest tańszy niemalże 1/3 ceny, bo jest "zwrotem gwarancyjnym po naprawie". Nie napisali co naprawiono i kto naprawy dokonywał, ale jest gwarancja na 12 miesięcy. niby nie dużo, nie mało, ale gdzieś słyszałem że można "dokupić" gwarancje (na nowy sprzęt) na zasadzie ubezpieczenia. Normalnie bym się na to nie pisał, ale teraz.... kupię o parę stów taniej więc częśc oszczędności mógłbym oddać ubezpieczycielowi. czy kotoś ma, coś wie z pierwszej ręki? ile to kosztuje? Odwiedziłem parę stron ubezpieczycieli ale mimio że znalazłem na forach informacje że ubezpieczają - na stronie www - nie chwalą się tym
Oczywiście na forach odradzają, bo "kupili gwarancje na losowe przypadki" a zalania kawą nie obejmuje. To wiem. nie mam zamiaru zalewać kawą laptopa i nie o takie "losowe przypadki" pytam. Wady produkcyjne na 3 lata - byłoby super

ToMasz

Data: 2018-08-11 23:47:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
dodatkowa gwarancja / ubezpieczenie nowego laptopa

"ToMasz" pkncdg$elc$1@dont-email.me

kawą laptopa i nie o takie "losowe przypadki" pytam. Wady produkcyjne na 3 lata - byłoby super

Banki czasami oferują wszelkie uniezdatnienie -- choćby i celowy
zrzut z najwyższego mostu. ;) (tak proponował mi mBank rozwiązanie
problemu z Monsterem -- miałem telefon zrzucić z mostu w Stańczykach)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.    http://eneuel.w.duna.pl    .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2018-08-16 21:13:20
Autor: Pszemol
"ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote in message news:pkncdg$elc$1dont-email.me...
[...]

Generalnie rzecz biorąc jakiekolwiek ubezpieczenie kupuje się wtedy,
gdy utrata ubezpieczonej rzeczy i konieczność kupienia nowej byłaby
dużym lub bardzo dużym bolesnym bodźcem dla budżetu...
Ja tak podchodzę do sprawy - jeśli stać mnie na wymianę to nie biorę
ubezpieczeń.

Szansa jest duża, że jak przeżyje laptop te 12 miesięcy po naprawie
to będzie się zachowywał tak jak każdy inny laptop...

dodatkowa gwarancja / ubezpieczenie nowego laptopa