dodatkowa lampa oswietlenia wnetrza

Data: 2009-05-17 21:38:53
Autor: mzmich88
dodatkowa lampa oswietlenia wnetrza
Witam. Poszukuje dodatkowej lampy do wnetrza mojego focusa - czy ktos cos takiego montowa - gdzie mozna zakupic taka lampe?

Data: 2009-05-17 21:47:34
Autor: macko

Użytkownik "mzmich88" <USUNTOmichalz80@poczta.fm> napisał w wiadomości
Witam. Poszukuje dodatkowej lampy do wnetrza mojego focusa - czy ktos cos takiego montowa - gdzie mozna zakupic taka lampe?

-- --

Lampkę zamontuj tam gdzie Ci wygodnie. Polecam oświetlenie w technologii LED ze względu na bardzo niski pobór prądu i fajne jasne światło.

pzdr. macko

Data: 2009-05-17 22:00:03
Autor: Zenobiusz Szybki i Wściekły
dodatkowa lampa oswietlenia wnetrza

Użytkownik "mzmich88" <
Witam. Poszukuje dodatkowej lampy do wnetrza mojego focusa - czy ktos cos takiego montowa - gdzie mozna zakupic taka lampe?

Na allegro za 50 zl:
http://photos03.allegroimg.pl/photos/oryginal/634/79/16/634791684

dodatkowa lampa oswietlenia wnetrza