dodatkowa prowizja za zakup karty

Data: 2010-02-27 20:55:08
Autor: Valdi
dodatkowa prowizja za zakup karty
"Liwiusz" news:hmbg5a$v42$1news.onet.pl

Według mnie to raczej strzał w stopę - zmotywuje do zakupu u konkurencji
albo przez internet.

i chyba o to chodzi - chyba, po od kiedy sięgam pamięcią doładowanie zawsze
było robione przez net bądź przez bankomat.

Data: 2010-02-27 21:11:57
Autor: Flo
Valdi pisze:

i chyba o to chodzi - chyba, po od kiedy sięgam pamięcią doładowanie zawsze
było robione przez net bądź przez bankomat.

Alboś młody albo masz krótką pamięć. Na początku były tylko zdrapki.

--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2010-02-27 21:44:03
Autor: Valdi
dodatkowa prowizja za zakup karty
"Flo" news:hmbuab$rbi$1news.task.gda.pl

Alboś młody albo masz krótką pamięć. Na początku były tylko zdrapki.

wybacz wodzu - zapomniałem dodać, że "przeze mnie". Na początku wisiałem na
abonamencie, jak przeszedłem na prepaid (poczciwy POP) doładowania były już
dostępne w euronetach, więc osobiście nigdy zdrapki nie kupiłem.

dodatkowa prowizja za zakup karty