dodatkowe USB wewnętrzne

Data: 2012-02-29 13:17:05
Autor: rz
dodatkowe USB wewnętrzne
Witam

Chce dołożyć do starego kompa czytnik kart 3,5".
Na płycie asus P5LD2 wszystkie 2 gniazda USB s± zajęte.
Jako¶ trudno mi ustalić czy s± kontrolery na pci-e które to maj± gniazda usb wewnętrzne.
Chyba, ze jest jaki¶ inny sposób ?

pozdr.
rafal

Data: 2012-02-29 13:09:31
Autor: PL(N)umber_One
dodatkowe USB wewnętrzne
Witam
Ustalić bardzo łatwo:) Google - kontroler + usb + pci. Już w pierwszym linku zwraca  - 4 porty zewnętrzne, 1 port wewnętrzny. Wyników ze sklepami mnóstwo - szukaj.
PP

Data: 2012-02-29 14:09:13
Autor: Vituniu
dodatkowe USB wewnętrzne
Chce dołożyć do starego kompa czytnik kart 3,5".
Na płycie asus P5LD2 wszystkie 2 gniazda USB s± zajęte.
Jako¶ trudno mi ustalić czy s± kontrolery na pci-e które
to maj± gniazda usb wewnętrzne.

Najczesciej karty te (na PCI czy PCIE) maja tylko punkty
lutownicze dla pojedynczego portu USB. W dodatku
wspoldzielone z ktoryms z portow zewnetrznych.

Mam taka z fabrycznie przylutowanymi "szpilkami",
ale to i tak jest tylko 5-pin...

Chyba, ze jest jaki¶ inny sposób ?

Odpiac/odlutowac od czytnika kabel ze zlaczka "wewnetrzna"
i wstawic w to miejsce dwa z "normalnym" USB typu A?

pozdrawiam,
Vituniu

Data: 2012-03-08 20:17:21
Autor: rz
dodatkowe USB wewnętrzne
Odpiac/odlutowac od czytnika kabel ze zlaczka "wewnetrzna"
i wstawic w to miejsce dwa z "normalnym" USB typu A?

Dzieki za podpowiedĽ, co¶ moze uda się pokombinować.

pozdr.
rafal

dodatkowe USB wewnętrzne